MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ilco en Leon hadden 1 portie (2e hapjes) tijdens de training aangeraden, was gWn benieuwd wat jij ging doen =p

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 06:24 ----------

Heb nog niet meteen bepaald hoe ik het in de toekomst ga gebruiken maar ik denk: 12,5g voor met 20g carbs & 6g die ik tijdens samen met 10g carbs drink en dan nog eens 6g achter met 10g carbs. Is mss niet het ideale maar ik doe graag anders:p

Edit: Leon / Ilco, geef jij anders een aanbeveling aan hem :p
Ik bedoelde dus schepjes, niet hapjes ^^

Nee tis omdat er op de website staat 1 maal 2 scheppen voor en 1 maal 2 scheppen na de training.

Vond dit nog best gek veel worden dan met shake + pwo voor de training...maar ik ga eens zien wat 2 schepjes tijdens de training me oplevert!

edit: had het verkeerd gelezen op de website...was bezig met het lezen van TMS en niet muscle protection ^^ my bad!

Laatst bewerkt:
Hoi b&f and others

Als complete leek heb Ik heb tms, whey perfection en agmatine (daarjuist besteld). Afgaande op deze site zijn dat super producten. Maar hoe neem ik dit nu best op trainingsdagen en hoe neem ik dat op rustdagen. En welke hoeveelheid?

Thx

TMS is voornamelijk creatine met koolhydraten en aminozuren. Op zich kun je het op elk moment van de dag innemen maar denk dat je er meer uithaalt als je het voor en/of na je training neemt. TMS is 2 'scoops' per dosering (een 'scoop' is dat schepding, ff erdoorheen halen en vullen en dan in een glas fl*kkeren met water of sap, als je 2 doseringen inneemt op een dag heb je dus 4 scoops omdat 1 dosering = 2 scoops).

Ik neem agmatine zelf op nuchtere maag (niet bij ontbijt) in op trainingsdagen, 3 caps, en ongeveer een uur voor de training nog 2 caps. Op rustdagen neem ik niets. Heb wat onderzoek gedaan (+ trial&error) en dit werkt voor mij het beste. Op het potje zelf staat '2 capsules 's ochtends en 2 capsules 30-45 minuten voor de training of 6-8 uur later.' Als je het ook op rustdagen wil innemen pak je het 's ochtends en 6-8 uur later.

Whey perfection is gewoon eiwit/proteine, kun je pakken wanneer je maar wilt. Wordt ook iets sneller opgenomen dan bv. een blik tonijn maar zo belangrijk is dat niet IMO, maar goed, zowel meningen en onderzoek verschillen daarin. Tijden waarop iemand whey pakt is meestal 's ochtends, voor de training of na de training, maar zoals ik al zei is het gewoon eiwit. Als je op 1 van die tijden gewoon een eiwitrijke maaltijd eet heb je geen whey nodig. Ik pak het bv. alleen na de training omdat ik dan meestal geen eten weg kan krijgen. 1 scoop is meestal iets van 30g wat neerkomt op iets van 26-27g eiwit voor whey perfection geloof ik, moet je zelf even op het etiket kijken.

Hey Leon,

laat die nitric acid en phentamine 375 maar zitten.

Wat raad je aan als vet burner?
Ik zoek een krachtige vetburner. Het mag geen capsule zijn. Ik krijg namelijk geen hele tabletten of capsules door mn keel.

Fatburners in poeders hebben we helaas niet, maar waarom probeer je niet de capsules te breken anders en de poeder in een glas te doen? Dexaprine zijn tabs, dus deze kan je makkelijk breken. :)

Zojuist Isolaat Perfection besteld voor de 2e keer. Dit keer strawberry. Vanille was niet perse vies, maar niet iets wat ik elke keer graag neem. Hopelijk is aardbei gewoon wel lekker steeds^^.

Bidon en satchet krijg ik er ook bij! Bidon neem ik dan steeds mee bij het fitnesse, beetje marketing voor jullie, hehe.

Krijg ik mijn artikel morgen binnen, of maandag pas?

Morgen komt het gewoon binnen. :)

Hoi b&f and others

Als complete leek heb Ik heb tms, whey perfection en agmatine (daarjuist besteld). Afgaande op deze site zijn dat super producten. Maar hoe neem ik dit nu best op trainingsdagen en hoe neem ik dat op rustdagen. En welke hoeveelheid?

Thx

TMS is voornamelijk creatine met koolhydraten en aminozuren. Op zich kun je het op elk moment van de dag innemen maar denk dat je er meer uithaalt als je het voor en/of na je training neemt. TMS is 2 'scoops' per dosering (een 'scoop' is dat schepding, ff erdoorheen halen en vullen en dan in een glas fl*kkeren met water of sap, als je 2 doseringen inneemt op een dag heb je dus 4 scoops omdat 1 dosering = 2 scoops).

Ik neem agmatine zelf op nuchtere maag (niet bij ontbijt) in op trainingsdagen, 3 caps, en ongeveer een uur voor de training nog 2 caps. Op rustdagen neem ik niets. Heb wat onderzoek gedaan (+ trial&error) en dit werkt voor mij het beste. Op het potje zelf staat '2 capsules 's ochtends en 2 capsules 30-45 minuten voor de training of 6-8 uur later.' Als je het ook op rustdagen wil innemen pak je het 's ochtends en 6-8 uur later.

Whey perfection is gewoon eiwit/proteine, kun je pakken wanneer je maar wilt. Wordt ook iets sneller opgenomen dan bv. een blik tonijn maar zo belangrijk is dat niet IMO, maar goed, zowel meningen en onderzoek verschillen daarin. Tijden waarop iemand whey pakt is meestal 's ochtends, voor de training of na de training, maar zoals ik al zei is het gewoon eiwit. Als je op 1 van die tijden gewoon een eiwitrijke maaltijd eet heb je geen whey nodig. Ik pak het bv. alleen na de training omdat ik dan meestal geen eten weg kan krijgen. 1 scoop is meestal iets van 30g wat neerkomt op iets van 26-27g eiwit voor whey perfection geloof ik, moet je zelf even op het etiket kijken.

Prima gezegd! En anders kan je ook nog gewoon 4 capsules Agmatine voor de training nemen. :)

-Leon

Morgen komt het gewoon binnen. :)

-Leon

Hoor een bel rinkelen, wacht even omdat mijn pa de deur opendoet, pakketje binnenbrengt en vraagt of de postbode wat thee wilt (don't ask why).

Ik ren vervolgens naar beneden en zie een pakketje, en dat weegt ook nog wat! Doe hem open, en ja ja, mijn Isolaat Perfection is er! Voor een seconde dacht ik dat jullie verkeerde smaak hadden verstuurd ivm met de verpakking, maar toen zag ik in rood 'strawberry sensation'. Doe de dop en plasticje eraf en ik ruik de HEERLIJKE aardbeien geur^^.

Bidon en satchet ook erbij, bedankt Bodyenfitshop!!!! Jullie zijn geweldig! Vaste klant hierzo (alleen bestel ik telkens als gast 0.o).

(ps: bij registratie zou het wellicht handig zijn om html code van de invoer wachtwoord te veranderen, nu kun je namelijk zien wat je invoert.)

Laatst bewerkt:
leon als je via bankcontact betaald, krijgen jullie vlug de betaling? is vanuit belgie

Leon, Ilco, kunnen jullie even kijken of het goed gaat met mijn bestelling? Afgelopen woensdag besteld (rondom 22.00). Had gehoopt dat de postbode het net wel zou brengen maar helaas.. Ref.nr. 324068. Betreft creatine en dextro-spul. Dank alvast!

gaan jullie ook eens een poederversie van leucine uitbrengen ?
want ik doe altijd 5 gr in mn post workout shake. die capsules telkens
opendoen is nogal prutswerk met redelijk grote handen :p dus het zou wel
nice zijn moest zoiets uitkomen :D

Ik weet dat leucipure een tijdje terug er nog opstond, want zat ook in een bestelling hier. Staat er nu niet meer bij zie ik.

Kon het weer niet laten en heb snel nog een bestelling geplaatst. :D

Ik weet dat leucipure een tijdje terug er nog opstond, want zat ook in een bestelling hier. Staat er nu niet meer bij zie ik.

Kon het weer niet laten en heb snel nog een bestelling geplaatst. :D
haha ken ik van ergens :rolleyes: hopelijk hebben ze hem snel
weer binnen dan :o:D

Heb nog een pot isolaat teruggevonden van een half jaartje terug, was de smaak beu. Pot was al open geweest. Is deze nu vervallen?

Heb er 1 gedronken en vond de smaak wat raar maar zijn deze eiwitten nog intact/gezond?

B&F,

wanneer komt jullie nieuwe site nu precies?

Hoor een bel rinkelen, wacht even omdat mijn pa de deur opendoet, pakketje binnenbrengt en vraagt of de postbode wat thee wilt (don't ask why).

Ik ren vervolgens naar beneden en zie een pakketje, en dat weegt ook nog wat! Doe hem open, en ja ja, mijn Isolaat Perfection is er! Voor een seconde dacht ik dat jullie verkeerde smaak hadden verstuurd ivm met de verpakking, maar toen zag ik in rood 'strawberry sensation'. Doe de dop en plasticje eraf en ik ruik de HEERLIJKE aardbeien geur^^.

Bidon en satchet ook erbij, bedankt Bodyenfitshop!!!! Jullie zijn geweldig! Vaste klant hierzo (alleen bestel ik telkens als gast 0.o).

(ps: bij registratie zou het wellicht handig zijn om html code van de invoer wachtwoord te veranderen, nu kun je namelijk zien wat je invoert.)

Bedankt voor de tip en registratie! En de complimenten natuurlijk! :)

leon als je via bankcontact betaald, krijgen jullie vlug de betaling? is vanuit belgie

Binnen 24 uur ja :)

Leon, Ilco, kunnen jullie even kijken of het goed gaat met mijn bestelling? Afgelopen woensdag besteld (rondom 22.00). Had gehoopt dat de postbode het net wel zou brengen maar helaas.. Ref.nr. 324068. Betreft creatine en dextro-spul. Dank alvast!

Ik ben vandaag niet op de zaak, maar bel even tussen 11 en 5. Mijn collega kan zo in het PostNL systeem kijken. :)

Nog niet op korte termijn, maar het is wel de bedoeling dat het terug komt. :)

Heb nog een pot isolaat teruggevonden van een half jaartje terug, was de smaak beu. Pot was al open geweest. Is deze nu vervallen?

Heb er 1 gedronken en vond de smaak wat raar maar zijn deze eiwitten nog intact/gezond?

Een half jaar is echt geen probleem, mits je natuurlijk de pot dicht hebt gehad. Vocht en lucht is niet goed voor de smaak en kwaliteit. ;)
B&F,

wanneer komt jullie nieuwe site nu precies?

We hopen binnen een kleine 6 weken. Ook dit weekend zijn we weer bezig met nieuwe innovaties op locatie voor de website. :)

-Leon

Hoezo is Optimen multivits eruit? Komt het nog terug misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven