Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit er veel lactose in whey casein?
Zit er veel lactose in eiwit pannekoeken?
ivm puisten

Isolaat heb ik idd, maar pot is bijna op dus wou kijken of ik iets anders kon nemen.
Magic eea is ook bijna op, heb nog wel losse glutamine. Zit erover te denken om muscle protect aan te schaffen maar wat is er nou precies beter aan muscle protect?

Ik ben ook weer eens van plan om supps te bestellen, echter moet het niet te duur worden. '
Waar ik benieuwd naar ben, een pre workout is gewoon een blend van vanalles.... Er zit onder andere beta alaine creatine al in... maar is dit nu eigenlijk zo laag gedoseert dat het creatine niet de volledige werking heeft? Of hoe moet ik het dan zien.
Ik dacht zelf aan creatine, pre workout hard en beta alanine.
B&F , vandaag komt emmer whey perfection en potje citruline malaat.
De whey die ik altijd door melk en brinta.
Dit doe ik 3 x daags.
Kan ik daar de citruline ook bij doen?
OF moet dat op de lege maag zoals sommige zeggen.
De 1 zegt lege maag, de ander zegt nemen met voedsel.
Dus in t kort : 3xdaags whey perfection + melk + brinta en Citruline malaat , is dit een juiste manier van inemen?
Even ietsje afstand van je shake. (20-30 min.@ body en fit shop , moest je ooit interesse hebben om een echte superpreworkout te maken :
-6000 mg creatine phosfaat
-3000 mg citrulline malaat
-1500 mg argine nitraat
-500 mg L-norvaline
-2000 mg beta alanine
-1000 mg L-Carnitine Tartrate
-5 mg bioperine
-400 a 800 mg guarana
-75mg Pycnogenol
steek deze formule in een supplement en iedereen wil je PWO kopen , ongeacht de smaak of de prijs . Omdat deze formule echt super aanslaat .

Hoi B&F,
hebben jullie de smaak van de whey chocolade zoeter gemaakt?? Ik vraag me dit af omdat ik altijd 1 scoop mix met 40 gr bambix en dat was altijd heerlijk. Nu had ik een maand geleden een nieuwe pot ontvangen en die is gewoon zoeter, dat weet ik 100% zeker..

COP staat toch nog steeds op de site?