Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F, is isolaat ook geschikt om te nemen voor de training? Zo ja, moet je dan ook +- 1 1/2 uur aanhouden?

Ik meld me ook aan voor de nieuwe samples :D

hebben jullie nog een pot Complete Carb3D - ISO2 Nutrition staan?
ik vind deze niet meer terug op de site

Ik gebruik nu TMS en Magnificent en wil even een paar weken zonder creatine, maar wil wel alle andere stoffen die in bovenstaande combo zitten.
Wat kan ik dan het beste nemen?

jong,.. zoveel producten ik kan zelfs ni kiezen !!
Alleen eiwitten helpen toch ?

ik zit nu al een aantal dagen aan whey perfection, de doos met al de smaken en vind het echt top. steeds een ander smaakje nemen en moet eerlijk toegeven dat ik al de smaken heel lekker vind :1e:

okii

Laatst bewerkt:
Ik wil me bij voorbaat al aanmelden indien er testers nodig zijn :D:D:D

We moeten nog even afwachten of het mogelijk is. Zodra ik meer weet laat ik het hier weten:)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 16:15 ----------

B&F, is isolaat ook geschikt om te nemen voor de training? Zo ja, moet je dan ook +- 1 1/2 uur aanhouden?

Isolaat is wel snel maar 60min mag je wel aanhouden. Producten als Muscle Protec werken direct en kunnen vlak voor en zelfs tijdens de training.:)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 16:18 ----------

Me toooooooo :D

Heb trouwens terug een pot Whey Perfection besteld hoppa !!!!!!! I love it !

Dank je, voor het compliment. Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit meer anders!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 16:19 ----------

hebben jullie nog een pot Complete Carb3D - ISO2 Nutrition staan?
ik vind deze niet meer terug op de site

Nee, deze is uitverkocht. Misschien dat we deze aan het einde van komende week weer binnen krijgen.:)

Ik gebruik nu TMS en Magnificent en wil even een paar weken zonder creatine, maar wil wel alle andere stoffen die in bovenstaande combo zitten.
Wat kan ik dan het beste nemen?

Je zou Hades eens kunnen proberen. :)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 16:24 ----------

Zou leuk zijn :p:D
Jawel, ook de isolaat & casseine haha:D

Eens, ik weet alleen niet of het gaat lukken. Dat is waar:D

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 16:25 ----------

ik zit nu al een aantal dagen aan whey perfection, de doos met al de smaken en vind het echt top. steeds een ander smaakje nemen en moet eerlijk toegeven dat ik al de smaken heel lekker vind :1e:

Dank je!! Weer een mooi compliment:)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 16:28 ----------

Heb het ook in een ander topic geplaatst maar ik heb nog even een vraagje over de Arimedex-HD, Elke dag op het zelfde tijdstip innemen staat er..
Ik ga hem wss met de solid stacke

- Maakt het dan nog uit of het voor je maaltijd is? of na je maaltijd?
- Ik denk er over na om het elke ochtend te nemen op een lege maag? verstandig?

Alvast bedankt!

Solid zou ik 's ochtends nemen na het ontbijt. De A-HD dan tijdens het avondeten.:)

Al bekend wanneer de better stevia binnen komt?

een vraagje over sport & vitaliteit, mijn urine geeft nog net geen licht in het donker sinds ik dit gebruik. hoe komt dit?

en moet ik die watjes die bij het openen van het potje erin zaten erin laten zitten om het eventuele vocht op te nemen of maakt dat niks uit?

een vraagje over sport & vitaliteit, mijn urine geeft nog net geen licht in het donker sinds ik dit gebruik. hoe komt dit?

en moet ik die watjes die bij het openen van het potje erin zaten erin laten zitten om het eventuele vocht op te nemen of maakt dat niks uit?
Die watjes zijn denk ik enkel om alles wat aan te drukken zodat de caps tijdens het transport niet open gaan.
Dat je urine fel geel ziet is een teken dat de vitamines opgenomen worden door je lichaam. Het kan ook een teken zijn dat je lichaam niet alles ervan opgenomen heeft (meestal B vits geven die kleur af) omdat het enkel opgenomen is tot waar het lichaam het nodig heeft, wat geen slecht teken is, betekend ook niet dat vit supplementatie nutteloos is om mythes te vermijden. (dit is de korte uitleg)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven