Hey BodyenFitshop, leuke prijsvraag en extra actie op facebook!![]()
Moet ik mijn adres nog ergens vermelden in een bericht of hoe gaan jullie die opsturen?
Yes, moet via de mail bij mij komen.
Leon@-Leon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey BodyenFitshop, leuke prijsvraag en extra actie op facebook!![]()
Moet ik mijn adres nog ergens vermelden in een bericht of hoe gaan jullie die opsturen?
Leon@
Klopt, had ik zelf nog gefixed voor je. De 120 was op en kreeg je niet te pakken.![]()
http://bodyenfitshop.nl/afslank-toppers/body-fit-sportsnutrition/afslank-eiwit
Zou ook verkrijgbaar zijn in Single Serving Variety Pack, maar kan hem niet vinden?

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op deze site. Ik train al een jaar of 6. Alleen de laatste tijd niet veel meer door verhuizing en veel verbouwen. Om de draasd op te pakken wil ik een kuurtje anavar nemen. Ik betaalde vroeger 75 per potje. Maar nou vind ik een webshop. genaamd anabolenwebshop.com. En daar kost het 40 euro en van EPL. Heeft iemand ervaring met deze site??
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op deze site. Ik train al een jaar of 6. Alleen de laatste tijd niet veel meer door verhuizing en veel verbouwen. Om de draasd op te pakken wil ik een kuurtje anavar nemen. Ik betaalde vroeger 75 per potje. Maar nou vind ik een webshop. genaamd anabolenwebshop.com. En daar kost het 40 euro en van EPL. Heeft iemand ervaring met deze site??
Er komen nog andere dingen bij behalve smaakaroma'sHet zijn smaakaroma's..... Anders besteld hij toch naturel. Is niet zo vies.
. En naturel vindt hij wel vies, daarom wilt hij een smaak.Minste carbs is sowieso altijd naturelLeon/Ilco/Witse,
Kunnen jullie eens de voedingswaarden (eiwitten/koolhydraten/vetten per 100gr) van de verschillende smaken van isolaat perfection eens geven. Een maat doe keto en wilt een grote pot bestellen, maar hij wilt weten welke de minste carbs bevatten.
Dank.
Zo gaat het bij mij in de sportschool ook, zie steeds meer B&F bidons en shakebekers verschijnen![]()

Same here,ik train in Beveren-waas(Belgie).Zie nu ook meer en meer gasten met B&F shakebekers op training.. Jullie moeten internationaal gaan![]()
Dat zijn mooie berichten, we merken zelf ook dat we het steeds drukker krijgen. We houden het voorlopig bij Nederland en Belgie. 

Leon/Ilco/Witse,
Kunnen jullie eens de voedingswaarden (eiwitten/koolhydraten/vetten per 100gr) van de verschillende smaken van isolaat perfection eens geven. Een maat doe keto en wilt een grote pot bestellen, maar hij wilt weten welke de minste carbs bevatten.
Dank.

Kunnen jullie op aanvraag de factuur verwijderen bij de bestelling? Ik wil voor een vriend iets bestellen voor zn verjaardag maar dan vind ik het zo lullig dat hij precies kan zien hoeveel ik eraan besteed heb.
Of zijn jullie dit legaal verplicht?

We zijn 2 weekjes verder
Weet je wanneer die weer komt? Het vrouwtje wilt deze graag een keer proberen vandaar. En je weet hoe vrouwen zijn....![]()
Niet alles gaat even snel als we het willen momenteel. Ik kan hier helaas niets aan doen. Ik heb maandag weer overleg met de producent en hoop dan echt meer te weten. Excuses!
)Mail hem anders even op leon@ of PM even met zijn naam erboven dan probeer ik het even zo te doen dat hij er morgen even naar kijkt.
als tegemoetkoming voor het ongemak zeg maar.. Maar de straps zou ik toch ook nog graag willen ontvangen. Zsm...Lieve schatjes van de B&F shop.. Ik heb het hier al enkele keren voorbij zien komen..maar nu is het ook bij mij gebeurd: Ook ik heb een verkeerde bestelling ontvangen.
Niet de straps waar ik al op gewacht had, wel de BCAA.. En iemand anders bestelling op de koop toe.
Nou wil ik die best houdenals tegemoetkoming voor het ongemak zeg maar.. Maar de straps zou ik toch ook nog graag willen ontvangen. Zsm...

Ik heb gisteren mijn pakket binnengekregen, en daar zat een shaker pro bij. tijdens het eerste keer gebruiken merk ik dat hij al lekt..
ref: 339545

Eiwitrepen: Elite van Dymatize of de bars van Syntha 6n van bsn zit hier veel verschil in smaak in? Weet dat die van bsn ervoor zorgen dat ik meer dan genoeg op heb en dat ik dan echt wel vol zitzijn ook superlekker
(uit m'n hoofd de Cookies) Maar dat is persoonlijk. Waar het om je maag vullen gaat, dat lukt met beide aardig
Dat maakt je onsterfelijk ..