Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Leon,

laat die nitric acid en phentamine 375 maar zitten.

Wat raad je aan als vet burner?
Ik zoek een krachtige vetburner. Het mag geen capsule zijn. Ik krijg namelijk geen hele tabletten of capsules door mn keel.

Had hier vroeger ook problemen mee. Ik neem nu eerst een slok water (niet doorslikken) doe dan een capsule in mijn mond en slik het door. Verder niet bij nadenken.

Had hier vroeger ook problemen mee. Ik neem nu eerst een slok water (niet doorslikken) doe dan een capsule in mijn mond en slik het door. Verder niet bij nadenken.
Same, ook ooit nog gehad. Goeie manier om te leren is het doorslikken met iets diks, een papje ofzo (confituur, dessert, geplette banaan, ...) daarin voel je die capsule minder zitten dan water en zal het makkelijker lukken.

Agmatine werkt dat? Mensen daar ervaring mee? Thx

Laatst bewerkt:
Same, ook ooit nog gehad. Goeie manier om te leren is het doorslikken met iets diks, een papje ofzo (confituur, dessert, geplette banaan, ...) daarin voel je die capsule minder zitten dan water en zal het makkelijker lukken.

HAHAHAHAHAHA EEN PAPJE? :gay:

IK WEET NIET WAT JIJ ALLEMAAL SLIKT, MAAR... HAHAHAHA

J/K!!

Dank je. Goede tip.

capsule openen is dus geen probleem? Heeft verder geen effect op de werking?

capsule openen is dus geen probleem? Heeft verder geen effect op de werking?
Nee hoor, kan alleen slecht smaken waarna je ong zelfde techniek kunt gebruiken als om caps makkelijker te kunnen binnen krijgen maar met ander doel. Clicks of je kan het in fruitsap mengen ofzo, neutraliseert de smaak wat.
Bij tabletten kan het wel eventueel wel effect hebben op de werking want sommige tabs zijn gemaakt om traag op te lossen, maar dat moet je dan maar even aan B&F vragen als je iets gekozen hebt :)

-----

@B&F
Net mn triceps pushdowns record gebroken!:D Heb 8x77kg kunnen doen (1rm heb ik niet want til bij meer mezelf op :p). Zal wel niet door Muscle Protect zijn wellicht. Of hebben jullie er in het geheim nog wat bij gemixt?:P

Heb nog niet meteen bepaald hoe ik het in de toekomst ga gebruiken maar ik denk: 12,5g voor met 20g carbs & 6g die ik tijdens samen met 10g carbs drink en dan nog eens 6g achter met 10g carbs. Is mss niet het ideale maar ik doe graag anders:p

Edit: Leon / Ilco, geef jij anders een aanbeveling aan hem :p

Laatst bewerkt:
ABSURD; GEWOON ABSURD, hoe goed en snel de service is van body en fitshop. Ik snap niet goed hoe een winkel zo goed kan zijn. Ik heb toch al meerdere keren besteld en iedere keer heb ik het binnen de 20 uur thuis. Belachelijk gewoon. SUPERRRRRRRRRR!!!!!!!!!!
Ik bestelde op 4 januari om 15u00 vanuit Belgie en de vokgende dag, om 12u00 stonden ze al aan miijn deur/ Niet normaal.

ABSURD; GEWOON ABSURD, hoe goed en snel de service is van body en fitshop. Ik snap niet goed hoe een winkel zo goed kan zijn. Ik heb toch al meerdere keren besteld en iedere keer heb ik het binnen de 20 uur thuis. Belachelijk gewoon. SUPERRRRRRRRRR!!!!!!!!!!
Ik bestelde op 4 januari om 15u00 vanuit Belgie en de vokgende dag, om 12u00 stonden ze al aan miijn deur/ Niet normaal.
Welcome to the club of happy customers:p:D

Hoi b&f and others

Als complete leek heb Ik heb tms, whey perfection en agmatine (daarjuist besteld). Afgaande op deze site zijn dat super producten. Maar hoe neem ik dit nu best op trainingsdagen en hoe neem ik dat op rustdagen. En welke hoeveelheid?

Thx

ook een bestelling gedaan een testobooster;)

Hoi B&F,

Mag ik TMS en maximizeV2 beide voor mijn training nemen? of is dit iets te?

Ik zie dat die dexaprine goed wordt beoordeeld.

Welke gebruik jij whami? Of ben je ecto?

Ik zie dat die dexaprine goed wordt beoordeeld.

Welke gebruik jij whami? Of ben je ecto?
Ben ecto met vet er aan :roflol: begonnen tussen 50-55kg (niet exact om privacy redenen :p) en sta nu even vet of zelfs ietsje droger (afgaande op buikvet) maar weeg ong 15kg meer. Steeds absoluut nog niet veel maar kan moeilijk ineens 90kg gaan wegen op een jaar tijd :p (bovendien met school kan ik me ook niet het hele jaar door richten op krachttraining)
Ik gebruik geen fatburner maar heb wel enkele supps liggen die helpen bij vetverlies. Ik ga niets aanraden aangezien mn doel atm niet meteen vetverlies is maar lean gain.

Ja dexaprine zou goed zijn, is beetje vorige rage, nieuwe rage lijkt Ursolic Acid te worden. Fast Diet van huismerk zal ook niet slecht zijn probs. Laat Leon / Ilco hier eerst nog iets aanbevelen, zij weten vast beter wat de toppers zijn nu :)

Edit: Als je op de site op 'Afslank toppers!' klikt staan denk ik de producten op volgorde van populariteit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven