MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer een bestelling geplaatst, referentie 339938.
Zorgen jullie voor wat lekkers? :D

Dank je!:) Ik geef het direct even door:)

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 08:43 ----------

Hey B&F,

Net een bestelling geplaatst (339882) en zie ik hier dat jullie ook straps verkopen... Had is dus niet gezien. Is het in plaats van kado 1 + 2 (sample en shakebeker pro) ook mogelijk om een setje straps mee te sturen? Als dat qua waarde niet uit komt, dan heb ik pecht uiteraard, en zal ik tot mijn volgende bestelling moeten wachten...

Thanks anyway

Dank je, voor de bestelling!:)Had op zich wel gekund, de bestelling is echter helaas al verwerkt.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 08:44 ----------

Ik heb mijn Shakebaker nu sinds februari, maar deze lekt eigenlijk ook al sinds de 1e dag dat ik hem had. Is hier niet een simpele oplossing voor?

Niet direct. Je krijgt nu bij elke bestelling (vanaf 29,90) een Shaker Pro kado:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 08:47 ----------

Hebben jullie samples van ON Gold standard? Ik zou graag cookies en cream en/of rocky road willen kopen, maar ik vind het een beetje gewaagd om direct 4,5kg te kopen :p.

kunnen jullie eventueel een paar samples ( rocky road of cookies n cream)
bij bestelling 339470 steken, of iets uit jullie eigen ervaring vertellen?

thx :)

Dank je, voor de bestelling:) We hebben helaas geen sampling van ON Whey Cookies en/of Rocky. De smaken zijn op zich wel goed, we hebben er eigenlijk nooit klachten over. wel merken we sterk dat heel veel mensen nu van ON Whey overstappen op Whey Perfection. Exact dezelfde waardes, kwaliteit van Volac (het beste in de EU) en de lekkerste smaken. Daarnaast is de prijs ook nog eens een stuk beter.:)

Dank je, voor de bestelling:) We hebben helaas geen sampling van ON Whey Cookies en/of Rocky. De smaken zijn op zich wel goed, we hebben er eigenlijk nooit klachten over. wel merken we sterk dat heel veel mensen nu van ON Whey overstappen op Whey Perfection. Exact dezelfde waardes, kwaliteit van Volac (het beste in de EU) en de lekkerste smaken. Daarnaast is de prijs ook nog eens een stuk beter.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar][/QUOTE]

Verkopen jullie duurdere merkproduckten van whey nog wel goed, als je zo een scherp geprijst produckt kan aanbieden?:p

Net bestelling gedaan binnen 1 minuut ingepakt gaat wel heel snel ref 340238

Verkopen jullie duurdere merkproduckten van whey nog wel goed, als je zo een scherp geprijst produckt kan aanbieden?:p[/QUOTE]

Ja hoor, maar we zien wel duidelijk dat meer mensen overstappen. En dat is natuurlijk normaal, want de Perfection lijn is qua kwaliteit net zo goed als Optimum Nutrition en nog beter dan andere A-merken. :)

Net bestelling gedaan binnen 1 minuut ingepakt gaat wel heel snel ref 340238

Dank je! ;)

-Leon

Leon, ik ben helaas weer toe aan een creatinepauze. Dat betekent dat ik jullie Magnificent een paar weken links moet laten liggen. Wat is een goeie post-workout zonder creatine? Ook wil ik even af van de geranium. Bestaat er een goeie pre-workout zonder geranium en creatine? Thanks!

Leon, ik ben helaas weer toe aan een creatinepauze. Dat betekent dat ik jullie Magnificent een paar weken links moet laten liggen. Wat is een goeie post-workout zonder creatine? Ook wil ik even af van de geranium. Bestaat er een goeie pre-workout zonder geranium en creatine? Thanks!

Je kan voor de WMS of Vitargo gaan. Voor een goede Pre-Workout zou ik voor de Agmatine gaan. :)

-Leon

Creatinepauze is intussen al lang achterhaald man, gewoon je Magnificent door blijven gebruiken ;)

Laatst bewerkt:
339470 => toevallig betaling al gehad? (via fortis belgië)

Isolaatsmaak fresh berry, is dat berryblast?

En wanneer komen de nieuwe smaken voor isolaat, vind t een beetje weinig keuze.

Pam is unbelievable!

Kan er bijna alles mee koken, en maar 1g fat per seconde spray, dang!

Isolaatsmaak fresh berry, is dat berryblast?

En wanneer komen de nieuwe smaken voor isolaat, vind t een beetje weinig keuze.
Vincenzio, smaakt net zo lekker als bosvruchten. Vind hem echt lekker 'fresh' en de bosvruchten smaak ontbreekt niet. Samen met Chocolade mijn favoriet :D

Leon, hoe gaat het met Ilco? Heb hem lang niet meer zien posten? :D

Waarom zetten zoveel mensen hun referentienr. hier eigenlijk?

@ body en fit shop , moest je ooit interesse hebben om een echte superpreworkout te maken :

-6000 mg creatine phosfaat
-3000 mg citrulline malaat
-1500 mg argine nitraat
-500 mg L-norvaline
-2000 mg beta alanine
-1000 mg L-Carnitine Tartrate
-5 mg bioperine
-400 a 800 mg guarana
-75mg Pycnogenol

steek deze formule in een supplement en iedereen wil je PWO kopen , ongeacht de smaak of de prijs . Omdat deze formule echt super aanslaat .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven