Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling vanmiddag binnen gekregen. Vroeg om samples en kreeg 4 zakjes WP/PP/Casein/IP. Vanmiddag meteen de WP Ice Coffee geprobeerd, en normaal hou ik niet van Ice Coffee maar dit was echt heerlijk! Had bodybuilding shots besteld, ook vanmiddag een genomen voor de training, vind het zelf een erg vieze smaak maar ik hou sowieso niet heel erg van citroen. Wel een pluspunt is dat het een lekkere pomp geeft zonder crash! Zeker het geld waard, ook al vind je citroen geen lekkere smaak. Zoals altijd zijn jullie weer geweldig!

Bestelling vanmiddag binnen gekregen. Vroeg om samples en kreeg 4 zakjes WP/PP/Casein/IP. Vanmiddag meteen de WP Ice Coffee geprobeerd, en normaal hou ik niet van Ice Coffee maar dit was echt heerlijk! Had bodybuilding shots besteld, ook vanmiddag een genomen voor de training, vind het zelf een erg vieze smaak maar ik hou sowieso niet heel erg van citroen. Wel een pluspunt is dat het een lekkere pomp geeft zonder crash! Zeker het geld waard, ook al vind je citroen geen lekkere smaak. Zoals altijd zijn jullie weer geweldig!

Dank je, voor de complimenten. De Bodybuilding Shots zijn knallers voor een geweldige prijs! De Ice Coffee is een relatief nieuwe smaak. Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit meer anders:D

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 20:35 ----------

Nieuw: Must Have Duo

De 2 belangrijkste producten voor spiermassa!

Whey Perfection - voorziet je spieren van de allerbeste eiwitten. Pure Perfectie.

Muscle Protect - beschermt je spieren tegen afbraak tijdens de training! Onvoorstelbaar krachtig voor prestaties en spiergroei.

Net nog even een bestelling geplaatst,morgen is het dan binnen neem ik aan?

Heb ook agmatine genomen om te proberen,ben wel erg benieuwd naar dit product,van bijv. Hard merk ik niet echt veel,kijken of dit product wel goed aanslaat.

Leon of Ilco,

kan 1 van jullie samples van die nieuwe smaken naar mij toe sturen?

Ik ben er te benieuwd naar. Ik denk dat die witte choco en choco banaan erg heerlijk zullen zijn!

:D:D:D:p:p:p

WITTE CHOCO EN CHOCO BANAAN?
WAT?

boner

please maak die ook voor isolaat please please please

witte choco... Wuuuuuuuttt toch maar eerder bestellen dan ik dacht dus, kannem niet op de site vinden? HEBBE HEBBE HEBBE

Die smaken hebben ze nog niet,ze gaan 8 smaken testen en de 4 beste daarvan worden in productie genomen,maar dat duurt dus nog even.

omfg please doe ook bij isolaat

hahaha,

B&F zijn een aantal smaken nu nog aan t testen.

Maar ik verwacht wel dat witte choco en choco banaan er doorheen komen.

Alleen gebruik ik geen whey perfection, maar isolate perfection.

B&F kunnen jullie deze smaken aub ook direct beschikbaar maken voor de isolate?

( en ook direct voor de casseine aub! :p)

Vraagje over sport & vitaliteit. Met tijdens de maaltijd, word daarmee bedoelt halverwege/midden in de maaltijd of net voordat je je eerst hap neemt?

Als je het net voor je maaltijd neemt, zal dit geen ander effect geven. Het komt toch allemaal samen in de maag terecht. Als je geen invloed van je maaltijd wilt, kan je het er een aanzienlijke tijd voor innemen.

Net nog even een bestelling geplaatst,morgen is het dan binnen neem ik aan?

Heb ook agmatine genomen om te proberen,ben wel erg benieuwd naar dit product,van bijv. Hard merk ik niet echt veel,kijken of dit product wel goed aanslaat.

Ga uit van vandaag, maar je loopt altijd een klein beetje risico als je 4 minuten voor de deadline een bestelling probeert te doen. ;)

Leon of Ilco,

kan 1 van jullie samples van die nieuwe smaken naar mij toe sturen?

Ik ben er te benieuwd naar. Ik denk dat die witte choco en choco banaan erg heerlijk zullen zijn!

:D:D:D:p:p:p

WITTE CHOCO EN CHOCO BANAAN?
WAT?

boner

please maak die ook voor isolaat please please please

Smaken zijn er nog niet en we gaan ze eerst testen inderdaad. Maar Ilco wou meer mensen laten testen, dus we zullen zien. :)

Vraagje over sport & vitaliteit. Met tijdens de maaltijd, word daarmee bedoelt halverwege/midden in de maaltijd of net voordat je je eerst hap neemt?

Ik neem het gewoon net na de maaltijd. Is prima. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven