AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Leon,

Zojuist mn vitamine d3 5000IU ontvangen! Had 1x 120 tabs besteld, maar krijg een potje binnen waarop staat dat er 240 softgels in zitten! Nou ga ik daar niet over lopen klagen, maar dat lijkt me wel een foutje bij het orderpicken! :) Geen idee of er ook echt 240 inzitten, maar hij zit wel tot de nok toe vol!

Hey Leon,

Komen de liquid vitamins van Now Foods nog terug?
Ik zie ze niet meer op de site staan.

Komt de low carb vital drink appel of perzik-mango nog binnen?

Waarom verkopen jullie geen eiwitrepen meer apart? XXL doet dit wel nog... Vond het leuk om bij elke bestelling een paar verschillende repen te bestellen..

B&F:
Misschien al eens gedacht aan een iphone of anroid app voor makkelijk te bestellen e.d?

Hoi B&F,

Ik vroeg mij af of Dexaprine goed samengaat met TMS&Magnificent ?

Even om kort te melden dat bodyenfitshop een TOPwinkel is.
Zeer scherpe prijzen, super service, zeer klant vriendelijk en bij een foutje lossen ze het altijd in je voordeel op!

Doe zo voort!

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 13:21 ----------

Zeer scherpe prijzen, super service, zeer klant vriendelijk en bij een foutje lossen ze het altijd in je voordeel op!

Doe zo voort!

Gister schraapte ik het laatste beetje whey uit de pot, meteen nieuw besteld en nu alweer binnen. De WP aardbei ruikt heerlijk, net als de muscle-protect. :D B&F:1e:

Hey Leon,

Zojuist mn vitamine d3 5000IU ontvangen! Had 1x 120 tabs besteld, maar krijg een potje binnen waarop staat dat er 240 softgels in zitten! Nou ga ik daar niet over lopen klagen, maar dat lijkt me wel een foutje bij het orderpicken! :) Geen idee of er ook echt 240 inzitten, maar hij zit wel tot de nok toe vol!

Klopt, had ik zelf nog gefixed voor je. De 120 was op en kreeg je niet te pakken. :)

Hey Leon,

Komen de liquid vitamins van Now Foods nog terug?
Ik zie ze niet meer op de site staan.

Nee, helaas. :)

Komt de low carb vital drink appel of perzik-mango nog binnen?

Waarom verkopen jullie geen eiwitrepen meer apart? XXL doet dit wel nog... Vond het leuk om bij elke bestelling een paar verschillende repen te bestellen..

Komt wel weer terug. Eiwitrepen hebben we express gedaan, omdat veel mensen maar 1 reep gingen bestellen. :)

B&F:
Misschien al eens gedacht aan een iphone of anroid app voor makkelijk te bestellen e.d?

Jazeker, daar zijn we ook druk mee bezig. :)

Hoi B&F,

Ik vroeg mij af of Dexaprine goed samengaat met TMS&Magnificent ?

Geen probleem. :)

Doe zo voort!

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 13:21 ----------

Doe zo voort!

2x nog wel! Dank je ! :D

Gister schraapte ik het laatste beetje whey uit de pot, meteen nieuw besteld en nu alweer binnen. De WP aardbei ruikt heerlijk, net als de muscle-protect. :D B&F:1e:

Whey Perfection = :thumbs: ! :D

Bedankt voor je bestelling!

-Leon

Leuk berichtje op facebook! Ik krijg hem alleen niet gedeeld via mijn iphone :(
Binnenkort de combo van muscle protect en whey perfection bestellen, welke smaken van whey gaan goed met melk en zijn lekker fris en zoet?:)

Deze week maar weer eens Whey bestellen, Muscle Pump & Extra maar eens proberen en 2 potjes kre-alkalyn.

Zit te twijfelen of ik hierbij ook nog beta-alanine pak,

Aanradingen? Ben al express overgestapt naar kre-alkalyn om vocht vasthouding te minimaliseren.

verkeerde bestelling binnengekregen. nu is het wat ik binnen heb gekregen 17 euro duurder dan wat ik uiteindelijk had besteld maarja. kan hier nog wat aan gedaan worden of ?

ik heb eventjes een vraagje, wat is het verschil tussen de whey perfection en de isolaat perfection?

ik heb eventjes een vraagje, wat is het verschil tussen de whey perfection en de isolaat perfection?

isolaat gaat sneller de spieren dan perfection. perfection is daardoor meer voor herstel en isolaat voor snelle voeding voor de spieren na het trainen, dus meer massa. maar je moet wel hard trainen anders heeft het nog niet veel zin.

CORRECT ME IF I'M WRONG<<<<<<<<<<<<

Leuk berichtje op facebook! Ik krijg hem alleen niet gedeeld via mijn iphone :(
Binnenkort de combo van muscle protect en whey perfection bestellen, welke smaken van whey gaan goed met melk en zijn lekker fris en zoet?:)

Thuis even delen en whoopa! ;)

Deze week maar weer eens Whey bestellen, Muscle Pump & Extra maar eens proberen en 2 potjes kre-alkalyn.

Zit te twijfelen of ik hierbij ook nog beta-alanine pak,

Aanradingen? Ben al express overgestapt naar kre-alkalyn om vocht vasthouding te minimaliseren.

Ik vind Beta-Alanine heerlijk voor tijdens de cardio. Je krijgt er echt duidelijk meer condiatie van. :thumbs:

Pff, top, bedankt! Weer een reden om trouwe klant te blijven haha! ;)

Ik vind het inderdaad belangrijker dat je precies de juiste bestelling krijgt of beter. ;)

verkeerde bestelling binnengekregen. nu is het wat ik binnen heb gekregen 17 euro duurder dan wat ik uiteindelijk had besteld maarja. kan hier nog wat aan gedaan worden of ?

Oh, das wel een hele aardige inpakker geweest dan. Had je zeker een heel lief bericht bij de op- en aanmerkingen gezet? ;)

Isolaat is hoger kwa eiwitgehalte. Verder heeft Whey Perfection meer smaken. Verder zit er geen lactose in de Isolaat. :)

-Leon

wat is aardig haha. kan het natuurlijk wel verpatsen voor een 10tje minder maar had toch liever de juiste bestelling gehad. maar bodyenfitshop.nl is en blijft de beste site ;) verwijs bijna elke dag nog wel iemand naar jullie site ipv andere sites waar ze dan mee opkomen haha.

ps: is peptopro nog een beetje te drinken met vruchtensap omdat ik nu mijn dextrose niet heb ?

wat is aardig haha. kan het natuurlijk wel verpatsen voor een 10tje minder maar had toch liever de juiste bestelling gehad. maar bodyenfitshop.nl is en blijft de beste site ;) verwijs bijna elke dag nog wel iemand naar jullie site ipv andere sites waar ze dan mee opkomen haha.

ps: is peptopro nog een beetje te drinken met vruchtensap omdat ik nu mijn dextrose niet heb ?

Vind ik wel een stuk beter. Als je natuurlijk de juiste bestelling wilt, moet je even je ref nummer doorgeven. :)

-Leon

Geweldig hoe de b&f-epidemie m'n sportschool heeft overgenomen. Begon toen ik een maatje Hard! liet proberen. Hij vond 't geweldig, dus hij en z'n pa hadden een pot gekocht. Daarna zijn broer ook. Vervolgens liet hij het meerdere mensen proberen die ook allen een pot hebben gekocht (4 mensen). Ik heb toen ongeveer nog 1/5e potje Hard gegeven aan een fitness-instructeur, omdat die me wel eens hielp met verschillende dingen. Die was er ook super enthousiast over en hij is ook gelijk overgestapt van bodylab naar b&f toen ik hem de prijzen liet zien. Nu elke keer dat hij iemand ziet met een ander merk bidon/shakebeker dan b&f begint hij gelijk over b&f en de veel betere prijs/kwaliteit-verhouding, wat weer tot gevolg heeft dat ik het aantal b&f-artikelen in m'n sportschool opvallend snel zie stijgen :D

Is natuurlijk ook logisch want b&f is simply the best.

inb4 tina turner

Geweldig hoe de b&f-epidemie m'n sportschool heeft overgenomen. Begon toen ik een maatje Hard! liet proberen. Hij vond 't geweldig, dus hij en z'n pa hadden een pot gekocht. Daarna zijn broer ook. Vervolgens liet hij het meerdere mensen proberen die ook allen een pot hebben gekocht (4 mensen). Ik heb toen ongeveer nog 1/5e potje Hard gegeven aan een fitness-instructeur, omdat die me wel eens hielp met verschillende dingen. Die was er ook super enthousiast over en hij is ook gelijk overgestapt van bodylab naar b&f toen ik hem de prijzen liet zien. Nu elke keer dat hij iemand ziet met een ander merk bidon/shakebeker dan b&f begint hij gelijk over b&f en de veel betere prijs/kwaliteit-verhouding, wat weer tot gevolg heeft dat ik het aantal b&f-artikelen in m'n sportschool opvallend snel zie stijgen :D

Is natuurlijk ook logisch want b&f is simply the best.

inb4 tina turner

Zo gaat het bij mij in de sportschool ook, zie steeds meer B&F bidons en shakebekers verschijnen :)

Hey BodyenFitshop, leuke prijsvraag en extra actie op facebook!;)
Moet ik mijn adres nog ergens vermelden in een bericht of hoe gaan jullie die opsturen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven