Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&f is echt een topwebwinkel maar ik irriteer me nogal aan de teksten bij supplementen. Ongeveer elk supplement is de beste van zn soort en beter kan je je niet wensen.

Op de site staat dat er 14 gram eiwit in 1 reep zit. Is dit recent. Hiervoor had ik dezelfde repen met 30 gram?

Andere soort repen zijn dat. :)

B&f is echt een topwebwinkel maar ik irriteer me nogal aan de teksten bij supplementen. Ongeveer elk supplement is de beste van zn soort en beter kan je je niet wensen.

Dat zijn Ilco's kunsten. Zal het zeggen tegen hem! :D

P.S Je zal btw verbaasd zijn hoeveel webshops gewoon onze teksten overnemen. ;)

-Leon

Haha ja, ik geloof het best en het is natuurlijk ook gewoon marketing maar het is voor klanten ook irritant.

Haha ja, ik geloof het best en het is natuurlijk ook gewoon marketing maar het is voor klanten ook irritant.

Ik was enkele dagen geleden exact hetzelfde aan het denken. Alles is het beste in zijn soort en is de Nr 1. Alleen vergeten ze dat ze bv meerdere pwo hebben en dat ze allemaal "de beste" zijn. Uiteindelijk komt alles heel ongeloofwaardig over. Is natuurlijk niet enkel bij B&F het geval.

Dit belet me er natuurlijk niet van bij jullie te bestellen :p.

Ik las repen en ik dacht gelijk aan wholly oats bars, nog steeds niet verkrijgbaar :(

Ik was enkele dagen geleden exact hetzelfde aan het denken. Alles is het beste in zijn soort en is de Nr 1. Alleen vergeten ze dat ze bv meerdere pwo hebben en dat ze allemaal "de beste" zijn. Uiteindelijk komt alles heel ongeloofwaardig over. Is natuurlijk niet enkel bij B&F het geval.

Dit belet me er natuurlijk niet van bij jullie te bestellen :p.

Gelukkig maar. :thumbs: ;)

-Leon

Hallo Bodyenfit,

Ik had een bestelling gedaan met ref 340068.
Ik had 2 keer powerfull besteld maar heb 1 powerfull en 1 anabolic pump gekregen.. Klein beetje verkeerd dus. terwijl er op factuur 2 keer powerfull staat. Kan dit nog rechtgezet worden aub?
Voor de rest alles in orde.

wanneer staat de nieuwe site online ?
hopelijk binnen een paar weekjes :D
& wanneer komen de stevia & omega 3 nu binnen ?
want de stevia zou normaal gezien eind januari binnen
moeten zijn :rolleyes:

Twijfel of ik whey isolaat koop of muscle protect.

Isolaat:
- Pot is op
- Niet nodig maar is een makkelijk ontbijt aangezien ik nogsteeds lowcarb doe
- Lekker ;p

Muscle protect
-Heb nog redelijk wat glutamine staan, ~350g
-Goed voor mn cut
-Goedkoper

Of miss agmatine maar behalve de pomp zie ik daar het nut niet in.

Ik weet dat het totaal verschillende producten zijn maar ik weet niet welke ik nou t meeste kan gebruiken.

Iemand?

Hallo Bodyenfit,

Ik had een bestelling gedaan met ref 340068.
Ik had 2 keer powerfull besteld maar heb 1 powerfull en 1 anabolic pump gekregen.. Klein beetje verkeerd dus. terwijl er op factuur 2 keer powerfull staat. Kan dit nog rechtgezet worden aub?
Voor de rest alles in orde.

Maak ik in orde! :)

wanneer staat de nieuwe site online ?
hopelijk binnen een paar weekjes :D
& wanneer komen de stevia & omega 3 nu binnen ?
want de stevia zou normaal gezien eind januari binnen
moeten zijn :rolleyes:

1 deze dagen. Website hopen we inderdaad op nog 4 weken ongeveer. :)

-Leon

Zelfde als de vorige. :)

-Leon

Een vraagje Leon, ik gebruik nu Dexaprine maar er word aanbevolen om
dexaprine op een lege maag te pakken. Is dit een must of? En waarom eigenlijk?

Nee hoor, hoeft niet. Werking zou wat beter zijn maar vind dexaprine al heftig genoeg dat ik het altijd wel merk! :D

-Leon

Een vraagje Leon, ik gebruik nu Dexaprine maar er word aanbevolen om
dexaprine op een lege maag te pakken. Is dit een must of? En waarom eigenlijk?

Wordt beter opgenomen net als met pre/w, maar je kan gerust ook op een wat vollere maag nemen.

Ik gebruik het ook, alleen de dosis moet wel snel omhoog. Elke dag halve pil verliest zijn kracht (cafeïne resistentie).

Ik merkte wel groot verschil met op lege maag vs niet op lege maag :p

Leon, heb zaterdag dan nog die mail gestuurd. Gisteren het achtergeblevene nog niet ontvangen, ben je me vergeten of kan ik het vandaag verwachten? Heb wel geduld hoor, is dat niet, maar als ze komen leveren dat ga ik niet naar muziek luisteren om bel te horen.

Ik merkte wel groot verschil met op lege maag vs niet op lege maag :p

Leon, heb zaterdag dan nog die mail gestuurd. Gisteren het achtergeblevene nog niet ontvangen, ben je me vergeten of kan ik het vandaag verwachten? Heb wel geduld hoor, is dat niet, maar als ze komen leveren dat ga ik niet naar muziek luisteren om bel te horen.

Jazeker, stuur anders je anders nog ff via de p.m. Kan ik de track n trace checken. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven