XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whey is niet echt een supplement...... (Is het wel, maar anders.)

Je moet het zien als een soort vlees, groente, fruit etc etc maar dan met een andere voedingswaarde; hoog in eiwitten, laag in carbs en vetten.

Of je aankomt ligt aan je bmr, activiteitsfactor en hoe vaak je traint. Dus lees een paar stickies daarover in voeding/vet verlies. ;)

Als ik mijn whey niet meer inneem, dan ga ik meer wit vlees eten om daarvoor te compenseren, maar whey is lekker goedkoop en goed in voedingswaarde^^.

THx ranniks. Meer eten dus. Eens optellen wat ik verbrand en optellen wat ik eet

Laatst bewerkt:
Beste b&f

Als complete leek heb ik vorige week en gisteren Tms en whey perfection bij jullie besteld. Ik train al een 4 jaar en sta vrij droog. Nu ik had altijd schrik dat Shakes ( als onwetende) je dikker maakte als je bv een week niet ging trainen. Is dat zo ?Want kan soms gebeuren met men werk. Haal die erna wel in. Ik train 3 maal per week. Maar buiten het droog staan, kwam er niet veel massa bij. Vandaar de bestelling. Maar soms hoor ik dat magnificent veruit een must is als post work out. Of kan ik me houden bij Tms als voor en na? En hoeveel whey perfection shakes moet ik nemen op rustdagen. Ook 3?

Thx

TMS en Whey Perfection is prima. De Whey Perfection kan je in de ochtend en na de training nemen. TMS zou ik voor en na de training nemen. Op rustdagen beide alleen in de ochtend. :)

Wat is je ref nummer dan kan ik even kijken of deze erbij zit. Vandaag weer betalingen binnen gekregen. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 11:53 ----------

Dank je! Na het lezen van artikel kan ik gerust zeggen dat dit niet van toepassing zal zijn voor ons. :)

-Leon

En dus geen magnificent nodig?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het posten van een link Butch en gelukkig dat het geen toepassing heeft op onze favo webshop:D

En dus geen magnificent nodig?

Je kunt Total Muscle Solution ook voor- en na de training toepassen. Neem je Total Muscle Solution voor- en Magnificent na de training dan doe je het inderdaad nog :cool: beter maar ben je ook weer meer geld kwijt. Het is een afweging:cool:

Je kunt Total Muscle Solution ook voor- en na de training toepassen. Neem je Total Muscle Solution voor- en Magnificent na de training dan doe je het inderdaad nog :cool: beter maar ben je ook weer meer geld kwijt. Het is een afweging:cool:

THx ga eerst tms eens opgebruiken en dan eens een super duo bestellen

Leuke weekaanbiedingen!!

Tja alweer de 1e vrijdag in het nieuwe jaar.

NICE WEEKEND HULKIES!!:)

Agmatine is en blijft het nummer 1 product voor de pomp. De reacties liegen er niet om en ik heb iemand op kantoor gehad welke een pomp kreeg van alleen al de telefoon vast te houden! :eek:

Welke smaak Muscle Protect? Het zal je zeker bevallen en bedankt voor je bestelling!

De fresh watermelon ik geef nog een reactie over de smaak ,als mijn bestelling binnen is.

Laatst bewerkt:
Agmatine is en blijft het nummer 1 product voor de pomp. De reacties liegen er niet om en ik heb iemand op kantoor gehad welke een pomp kreeg van alleen al de telefoon vast te houden! :eek:

Welke smaak Muscle Protect? Het zal je zeker bevallen en bedankt voor je bestelling!

De fresh watermelon ik geef nog een reactie over de smaak ,als mijn bestelling binnen is.

Top, het zal je zeker bevallen! :)

-Leon

Snelle vraag,

Als ik wil betalen via overschrijving dmv internetbanking, dan moet ik toch 'betalen via vooruitbetaling' aanklikken he?

Snelle vraag,

Als ik wil betalen via overschrijving dmv internetbanking, dan moet ik toch 'betalen via vooruitbetaling' aanklikken he?
Internetbanking vanuit België -> Mister Cash (bankcontact) selecteren. (onmidelijke betaling & verzending).
Tenzij je bedoelt om op je bankrekening op internet het via een overschrijving te doen. (wachten tot betaling bij B&F komt eer verzonden) dan idd vooruitbetaling.

Muscle Protect aangekomen, ty :)

En...:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
...ik verwachte dat het toch weer vrij slecht zou smaken. Maar nee hoor :eek: erg aangenaam verrast, echt top! :thumbs: Vind het iets tussen neutraal en lekker:D

Muscle Protect aangekomen, ty :)

En...:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
...ik verwachte dat het toch weer vrij slecht zou smaken. Maar nee hoor :eek: erg aangenaam verrast, echt top! :thumbs: Vind het iets tussen neutraal en lekker:D
Heb m vandaag ook aan gehad...het gevaarlijke aan zo'n dingen winnen...is dat ik het volgende keer mee bestel :p lol

Gebruik zou ik als volgt doen:

Whey Perfection - 1 dosering in de ochtend en 20 minuten na de training
TMS, Anadraulic State - 1 dosering voor de training
Magnificent - 1 dosering direct na de training
Protein Perfection - 1 dosering voor het slapen gaan

Ik denk direct, maar we moeten ze eerst nog goedkeuren. We willen alleen het beste voor de klant. :)

We zijn er druk mee bezig. We hebben al wel hoodies op de werkvloer, dus het zal niet lang duren. :)

Bellen of via de e-mail. Dan kunnen wij direct de prijs aanpassen zodat je het voor de laagste prijs kan bestellen. :)

Dat maak ik voor jou in orde! :)

Dat is top secret! :D

J/k ;)

Whey Perfection of Isolaat Perfection, Ultra Fine Oats, Magnificent ( Love it! :heart: ), No Xplode, ZMA, Vitamine D3 en D-Aspartic Acid, Sport en Vitaliteit

Muscle Protect neem ik sinds deze week ook en merk gelijk dat mijn spierpijn en vermoeidheid een stuk minder is. Op dat gebied zweer ik altijd op BCAA's. Ik doseer daar in tegen wel op 30 gram per dag. Ik verdeel dat over 2 shakes op de dag. :)

Bedankt voor je bestelling! :)

Heel goed! In de ochtend op rustdagen en anders ook na de training. :)

Van welk merk is dat precies? Er is bij mij niets bekend over namelijk. :)

Eerst vitargo met de EAA. 20 minuten later de Whey Perfection. :)

Geen probleem! De kwaliteit blijft inderdaad tot 2013 goed. :)

-Leon

Hey Leon,

laat die nitric acid en phentamine 375 maar zitten.

Wat raad je aan als vet burner?
Ik zoek een krachtige vetburner. Het mag geen capsule zijn. Ik krijg namelijk geen hele tabletten of capsules door mn keel.

Zojuist Isolaat Perfection besteld voor de 2e keer. Dit keer strawberry. Vanille was niet perse vies, maar niet iets wat ik elke keer graag neem. Hopelijk is aardbei gewoon wel lekker steeds^^.

Bidon en satchet krijg ik er ook bij! Bidon neem ik dan steeds mee bij het fitnesse, beetje marketing voor jullie, hehe.

Krijg ik mijn artikel morgen binnen, of maandag pas?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven