StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik had 24 januari j.l. wat besteld voor 24 euro. 2 weken later was het product echter nog niet geleverd i.v.m. een vertraagde levering. Ik ff bellen naar de bodyenfitshop want ik had al betaald. Het product was nog steeds niet binnen maar ik kreeg als alternatief voor 48 euro aan eiwitrepen
Goede service![]()

Super groot aanbod maar vrijwel niets op voorraad. 2 weken wachten en dan nog niet hetgeen hebben wat je wil is inderdaad een goede service![]()
Vorige week een bestelling geplaatst bij Bodyenfitshop, en moet zeggen : uitstekende service! Vrijdag werd ik gecontacteerd ivm mijn besteling; één produkt was niet voorradig.
Heb hiervoor een gelijkaardig produkt mogen kiezen, en als compensatie kreeg ik van hetzelfde produkt één extra bovenop. Mooi zo!
Die telefoon kreeg ik vrijdag rond 16u., en er werd beloofd om dezelfde dag de bestelling nog te verzenden richting België. En idd, de volgende morgen rond 10u30 werd men pakket via Tnt afgeleverd!
Super service! Wou jullie dit gewoon even meedelen. Ben er in ieder geval heel tevreden over, en zal in de toekomst zeker meer bestellingen plaatsen.
Keep up the good work! Greets

Pfff ik heb onlangs vanuit Belgie besteld en ik heb het nog steeds niet aangekregen !!! Ik begin te twijfelen aan de betrouwbaarheid van deze site.. Hoelang duurt het normaal voordat je het pakketje aankrijgt ? ( Nederland- Belgie)
Grt
Pfff ik heb onlangs vanuit Belgie besteld en ik heb het nog steeds niet aangekregen !!! Ik begin te twijfelen aan de betrouwbaarheid van deze site.. Hoelang duurt het normaal voordat je het pakketje aankrijgt ? ( Nederland- Belgie)
Grt
Deze site is echt wel betrouwbaar hoor. Het kan natuurlijk dat er iets mis is gegaan bij de tnt. Dit kan bij ieder bedrijf voorkomen. Bel ze even, dan ben je er zo achter wat er aan de hand is.