AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil die mass shake graag bestelle? iemand al geprobeerd?
kan hij daar ook geen kassa-korting op geven?
of wat is die prijzenslag?

Had even straps nodig om wat zwaarder te kunnen deadliften en kon op veel sites niets vinden. Gelukkig kon ik op de site van body+fit voor 8 euro mooie straps krijgen. Gistermiddag besteld en net om 12:00 binnen gekregen zónder verzendkosten! Hulde voor jullie service

heb me whey binnen

alles was nog intact:p

Ik had 24 januari j.l. wat besteld voor 24 euro. 2 weken later was het product echter nog niet geleverd i.v.m. een vertraagde levering. Ik ff bellen naar de bodyenfitshop want ik had al betaald. Het product was nog steeds niet binnen maar ik kreeg als alternatief voor 48 euro aan eiwitrepen :D

Goede service :thumb:

Gistermiddag BCAA's besteld, vandaag al binnen, er zit ook een super handig pillendoosje bij.
Goed geregeld thanks!!

Ik had 24 januari j.l. wat besteld voor 24 euro. 2 weken later was het product echter nog niet geleverd i.v.m. een vertraagde levering. Ik ff bellen naar de bodyenfitshop want ik had al betaald. Het product was nog steeds niet binnen maar ik kreeg als alternatief voor 48 euro aan eiwitrepen :D

Goede service :thumb:

Super groot aanbod maar vrijwel niets op voorraad. 2 weken wachten en dan nog niet hetgeen hebben wat je wil is inderdaad een goede service :rolleyes:

Ben er van de week nog geweest.
Hebben volgens mij bijna alles op voorraad.

Goede adviesen en leuk shirtje mee gekregen

Super groot aanbod maar vrijwel niets op voorraad. 2 weken wachten en dan nog niet hetgeen hebben wat je wil is inderdaad een goede service :rolleyes:

Het is bij mij 2 x voorgekomen dat een product was uitverkocht. Beide keren heb ik een alternatief aangeboden gekregen wat een stuk duurder was dan het oorspronkelijk bestelde product. Imo een prima oplossing.

Vorige week een bestelling geplaatst bij Bodyenfitshop, en moet zeggen : uitstekende service! Vrijdag werd ik gecontacteerd ivm mijn besteling; één produkt was niet voorradig.

Heb hiervoor een gelijkaardig produkt mogen kiezen, en als compensatie kreeg ik van hetzelfde produkt één extra bovenop. Mooi zo!

Die telefoon kreeg ik vrijdag rond 16u., en er werd beloofd om dezelfde dag de bestelling nog te verzenden richting België. En idd, de volgende morgen rond 10u30 werd men pakket via Tnt afgeleverd!

Super service! Wou jullie dit gewoon even meedelen. Ben er in ieder geval heel tevreden over, en zal in de toekomst zeker meer bestellingen plaatsen.

Keep up the good work! Greets

hey

Vorige week een bestelling geplaatst bij Bodyenfitshop, en moet zeggen : uitstekende service! Vrijdag werd ik gecontacteerd ivm mijn besteling; één produkt was niet voorradig.

Heb hiervoor een gelijkaardig produkt mogen kiezen, en als compensatie kreeg ik van hetzelfde produkt één extra bovenop. Mooi zo!

Die telefoon kreeg ik vrijdag rond 16u., en er werd beloofd om dezelfde dag de bestelling nog te verzenden richting België. En idd, de volgende morgen rond 10u30 werd men pakket via Tnt afgeleverd!

Super service! Wou jullie dit gewoon even meedelen. Ben er in ieder geval heel tevreden over, en zal in de toekomst zeker meer bestellingen plaatsen.

Keep up the good work! Greets

Welk product was dat dan?

bodyenfitshop.nl, vind ik persoonlijk 1 van de beste online internetshops die het zich geeft!
snelle + goeie service, goedkoop etc etc
aanrader dus!:D

Body en fit shop is zeker goed, de gratis levering zorgt ervoor dat mensen die 1 ding willen kopen dat liever bij B&F shop doen dan bij een webshop waar ze wel verzendkosten rekenen op verzendingen van 1 product.:cool::thumbup:

Pfff ik heb onlangs vanuit Belgie besteld en ik heb het nog steeds niet aangekregen !!! Ik begin te twijfelen aan de betrouwbaarheid van deze site.. Hoelang duurt het normaal voordat je het pakketje aankrijgt ? ( Nederland- Belgie)
Grt

Pfff ik heb onlangs vanuit Belgie besteld en ik heb het nog steeds niet aangekregen !!! Ik begin te twijfelen aan de betrouwbaarheid van deze site.. Hoelang duurt het normaal voordat je het pakketje aankrijgt ? ( Nederland- Belgie)
Grt

Deze site is echt wel betrouwbaar hoor. Het kan natuurlijk dat er iets mis is gegaan bij de tnt. Dit kan bij ieder bedrijf voorkomen. Bel ze even, dan ben je er zo achter wat er aan de hand is.

Grt

Deze winkel is meer dan betrouwbaar, en wanneer heb je besteld dan?

Deze site is echt wel betrouwbaar hoor. Het kan natuurlijk dat er iets mis is gegaan bij de tnt. Dit kan bij ieder bedrijf voorkomen. Bel ze even, dan ben je er zo achter wat er aan de hand is.

Heb al paar keer een mailtje gestuurd maar ze antwoorden niet.. Ik hoop dat er niets mis is gegaan met de overschrijving maar die heb ik nagekeken en klopt helemaal... Hopelijk ligt het idd aan TNT. Heb het vorige week besteld dus zou wel kunnen dat het nog onderweg is. Op hun site stond tevens dat het pakket binnen 2 a 3dagen aankomt. Ze laten me niet weten dat er iets aan de hand is !
Maar ik denk idd wel dat ze betrouwbaar zijn.. Lees niets dan goede comments

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven