- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Ilco en Leon hadden 1 portie (2e hapjes) tijdens de training aangeraden, was gWn benieuwd wat jij ging doen =p
---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 06:24 ----------
Nee tis omdat er op de website staat 1 maal 2 scheppen voor en 1 maal 2 scheppen na de training.
Vond dit nog best gek veel worden dan met shake + pwo voor de training...maar ik ga eens zien wat 2 schepjes tijdens de training me oplevert!
edit: had het verkeerd gelezen op de website...was bezig met het lezen van TMS en niet muscle protection ^^ my bad!
---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 06:24 ----------
Ik bedoelde dus schepjes, niet hapjes ^^Heb nog niet meteen bepaald hoe ik het in de toekomst ga gebruiken maar ik denk: 12,5g voor met 20g carbs & 6g die ik tijdens samen met 10g carbs drink en dan nog eens 6g achter met 10g carbs. Is mss niet het ideale maar ik doe graag anders
Edit: Leon / Ilco, geef jij anders een aanbeveling aan hem![]()
Nee tis omdat er op de website staat 1 maal 2 scheppen voor en 1 maal 2 scheppen na de training.
Vond dit nog best gek veel worden dan met shake + pwo voor de training...maar ik ga eens zien wat 2 schepjes tijdens de training me oplevert!
edit: had het verkeerd gelezen op de website...was bezig met het lezen van TMS en niet muscle protection ^^ my bad!
Laatst bewerkt:

hopelijk hebben ze hem snel