Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo is Optimen multivits eruit? Komt het nog terug misschien?
We krijgen ze pas wel rond 26 Januari pas weer binnen. De prijs zal dan ook ietsje beter worden. We hebben ze groot ingekocht vandaar dat het iets langer duurt
Als ik geld heb zal ik zeker de ultimate creatine halen en er een log van starten!

Hey, ik had een probleempje met de betaling van mijn bestelling van gisterenavond. Zie mijn log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/dusky-log-292625/index4.html
Ik hoop dat jullie hiermee net zo snel zijn als met de rest van jullie service.![]()

Het heeft even geduurd, maar ik heb mijn karbolyn log gestart..
Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f188/twacks-karbolyn-logje-295992/
Moest nog iets langer herstellen van mijn gekneusde ruggewervel dan ik had verwacht..![]()
Succes met de log en de blessure
Is er niet uit.We krijgen ze pas wel rond 26 Januari pas weer binnen. De prijs zal dan ook ietsje beter worden. We hebben ze groot ingekocht vandaar dat het iets langer duurt
![]()
?
Dan zullen we maar eens kijken of we er een weekaanbieding van kunnen maken!!
Succes aan de loggers hier allemaal
Kijk er naar uit en ga ze volgen..

Origineel gepost door top gear
Leon, Ilco, kunnen jullie even kijken of het goed gaat met mijn bestelling? Afgelopen woensdag besteld (rondom 22.00). Had gehoopt dat de postbode het net wel zou brengen maar helaas.. Ref.nr. 324068. Betreft creatine en dextro-spul. Dank alvast!
Update: zal er verder niet te veel over uitweiden maar dit is dus verkloot door TNT en word 'as we speak' perfect opgelost door B&F-shop, keurig.

Geen idee om eens te kijken naar een geconcentreerde drank (zoals low carb vital drink), maar dan gezoet met Stevia?

Super!
---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 18:43 ----------
Waarschijnlijk staat deze dan 2 maal in het syteem en is deze ook 2 maal verzonden. De mail zal morgen door een collega van mij beantwoord worden. Laat mij maar even weten of de oplossing direct goed gaat. Komt goed en anders kun je mij inschakelen![]()

Referentie nummer: 326118
Kunnen jullie nog even jullie inbox bekijken Leon?
Deze week al een bericht gestuurd maar nog geen antwoord![]()
Stuur het berichtje anders nog even door als je wilt. (Leon is er vanmiddag weer rond 15:00 uur)Ok top. Het zal wel goedkomen. Ik ben al gemaild dat het teruggestort is, dus het zal morgen wel op m'n rekening verschijnen.![]()
(Zal overmorgen zijn, in het weekend is er geen betalingsverkeer bij de banken.Succes aan de loggers hier allemaal
Kijk er naar uit en ga ze volgen..

Ik doe m'n best ^^
Helaas valt er precies niet zoveel te zeggen over Ursobolic
B&F .. Nog andere dingen dat ik eventueel op kan letten bij Ursobolic?
Of is het enkel puur dieet? Want 15% meer spiergroei ga ik natuurlijk niet echt merken![]()
Dat is ideaal
maar niet iets wat je in een half uur merkt inderdaad
Hoi b&f
Ik heb vrijdagavond agmatine besteld maar dit nog niet gekregen? Heb dit wel maar besteld om 23 u en ook betaald
Thx
. Agmatine gaat echt knallen 
Het heeft even geduurd, maar ik heb mijn karbolyn log gestart..
Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f188/twacks-karbolyn-logje-295992/
Moest nog iets langer herstellen van mijn gekneusde ruggewervel dan ik had verwacht..![]()
(zit door examens even thuis)
Waarom heb je dan niet thuis laten leveren?Ik krijg sms dat er al meer dan een week een pakketje van b&f staat in de gang op mijn kot(zit door examens even thuis)
Binnenkort begint dus ook logje van mij![]()

Vrijdag verzenden ze maar tot 22u en zaterdag en zondag komt TNT het niet ophalen dus vandaag haalt tnt jouw bestelling op en dan is hij er morgen.. Agmatine gaat echt knallen
![]()