MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie aanbiedingen weer :D
Mss eens een potje amino's kopen :D

Bestelling geplaatst: ref. 329191: eventuele extra's zijn altijd welkom :-)

Hoe lang is de "pink magic Op=Op" aanbieding nog geldig? Heb je hier ongeveer een zicht op? Natuurlijk kan je het niet tot op de dag schatten, maar zijn er nog voldoende doosjes over in ieder geval om een weekje of twee te wachten?

Ik wil eerst even de resultaten van mijn huidige twee dozen afwachten voor ik er nog twee koop, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Ik hoop nog een paar dagen om eerlijk te zijn. :)

-Leon

Even een vraag over het amino caps label..hoe moet ik dit nu lezen?

per 3 capsules 3 gram eiwit.
en per 100 gram eiwit de onderstaande hoeveelheden...

betekend dit dat ik met 3 capsules dan maar 1/33e van de hoeveelheden binnenkrijg die onder beschreven staan?

mijn bestelling is ook binnen had het gisteren iets voor 14u besteld en vandaag iets na 12 stonden ze al voor mijn deur. cream en cookie vallen al in de smaak:cool:

Even een vraag over het amino caps label..hoe moet ik dit nu lezen?

per 3 capsules 3 gram eiwit.
en per 100 gram eiwit de onderstaande hoeveelheden...

betekend dit dat ik met 3 capsules dan maar 1/33e van de hoeveelheden binnenkrijg die onder beschreven staan?

Klopt, gewoon overal 2x de ''0'' weghalen en je hebt de hoeveelheden. ;)

mijn bestelling is ook binnen had het gisteren iets voor 14u besteld en vandaag iets na 12 stonden ze al voor mijn deur. cream en cookie vallen al in de smaak:cool:

Bedankt! Cookies and cream is altijd lekker! :zuip:

weet er iemand waar je rilatine kan vinden? of concerta?

body en fitshop

Net bij body en fitshop in Heerenveen geweest. Op internet zou mijn bestelling 91,30 hebben gekost. Heb het daar voor 70 euro gekregen plus nog een shake baker, een shirtje en wat losse zakjes wei................

Top Winkel

groet miro

weet er iemand waar je rilatine kan vinden? of concerta?

Niet bij ons. Ik raad aan om contact op te nemen met je huisarts hiervoor. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 15:23 ----------

Net bij body en fitshop in Heerenveen geweest. Op internet zou mijn bestelling 91,30 hebben gekost. Heb het daar voor 70 euro gekregen plus nog een shake baker, een shirtje en wat losse zakjes wei................

Top Winkel

groet miro

Een keer een extraatje voor een vaste klant;)

net bananen whey binnen gekregen, old skool lekkere whey. Vraag me af hoe het komt dat bananen altijd dikker is dan andere whey?

Ik snap dus echt niet waarom sommige mensen meer dan 1 scoop Hard! nodig hebben...gebruik het nu toch al een tijd en ik knal nog altijd op 1 schep :D super spul trouwens! en die smaak! :D

net bananen whey binnen gekregen, old skool lekkere whey. Vraag me af hoe het komt dat bananen altijd dikker is dan andere whey?

Dat is mij nog niet opgevallen eerlijk gezegd. De smaak blijft inderdaad top! :zuip:

Ik snap dus echt niet waarom sommige mensen meer dan 1 scoop Hard! nodig hebben...gebruik het nu toch al een tijd en ik knal nog altijd op 1 schep :D super spul trouwens! en die smaak! :D

Lekker knallen! :wl:

-Leon

ik gebruik altijd magic EAA maar zie nu dat Amino capsules in aanbieding zijn
heb al gekeken naar de samenstelling maar de juiste hoeveelheid van de capsules staan er niet in en bij de amino caps staat ook de amino L-Phenylalanine er niet in
dus is de amino caps ook goed als vervanging van magic EAA of niet ?
thx

Gister voor 't eerst met 3 scheppen getraind!! ging echt lekker, en wat een smaaksensatie (elke keer weer) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven