3303
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil me bij voorbaat al aanmelden indien er testers nodig zijn![]()

B&F, is isolaat ook geschikt om te nemen voor de training? Zo ja, moet je dan ook +- 1 1/2 uur aanhouden?
just my 2 cents.Zo zie je dat Ilco wel goede ideeën heeft (als hij niet gedronken heeft).Smaken zijn er nog niet en we gaan ze eerst testen inderdaad. Maar Ilco wou meer mensen laten testen, dus we zullen zien.![]()

nee, eiwitten zijn de eerste stap (en je algemene voeding)jong,.. zoveel producten ik kan zelfs ni kiezen !!
Alleen eiwitten helpen toch ?
jong,.. zoveel producten ik kan zelfs ni kiezen !!
Alleen eiwitten helpen toch ?
Smaken zijn er nog niet en we gaan ze eerst testen inderdaad. Maar Ilco wou meer mensen laten testen, dus we zullen zien.![]()

Smaken zijn er nog niet en we gaan ze eerst testen inderdaad. Maar Ilco wou meer mensen laten testen, dus we zullen zien.
-Leon
Yummy 
Ik wil me bij voorbaat al aanmelden indien er testers nodig zijn![]()

B&F, is isolaat ook geschikt om te nemen voor de training? Zo ja, moet je dan ook +- 1 1/2 uur aanhouden?

Me toooooooo
Heb trouwens terug een pot Whey Perfection besteld hoppa !!!!!!! I love it !

hebben jullie nog een pot Complete Carb3D - ISO2 Nutrition staan?
ik vind deze niet meer terug op de site

Zou leuk zijnWe moeten nog even afwachten of het mogelijk is. Zodra ik meer weet laat ik het hier weten![]()

Jawel, ook de isolaat & casseine hahaDank je, voor het compliment. Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit meer anders!![]()

Ik gebruik nu TMS en Magnificent en wil even een paar weken zonder creatine, maar wil wel alle andere stoffen die in bovenstaande combo zitten.
Wat kan ik dan het beste nemen?

Zou leuk zijn
Jawel, ook de isolaat & casseine haha![]()

ik zit nu al een aantal dagen aan whey perfection, de doos met al de smaken en vind het echt top. steeds een ander smaakje nemen en moet eerlijk toegeven dat ik al de smaken heel lekker vind![]()

Heb het ook in een ander topic geplaatst maar ik heb nog even een vraagje over de Arimedex-HD, Elke dag op het zelfde tijdstip innemen staat er..
Ik ga hem wss met de solid stacke
- Maakt het dan nog uit of het voor je maaltijd is? of na je maaltijd?
- Ik denk er over na om het elke ochtend te nemen op een lege maag? verstandig?
Alvast bedankt!

Die watjes zijn denk ik enkel om alles wat aan te drukken zodat de caps tijdens het transport niet open gaan.een vraagje over sport & vitaliteit, mijn urine geeft nog net geen licht in het donker sinds ik dit gebruik. hoe komt dit?
en moet ik die watjes die bij het openen van het potje erin zaten erin laten zitten om het eventuele vocht op te nemen of maakt dat niks uit?