Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 Zeeer mooie weekaanbiedingMooie aanbiedingen weer
Mss eens een potje amino's kopen![]()
Klopt, maar dat is voor volgende keer.
Anders was ik de vraag vandaag wel begonnen.Ik moet nog veel meer respons krijgen wil ik daar een duidelijk beeld van krijgen.
-Leon

Ik hoop nog een paar dagen om eerlijk te zijn.
-Leon
Even een vraag over het amino caps label..hoe moet ik dit nu lezen?
per 3 capsules 3 gram eiwit.
en per 100 gram eiwit de onderstaande hoeveelheden...
betekend dit dat ik met 3 capsules dan maar 1/33e van de hoeveelheden binnenkrijg die onder beschreven staan?

mijn bestelling is ook binnen had het gisteren iets voor 14u besteld en vandaag iets na 12 stonden ze al voor mijn deur. cream en cookie vallen al in de smaak![]()

weet er iemand waar je rilatine kan vinden? of concerta?
weet er iemand waar je rilatine kan vinden? of concerta?

Net bij body en fitshop in Heerenveen geweest. Op internet zou mijn bestelling 91,30 hebben gekost. Heb het daar voor 70 euro gekregen plus nog een shake baker, een shirtje en wat losse zakjes wei................
Top Winkel
groet miro

net bananen whey binnen gekregen, old skool lekkere whey. Vraag me af hoe het komt dat bananen altijd dikker is dan andere whey?

Ik snap dus echt niet waarom sommige mensen meer dan 1 scoop Hard! nodig hebben...gebruik het nu toch al een tijd en ik knal nog altijd op 1 schepsuper spul trouwens! en die smaak!
![]()

Dan nog eens Muscle Protect erbij!Dat is mij nog niet opgevallen eerlijk gezegd. De smaak blijft inderdaad top!
Lekker knallen!
-Leon
ik ben weg naar de fitness..anders doe ik hier ongelukken 
Gister voor 't eerst met 3 scheppen getraind!! ging echt lekker, en wat een smaaksensatie (elke keer weer)Ik snap dus echt niet waarom sommige mensen meer dan 1 scoop Hard! nodig hebben...gebruik het nu toch al een tijd en ik knal nog altijd op 1 schepsuper spul trouwens! en die smaak!
![]()