nander
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is al vaak gevraagdWaarom heeft body en fit geen huismerkrepen? Jullie hebben wel whey, creatine etc zou wel leuke uitbreiding zijn toch?gisteren trouwens weer wat repen ingeslagen
ordernr 329861
![]()
had ook al redelijk tijdje terug gehoord dat ze er mee bezig zijn maar dat het niet meteen voor morgen is. Dunno of ze or nog mee bezig zijn of het afgelast is. Was reep met 40g eiwit waarmee ze bezig waren als ik me goed herinner (kan fout zijn).Leon/Ilco
Kan ik de muscle protect goed mixen met water en dan bv meenemen naar school en gedurende de dag opdrinken? Gaar iets van een periode van 2-3 uur in het water zitten dan. Of is dit te lang voor amino's om in water te zitten?
En iemand al tips voor de smaak ervan?![]()

Als de Water Melon of Fruit Punch versie naar limoen zou smaken zou er toch wel iets fout zitten lijkt me![]()
. Domme vraag ook van me. 
Is al vaak gevraagdhad ook al redelijk tijdje terug gehoord dat ze er mee bezig zijn maar dat het niet meteen voor morgen is. Dunno of ze or nog mee bezig zijn of het afgelast is. Was reep met 40g eiwit waarmee ze bezig waren als ik me goed herinner (kan fout zijn).
als julli nou eens beetje opschieten met die repen, dan hoef ik ook niet meer te zeuren om die Titan Repen
kheb trouwens die van dymatize besteld ben benieuwd!nice idee brah, was er zelf nog niet opgekomen om het te vragenWaarom heeft body en fit geen huismerkrepen? Jullie hebben wel whey, creatine etc zou wel leuke uitbreiding zijn toch?gisteren trouwens weer wat repen ingeslagen
ordernr 329861
![]()
+1hey b&f, ik bied me alvast ook al aan voor de samples van de nieuwe smaken van whey perfection !Ga uit van vandaag, maar je loopt altijd een klein beetje risico als je 4 minuten voor de deadline een bestelling probeert te doen.
Smaken zijn er nog niet en we gaan ze eerst testen inderdaad. Maar Ilco wou meer mensen laten testen, dus we zullen zien.
-Leon

een vraagje over sport & vitaliteit, mijn urine geeft nog net geen licht in het donker sinds ik dit gebruik. hoe komt dit?
en moet ik die watjes die bij het openen van het potje erin zaten erin laten zitten om het eventuele vocht op te nemen of maakt dat niks uit?

Hahaha ja kwam er net ook in 1 moment achter van waarom hebben ze dat eigenlijk niet?nice idee brah, was er zelf nog niet opgekomen om het te vragen+1
---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 01:15 ----------
hey b&f, ik bied me alvast ook al aan voor de samples van de nieuwe smaken van whey perfection !![]()

Watjes erin laten voor eventuele vochtopname enja het geval dat je pis nog net geen licht geeft heb ik ook last van haha ik heb de bodybuilding n muscle pak ( geloof ikeen vraagje over sport & vitaliteit, mijn urine geeft nog net geen licht in het donker sinds ik dit gebruik. hoe komt dit?
en moet ik die watjes die bij het openen van het potje erin zaten erin laten zitten om het eventuele vocht op te nemen of maakt dat niks uit?
) en al die vitamine die je lichaam niet kan verwerken verlaten via je urine je lichaam vandaar die mooie ( bijna ) lichtgevende pis 
Die watjes zijn denk ik enkel om alles wat aan te drukken zodat de caps tijdens het transport niet open gaan.
Dat je urine fel geel ziet is een teken dat de vitamines opgenomen worden door je lichaam. Het kan ook een teken zijn dat je lichaam niet alles ervan opgenomen heeft (meestal B vits geven die kleur af) omdat het enkel opgenomen is tot waar het lichaam het nodig heeft, wat geen slecht teken is, betekend ook niet dat vit supplementatie nutteloos is om mythes te vermijden. (dit is de korte uitleg)
Haha wees niet bang dit heb ik ook. Gebruik dit al ruim een half jaar nu
Hahaha ja kwam er net ook in 1 moment achter van waarom hebben ze dat eigenlijk niet?
En nieuwe smaken whey perfection :O wanneer waar welke :O kwil me ookwel aanmelden als smaaktesttt0r
---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 09:08 ----------
Watjes erin laten voor eventuele vochtopname enja het geval dat je pis nog net geen licht geeft heb ik ook last van haha ik heb de bodybuilding n muscle pak ( geloof ik) en al die vitamine die je lichaam niet kan verwerken verlaten via je urine je lichaam vandaar die mooie ( bijna ) lichtgevende pis
![]()

een vraagje over sport & vitaliteit, mijn urine geeft nog net geen licht in het donker sinds ik dit gebruik. hoe komt dit?

Ok heb men bestelling gedaan gister en kon geen tank-top erbij nemen zijn die op?

Waarom heeft body en fit geen huismerkrepen? Jullie hebben wel whey, creatine etc zou wel leuke uitbreiding zijn toch?gisteren trouwens weer wat repen ingeslagen
ordernr 329861
![]()

Leon/Ilco
Kan ik de muscle protect goed mixen met water en dan bv meenemen naar school en gedurende de dag opdrinken? Gaar iets van een periode van 2-3 uur in het water zitten dan. Of is dit te lang voor amino's om in water te zitten?
En iemand al tips voor de smaak ervan?![]()

hey leon/ilco. heb weer een nette bestelling geplaatst, mag natuurlijk altijds iets moois van gemaakt worden!
Referentie; 330361

B&F, Komen de groot verpakkingen a 4.5kg whey en caseine ook in een combi deal?
zou mijn dag weer goed maken![]()

Had gisteren een heerlijke sample Whey Perfection, waarop stond Ice Coffee. Nu zag het er uit en smaakte het als Vanille.
Vanille sample met verkeerde stempel er op de meest logische verklaring? Of heeft de Ice Coffee echt een vanillesmaak?

Dus... vertel eens m'n whey emmer is bijna leeg en wil een nieuwe smaak proberen.
Aanraders die zowel met melk en water lekker zijn?
Zat te denken aan vanille, choco ofzo. Moet ook door de kwark kunnen. Kom maar op met tips
!