AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
per scoop zou ik 250 ml water of melk doen. :)

-Leon

Ik ben zeer tevreden over de supplementen en de manier van werken van body en fitshop. Alleen vind ik het wel spijtig, dat voor ik besteld had, ik een mail stuurde en onmiddellijk antwoord kreeg en vrijdag kreeg ik men bestelling binnen met een verkeerd product en als ik hier dan een mailtje over stuur heb ik tot op heden nog geen antwoord gehad.. da vind ik wel spijtig want ik hoor altijd alleen maar positieve dingen en dan dit.. voor de rest, zeer content, snelle levering, goed spul, ... houden zo ;) Grtz

Ik ben zeer tevreden over de supplementen en de manier van werken van body en fitshop. Alleen vind ik het wel spijtig, dat voor ik besteld had, ik een mail stuurde en onmiddellijk antwoord kreeg en vrijdag kreeg ik men bestelling binnen met een verkeerd product en als ik hier dan een mailtje over stuur heb ik tot op heden nog geen antwoord gehad.. da vind ik wel spijtig want ik hoor altijd alleen maar positieve dingen en dan dit.. voor de rest, zeer content, snelle levering, goed spul, ... houden zo ;) Grtz

Dat zal vast wel verholpen worden, anders gewoon even bellen.

Bestelling is weer geplaatst. Stille hoop dat er deze keer wat beter naar de opmerking(en) gekeken wordt:rolleyes:

Ook weer een bestelling gedaan (Referentie nummer: 330637).
Ben benieuwd naar de Lean Gain.:)

Leon@ is mijn e-mail. Stuur maar even daar naar toe dan regel ik het direct. :)

-Leon

Dus... vertel eens m'n whey emmer is bijna leeg en wil een nieuwe smaak proberen.

Aanraders die zowel met melk en water lekker zijn?

Zat te denken aan vanille, choco ofzo. Moet ook door de kwark kunnen. Kom maar op met tips

berry blast & choco zijn bijde lekker maar berry blast zou ik niet 4kilo vol kunnen houden, toevallig vandaag 4kilo choco sensation besteld ;)

Dus... vertel eens m'n whey emmer is bijna leeg en wil een nieuwe smaak proberen.

Aanraders die zowel met melk en water lekker zijn?

Zat te denken aan vanille, choco ofzo. Moet ook door de kwark kunnen. Kom maar op met tips
Ik ben zelf gek van banaan en van de chocolade smaak...geweldig met water EN met melk (nog niet geprobeerd met kwark, maar dat kan gewoon niet slecht zijn :D)

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 18:18 ----------

@ Leon/Ilco

Zeer miniem detail, maar bij B&F tanktop staat kogo ipv logo
--> http://bodyenfitshop.nl/accessoires/body-fit-sportsnutrition/tank-top-bf

'Tank Top met het kogo van Body&Fit als logo op de borst'

Zag het en wou het toch melden :)

Oke thnx, voor reacties. Berry Blast Protien 4kg had ik idd, en smaakt toch net iets anders als de whey versie.

Nja, berry blast, vanille of choco zijn kandidaten. Ik heb zo sample pakket besteld daar kan ik even mee doen en smaken uitzoeken :)

Nieuwe bestelling geplaatst met natuurlijk choco whey :D

ref nr. 330768

Lang leve de opmerkingen :D

@ rijstwafel, van dat sample packet ga je geen spijt krijgen :D
(alhoewel...mss wel, ga je nog moeilijker kunnen kiezen :D)

Leon ik had me vorige week beklaagd over een shakebeker die niet meegeleverd was ( als zijnde 3e kado ) maar kheb het nog niet binnen... Komtie nog? Btw me repen komen vast morgen? Zaterdag besteld :) ordernr waarvan de beker niet mee was : 326568

Hallo folks,

Is er al meer nieuwe over de nieuwe gainer zonder maltro? Ik meen me te herinneren daar ergens over gelezen te hebben.

Ik ben zelf gek van banaan en van de chocolade smaak...geweldig met water EN met melk (nog niet geprobeerd met kwark, maar dat kan gewoon niet slecht zijn :D)

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 18:18 ----------

@ Leon/Ilco

Zeer miniem detail, maar bij B&F tanktop staat kogo ipv logo
--> http://bodyenfitshop.nl/accessoires/body-fit-sportsnutrition/tank-top-bf

'Tank Top met het kogo van Body&Fit als logo op de borst'

Zag het en wou het toch melden :)

Pas ik gelijk aan! :)

Leon ik had me vorige week beklaagd over een shakebeker die niet meegeleverd was ( als zijnde 3e kado ) maar kheb het nog niet binnen... Komtie nog? Btw me repen komen vast morgen? Zaterdag besteld :) ordernr waarvan de beker niet mee was : 326568

Ga ik nog een keer achteraan voor je. :)

Hallo folks,

Is er al meer nieuwe over de nieuwe gainer zonder maltro? Ik meen me te herinneren daar ergens over gelezen te hebben.

Nog niet. :)

-Leon

Hijs snel vandaag :eek: leon topper!

Lol! Ik doe mijn best! Ilco is deze week even op vakantie, dus ik regel het deze week. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven