AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi B&F,

hebben jullie de smaak van de whey chocolade zoeter gemaakt?? Ik vraag me dit af omdat ik altijd 1 scoop mix met 40 gr bambix en dat was altijd heerlijk. Nu had ik een maand geleden een nieuwe pot ontvangen en die is gewoon zoeter, dat weet ik 100% zeker..

Nee, nog steeds zelfde leverancier en formule. :)

Maar zit er in hard wel een volledige dosering creatine, of gebruik je creatine alleen voor rustdagen?

Ja, hoor is genoeg voor 1 dosering.

Is er al bekent wanneer COP weer leverbaar is?

http://www.bodyenfitshop.nl/creatinol-o-phosphate/primaforce/creatinol-o-phosphate

beste B&F,

hebben jullie al reacties over de nieuwe

Levro Shock van Levrone Formula en de hyper response?

Nog niet, begint nu langzaam wel opgang te komen. :)

B&F emmer whey en Citruline malate zijn weer netjes afgeleverd.
En weer een andere shake beker, nu de Pro met blauwe dop, zal weer vaak geshaked worden.
Man ik dagt niet meer een smaak te vinden beter dan vanille, maar de ice koffie kan ik echt niet vanaf blijven.
Tog fijn afentoe even doosjes met smaken whey te kopen, kan je tog wat andere smaken proberen.

Pak ik de citruline 1xdaags of 3xdaags?
Heb zoveel verschillende dingen zien staan.

Laat maar, heb antwoord al gevonden op jullie site.
2x daags.

Ik zelf doe 2x daags. :)

Staat op verwacht! :)

Dat kan prima inderdaad. Ik zelf neem de Magnificent op rustdagen. :)

-Leon

Twijfel of ik whey isolaat koop of muscle protect.

Isolaat:
- Pot is op
- Niet nodig maar is een makkelijk ontbijt aangezien ik nogsteeds lowcarb doe
- Lekker ;p

Muscle protect
-Heb nog redelijk wat glutamine staan, ~350g
-Goed voor mn cut
-Goedkoper

Of miss agmatine maar behalve de pomp zie ik daar het nut niet in.

Ik weet dat het totaal verschillende producten zijn maar ik weet niet welke ik nou t meeste kan gebruiken.

Iemand?

Isolaat:
- Pot is op
- Lekker ;p

Muscle protect
-Goed voor mn cut
-Goedkoper

Ik weet dat het totaal verschillende producten zijn maar ik weet niet welke ik nou t meeste kan gebruiken.

Iemand?
Als je budget hebt Isolaat, anders beide.

Ben wel benieuwd achter die Muscle & Pump Ultra, iemand ervaringen mee?

Wachtend vol ongeduld op isolaat en natuurlijk de shakerrr :D

vraagje voor b&f shop, bij veel van jullie groene thee extracten, zit caffeine, en bij sommige staat geen ingredienten lijst, en bij sommige staat dat het energie geeft, maar dat er geen caffeine in zit.
allemaal niet erg duidelijk

dus mijn vraag: hebben jullie groene thee extract ZONDER caffeine? (ik mag geen caffeine)? En zoja, welke?

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 18:20 ----------

vraagje voor b&f shop, bij veel van jullie groene thee extracten, zit caffeine, en bij sommige staat geen ingredienten lijst, en bij sommige staat dat het energie geeft, maar dat er geen caffeine in zit.

dus mijn vraag: hebben jullie groene thee extract ZONDER caffeine? (ik mag geen caffeine)? En zoja, welke?

Is net uit volgens mij, inderdaad intressant. wacht wel ff met mn bestelling ;o

Althans, die Heljen heeft al een review geplaatst (op hun website).

Maar als ik me niet vergis is dat de persoon op nog 60 kg, die tientallen pillen per dag slikt I.P.V geld uit te geven aan eten e.d.

Althans, die Heljen heeft al een review geplaatst (op hun website).

Maar als ik me niet vergis is dat de persoon op nog 60 kg, die tientallen pillen per dag slikt I.P.V geld uit te geven aan eten e.d.

Hoe weet je dat :p

17.69 voor 12 BSN repen, blijft deze prijs zo of is dit omdat ie bij 'Nieuw binnen' staat?

Die pwo van tested nutrition bij op=op is de best smakende die ik ooit geporbeerd heb :O

Isolaat:
- Pot is op
- Lekker ;p

Muscle protect
-Goed voor mn cut
-Goedkoper

Iemand?

Als je echt moet kiezen zou ik voor de Isolaat gaan. Maar het liefst een combinatie tussen beiden. :)

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 18:20 ----------

Green Tea Caps zit het niet in. :)

17.69 voor 12 BSN repen, blijft deze prijs zo of is dit omdat ie bij 'Nieuw binnen' staat?

Voorlopig wel. :)

-Leon

Hetzelfde geld eigenlijk voor beta alinene, buiten trainingsdagen om 1 dosering, wanneer je pre workout op trainingsdagen gebruikt.

B&F:

Komen de 'Protein2Go' repen ooit nog terug? Kwaliteit-Prijs waren die de beste :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven