MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo B&F,
Direct na de training neem ik whey perfection en Vitargo, deze 2 supps mix ik doorelkaar.. Gister heb ik Magic EAA's bij jullie besteld en hier staat 1 scoop voor en 1 scoop na de training. Moet ik dan de Whey perfection, Vitargo en magic EEA's alle 3 direct na de training innemen, of moet dit apart? Kan ik de EAA's misschien beter tijdens de training nuttigen? 2scoops EAA's in 700ml water.

Ik heb hier nog wat aminozuren in poedervorm die ik al redelijk lang niet gebruikt heb (ca. 6 maanden), de T.H.T. is 2013 maar ze zijn dus al wel open geweest, maar ik heb ze uitstekend bewaard. Kan ik deze nog gebruiken? Het gaat om tyrosine, leucine, citrulline malaat, beta-alanine (allemaal poedervorm).

hoe raden jullie dit aan: ik heb anadraulig gt, tms, magnificent, whey perfection, protein perfection, creapure :P en heb niet echt een idee hoe/wat ik het beste kan innemen op trainingsdagen en niet trainingsdagen. :D

Gebruik zou ik als volgt doen:

Whey Perfection - 1 dosering in de ochtend en 20 minuten na de training
TMS, Anadraulic State - 1 dosering voor de training
Magnificent - 1 dosering direct na de training
Protein Perfection - 1 dosering voor het slapen gaan

Leon of Ilco komen er van de nieuwe smaken van de whey perfection ook dadelijk samples? Of komen die pas later? :D.

Ik denk direct, maar we moeten ze eerst nog goedkeuren. We willen alleen het beste voor de klant. :)

Is er al zicht op B&F hooded sweaters? :D
edit: apart te kopen, niet in het kadosysteem :p

We zijn er druk mee bezig. We hebben al wel hoodies op de werkvloer, dus het zal niet lang duren. :)

Hoe werkt die low-price guarantee precies? Moet ik hiervoor bellen of kan dat ook via mail?

Bellen of via de e-mail. Dan kunnen wij direct de prijs aanpassen zodat je het voor de laagste prijs kan bestellen. :)

Net mijn bestelling binnengekregen maar dit keer ben ik er niet tevreden over.

1 mijn pot creapure lag open waardoor de hele doos volzat met creapure, volgens mij omdat het in een te kleine doos zat omdat mijn pot met whey helemaal ingedukt was daarom is het dekseltje van de craepure onderweg opengegaan denk ik.

2. en geen shakebeker bij gekregen

Ik neem jullie het niet kwalijk maar ik hoop dat jullie dit gaan rechtzetten.

ref: 324049

(foto's van gemaakt indien nodig)

Dat maak ik voor jou in orde! :)

Hey Leon,
maar een vraag hoor,maar zou jouw supp-schema wel eens willen zien.
Wàt je neemt en hoeveel ervan,ben gewoon benieuwd.
Ben een trouwe B&F fan,maar dit terzijde..
grts FG

Dat is top secret! :D

J/k ;)

Whey Perfection of Isolaat Perfection, Ultra Fine Oats, Magnificent ( Love it! :heart: ), No Xplode, ZMA, Vitamine D3 en D-Aspartic Acid, Sport en Vitaliteit

Muscle Protect neem ik sinds deze week ook en merk gelijk dat mijn spierpijn en vermoeidheid een stuk minder is. Op dat gebied zweer ik altijd op BCAA's. Ik doseer daar in tegen wel op 30 gram per dag. Ik verdeel dat over 2 shakes op de dag. :)

Net een bestelling gedaan: Referentie nummer: 324610

Eventueel een PWO probeersel erbij, als t er niet is, pech :p

alvast bedankt!

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 19:57 ----------

Dit wil ik.

Bedankt voor je bestelling! :)

Dus als ik het goed begrijp: de eerste 5 dagen 4x per dag 5 gram en daarna 1x per dag vijf gram?
en wanneer moet ik het dan innemen

Heel goed! In de ochtend op rustdagen en anders ook na de training. :)

Net en bestelling gedaan ref 324735.
Ik ben benieuwd naar de werking van de agmatine.
De muscle protect test ik ook maar meteen uit.

Grtzz

Agmatine is en blijft het nummer 1 product voor de pomp. De reacties liegen er niet om en ik heb iemand op kantoor gehad welke een pomp kreeg van alleen al de telefoon vast te houden! :eek:

Welke smaak Muscle Protect? Het zal je zeker bevallen en bedankt voor je bestelling!

b&f,

krijgen jullie nitric pure en phentamine 375 binnen?

Van welk merk is dat precies? Er is bij mij niets bekend over namelijk. :)

Hallo B&F,
Direct na de training neem ik whey perfection en Vitargo, deze 2 supps mix ik doorelkaar.. Gister heb ik Magic EAA's bij jullie besteld en hier staat 1 scoop voor en 1 scoop na de training. Moet ik dan de Whey perfection, Vitargo en magic EEA's alle 3 direct na de training innemen, of moet dit apart? Kan ik de EAA's misschien beter tijdens de training nuttigen? 2scoops EAA's in 700ml water.

Eerst vitargo met de EAA. 20 minuten later de Whey Perfection. :)

Ik heb hier nog wat aminozuren in poedervorm die ik al redelijk lang niet gebruikt heb (ca. 6 maanden), de T.H.T. is 2013 maar ze zijn dus al wel open geweest, maar ik heb ze uitstekend bewaard. Kan ik deze nog gebruiken? Het gaat om tyrosine, leucine, citrulline malaat, beta-alanine (allemaal poedervorm).

Geen probleem! De kwaliteit blijft inderdaad tot 2013 goed. :)

-Leon

Wanneer komt de cooking spray in voorraad? Dan kan ik dat product meteen bij mijn nieuwe Isolaat bestellen. Aardbei smaak deze keer^^.

ff een vraag
zie bij concurenten eiwitten met bijvoorbeeld zilvervliesrijst om te bulken
Ik wil geen product met veel suiker of producten waar aankomen in massa alleen maar aankomen in vet betekend.
Hebben jullie ook zo iets? Ik kijk er vast overheen. Zie wel losse oats die je bij je shake kan doen

Sorry ik zag ineens leangain dat is zoiets (toch?)

http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain

Laatst bewerkt:
ff een vraag
zie bij concurenten eiwitten met bijvoorbeeld zilvervliesrijst om te bulken
Ik wil geen product met veel suiker of producten waar aankomen in massa alleen maar aankomen in vet betekend.
Hebben jullie ook zo iets? Ik kijk er vast overheen. Zie wel losse oats die je bij je shake kan doen

Sorry ik zag ineens leangain dat is zoiets (toch?)

http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain
Jupz, ze werken ook aan een versie zonder maltodextrine.

oke
en wat is daar het voordeel van

lol , malto is een suiker , het enige verschil met dextrose is dat malto uit 2 moleculen bestaat en dextrose een enkelvoudig molecule heeft .

Heeft een hoge GI , bijna geen voedingswaarde , veroorzaakt bij veel mensen buikkrampen, diarree , is veel te snel opgenomen door het lichaam wat resulteert in fluctuerende glucosegehalte's enzovoort ...

Voor mijn part zou geen enkele gainer dextrose , maltodextrine, fructose of gelijk welke vorm van geraffineerde suikers mogen bevatten .

Het is gewoonweg niet gezond , het is de goedkoopste suiker die er bestaat omdat het ook bijna niets van voedingswaarde heeft , het raffinageproces van dit soort suikers is dan ook immens goedkoop vergelijken met de hoeveelheden die ze produceren .

Suikers in een gainer = niet kopen , je koopt dan eigenlijk gewoon de goedkoopste vorm van KH's + beetje whey , een smaakje en mss paar toegevoede mineralen en vitaminen .

Laatst bewerkt:
Las vandaag een uitspraak van het gerechtshof in Den Bosch. Daarin werd bepaald dat webwinkels zich in winkelpanden MOETEN vestigen.

Vind de uitspraak zelf heel onlogisch en niet van deze tijd, maar in hoeverre raakt dit B&F? Er wordt namelijk nu al geschat dat 20.000 webwinkels hierdoor in de problemen gaan komen. Hopelijk zijn jullie daar niet een van....

We zijn er druk mee bezig. We hebben al wel hoodies op de werkvloer, dus het zal niet lang duren. :)
Mag ik bij jullie komen werken? weekendwerk is ook goed hoor :D

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 10:57 ----------

Las vandaag een uitspraak van het gerechtshof in Den Bosch. Daarin werd bepaald dat webwinkels zich in winkelpanden MOETEN vestigen.

Vind de uitspraak zelf heel onlogisch en niet van deze tijd, maar in hoeverre raakt dit B&F? Er wordt namelijk nu al geschat dat 20.000 webwinkels hierdoor in de problemen gaan komen. Hopelijk zijn jullie daar niet een van....
Ze hebben 2 winkelpanden :) geen probs dus!

Linkje? Kan ik het even rustig bekijken. Ik maak mij trouwens nergens zorgen om. :)

-Leon

Beste b&f

Als complete leek heb ik vorige week en gisteren Tms en whey perfection bij jullie besteld. Ik train al een 4 jaar en sta vrij droog. Nu ik had altijd schrik dat Shakes ( als onwetende) je dikker maakte als je bv een week niet ging trainen. Is dat zo ?Want kan soms gebeuren met men werk. Haal die erna wel in. Ik train 3 maal per week. Maar buiten het droog staan, kwam er niet veel massa bij. Vandaar de bestelling. Maar soms hoor ik dat magnificent veruit een must is als post work out. Of kan ik me houden bij Tms als voor en na? En hoeveel whey perfection shakes moet ik nemen op rustdagen. Ook 3?

Thx

Beste b&f

Als complete leek heb ik vorige week en gisteren Tms en whey perfection bij jullie besteld. Ik train al een 4 jaar en sta vrij droog. Nu ik had altijd schrik dat Shakes ( als onwetende) je dikker maakte als je bv een week niet ging trainen. Is dat zo ?Want kan soms gebeuren met men werk. Haal die erna wel in. Ik train 3 maal per week. Maar buiten het droog staan, kwam er niet veel massa bij. Vandaar de bestelling. Maar soms hoor ik dat magnificent veruit een must is als post work out. Of kan ik me houden bij Tms als voor en na? En hoeveel whey perfection shakes moet ik nemen op rustdagen. Ook 3?

Thx

Whey is niet echt een supplement...... (Is het wel, maar anders.)

Je moet het zien als een soort vlees, groente, fruit etc etc maar dan met een andere voedingswaarde; hoog in eiwitten, laag in carbs en vetten.

Of je aankomt ligt aan je bmr, activiteitsfactor en hoe vaak je traint. Dus lees een paar stickies daarover in voeding/vet verlies. ;)

Als ik mijn whey niet meer inneem, dan ga ik meer wit vlees eten om daarvoor te compenseren, maar whey is lekker goedkoop en goed in voedingswaarde^^.

Wow, die Sunny Peach Milkshake is echt heilig :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven