Mini-quote is tinyIk krijg namelijk geen hele tabletten of capsules door mn keel.
Capsule openen en inhoud in mond gieten / tab pletten. Denk niet dat er veel fatburners in poedervorm zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mini-quote is tinyIk krijg namelijk geen hele tabletten of capsules door mn keel.
Hey Leon,
laat die nitric acid en phentamine 375 maar zitten.
Wat raad je aan als vet burner?
Ik zoek een krachtige vetburner. Het mag geen capsule zijn. Ik krijg namelijk geen hele tabletten of capsules door mn keel.
Same, ook ooit nog gehad. Goeie manier om te leren is het doorslikken met iets diks, een papje ofzo (confituur, dessert, geplette banaan, ...) daarin voel je die capsule minder zitten dan water en zal het makkelijker lukken.Had hier vroeger ook problemen mee. Ik neem nu eerst een slok water (niet doorslikken) doe dan een capsule in mijn mond en slik het door. Verder niet bij nadenken.
Enkele pg's terug:
En al erg veel positieve dingen over gehoordAgmatine is en blijft het nummer 1 product voor de pomp. De reacties liegen er niet om en ik heb iemand op kantoor gehad welke een pomp kreeg van alleen al de telefoon vast te houden!
-Leon
Same, ook ooit nog gehad. Goeie manier om te leren is het doorslikken met iets diks, een papje ofzo (confituur, dessert, geplette banaan, ...) daarin voel je die capsule minder zitten dan water en zal het makkelijker lukken.

Nee hoor, kan alleen slecht smaken waarna je ong zelfde techniek kunt gebruiken als om caps makkelijker te kunnen binnen krijgen maar met ander doel. Clicks of je kan het in fruitsap mengen ofzo, neutraliseert de smaak wat.capsule openen is dus geen probleem? Heeft verder geen effect op de werking?

Heb 8x77kg kunnen doen (1rm heb ik niet want til bij meer mezelf op
). Zal wel niet door Muscle Protect zijn wellicht. Of hebben jullie er in het geheim nog wat bij gemixt?
Ja iddstouteriken van B&F, om ons zo te verleiden om het product in de toekomst te blijven kopen
![]()
![]()
Heb nog niet meteen bepaald hoe ik het in de toekomst ga gebruiken maar ik denk: 12,5g voor met 20g carbs & 6g die ik tijdens samen met 10g carbs drink en dan nog eens 6g achter met 10g carbs. Is mss niet het ideale maar ik doe graag anders

Welcome to the club of happy customersABSURD; GEWOON ABSURD, hoe goed en snel de service is van body en fitshop. Ik snap niet goed hoe een winkel zo goed kan zijn. Ik heb toch al meerdere keren besteld en iedere keer heb ik het binnen de 20 uur thuis. Belachelijk gewoon. SUPERRRRRRRRRR!!!!!!!!!!
Ik bestelde op 4 januari om 15u00 vanuit Belgie en de vokgende dag, om 12u00 stonden ze al aan miijn deur/ Niet normaal.

Hoi B&F,
Mag ik TMS en maximizeV2 beide voor mijn training nemen? of is dit iets te?

Ik doe het ook weleens, maar dan met Noxipro. Nooit problemen mee gehad![]()
neem jij dan je normale dosis noxi?Ben ecto met vet er aanIk zie dat die dexaprine goed wordt beoordeeld.
Welke gebruik jij whami? Of ben je ecto?
begonnen tussen 50-55kg (niet exact om privacy redenen
) en sta nu even vet of zelfs ietsje droger (afgaande op buikvet) maar weeg ong 15kg meer. Steeds absoluut nog niet veel maar kan moeilijk ineens 90kg gaan wegen op een jaar tijd
(bovendien met school kan ik me ook niet het hele jaar door richten op krachttraining)