Net weer een bestelling geplaatst, referentie 339938.
Zorgen jullie voor wat lekkers?![]()
Dank je!
Ik geef het direct even door
---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 08:43 ----------
Hey B&F,
Net een bestelling geplaatst (339882) en zie ik hier dat jullie ook straps verkopen... Had is dus niet gezien. Is het in plaats van kado 1 + 2 (sample en shakebeker pro) ook mogelijk om een setje straps mee te sturen? Als dat qua waarde niet uit komt, dan heb ik pecht uiteraard, en zal ik tot mijn volgende bestelling moeten wachten...
Thanks anyway
Dank je, voor de bestelling!
Had op zich wel gekund, de bestelling is echter helaas al verwerkt.
---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 08:44 ----------
Ik heb mijn Shakebaker nu sinds februari, maar deze lekt eigenlijk ook al sinds de 1e dag dat ik hem had. Is hier niet een simpele oplossing voor?
Niet direct. Je krijgt nu bij elke bestelling (vanaf 29,90) een Shaker Pro kado

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 08:47 ----------
Hebben jullie samples van ON Gold standard? Ik zou graag cookies en cream en/of rocky road willen kopen, maar ik vind het een beetje gewaagd om direct 4,5kg te kopen.
kunnen jullie eventueel een paar samples ( rocky road of cookies n cream)
bij bestelling 339470 steken, of iets uit jullie eigen ervaring vertellen?
thx![]()
Dank je, voor de bestelling
We hebben helaas geen sampling van ON Whey Cookies en/of Rocky. De smaken zijn op zich wel goed, we hebben er eigenlijk nooit klachten over. wel merken we sterk dat heel veel mensen nu van ON Whey overstappen op Whey Perfection. Exact dezelfde waardes, kwaliteit van Volac (het beste in de EU) en de lekkerste smaken. Daarnaast is de prijs ook nog eens een stuk beter.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

.