Kijk eens.

http://bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain_ingredienten
1 scoop is ongeveer 30 gram.

-Leon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kijk eens.
http://bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain_ingredienten
1 scoop is ongeveer 30 gram.
-Leon
GrtzIk ben zeer tevreden over de supplementen en de manier van werken van body en fitshop. Alleen vind ik het wel spijtig, dat voor ik besteld had, ik een mail stuurde en onmiddellijk antwoord kreeg en vrijdag kreeg ik men bestelling binnen met een verkeerd product en als ik hier dan een mailtje over stuur heb ik tot op heden nog geen antwoord gehad.. da vind ik wel spijtig want ik hoor altijd alleen maar positieve dingen en dan dit.. voor de rest, zeer content, snelle levering, goed spul, ... houden zoGrtz
Ik ben zeer tevreden over de supplementen en de manier van werken van body en fitshop. Alleen vind ik het wel spijtig, dat voor ik besteld had, ik een mail stuurde en onmiddellijk antwoord kreeg en vrijdag kreeg ik men bestelling binnen met een verkeerd product en als ik hier dan een mailtje over stuur heb ik tot op heden nog geen antwoord gehad.. da vind ik wel spijtig want ik hoor altijd alleen maar positieve dingen en dan dit.. voor de rest, zeer content, snelle levering, goed spul, ... houden zoGrtz

Dus... vertel eens m'n whey emmer is bijna leeg en wil een nieuwe smaak proberen.
Aanraders die zowel met melk en water lekker zijn?
Zat te denken aan vanille, choco ofzo. Moet ook door de kwark kunnen. Kom maar op met tips

Als ze net zoals die Titan dingen zijn wilk er nog wel een paar maandjes op wachtenZijn we druk meebezig, maar het moet natuurlijk wel perfect zijn. Dus nog niet op korte termijn.
-Leon

Leon@ is mijn e-mail. Stuur maar even daar naar toe dan regel ik het direct.
-Leon
Ik ben zelf gek van banaan en van de chocolade smaak...geweldig met water EN met melk (nog niet geprobeerd met kwark, maar dat kan gewoon niet slecht zijnDus... vertel eens m'n whey emmer is bijna leeg en wil een nieuwe smaak proberen.
Aanraders die zowel met melk en water lekker zijn?
Zat te denken aan vanille, choco ofzo. Moet ook door de kwark kunnen. Kom maar op met tips
)
Ik ben zelf gek van banaan en van de chocolade smaak...geweldig met water EN met melk (nog niet geprobeerd met kwark, maar dat kan gewoon niet slecht zijn)
---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 18:18 ----------
@ Leon/Ilco
Zeer miniem detail, maar bij B&F tanktop staat kogo ipv logo
--> http://bodyenfitshop.nl/accessoires/body-fit-sportsnutrition/tank-top-bf
'Tank Top met het kogo van Body&Fit als logo op de borst'
Zag het en wou het toch melden![]()

Leon ik had me vorige week beklaagd over een shakebeker die niet meegeleverd was ( als zijnde 3e kado ) maar kheb het nog niet binnen... Komtie nog? Btw me repen komen vast morgen? Zaterdag besteldordernr waarvan de beker niet mee was : 326568

Hallo folks,
Is er al meer nieuwe over de nieuwe gainer zonder maltro? Ik meen me te herinneren daar ergens over gelezen te hebben.

Gadver jij bent snelPas ik gelijk aan!
Ga ik nog een keer achteraan voor je.
Nog niet.
-Leon
zie dat het al aangepast is