Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
21:58 besteld en om 22:00 de bevestiging dat het verzonden is. Heerlijk die service!

hey leon, hoe zijn die repen van dymatize eigenlijk ?
zijn die zacht qua structuur of zijn die ook taai ?
ik las dat je ze al geprobeerd had dus daarmee dat ik het vraag :D

ehhh, niet taai en niet heel erg zacht. Zelf vind ik de repen van deze fabrikant het beste van dit moment. Kan het moeilijk uitleggen maar ze zijn toch anders
als de andere. Al lijken de BSN repen er wel op.

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 22:17 ----------

Haha, breng hem nou niet op ideeën:eek:

ehhh, niet taai en niet heel erg zacht. Zelf vind ik de repen van deze fabrikant het beste van dit moment. Kan het moeilijk uitleggen maar ze zijn toch anders
als de andere. Al lijken de BSN repen er wel op.

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 22:17 ----------

Haha, breng hem nou niet op ideeën:eek:

Hahaha :D

Een kleine huishoudelijke mededeling:

Morgen en vrijdag zijn Leon en ik samen op cursus (echt waar:cool:)
Waarschijnlijk kunnen we dan overdag niet reageren. (we kijken of we tussendoor even kunnen reageren maar weten niet of we hier tijd of gelegenheid voor krijgen). 's Avonds beantwoorden we natuurlijk weer alle vragen.

Urgente dingen dus donderdag en vrijdag even via info@ of even bellen met 0513-683068. Vanaf zaterdag alles weer normaal.:)

Beste vitamine in poedervorm ?

Het liefst met een hoge concentratie vitamine D

Leon, ik heb een mail gestuurd via dit forum, alleen ik weet niet of je bevestiging nodig hebt ofzo voor die gratis shake beker pro, heb je er genoeg aan als ik gewoon me adres enz heb gestuurd? of moet ik me facebook ook sturen.

Leon, ik heb een mail gestuurd via dit forum, alleen ik weet niet of je bevestiging nodig hebt ofzo voor die gratis shake beker pro, heb je er genoeg aan als ik gewoon me adres enz heb gestuurd? of moet ik me facebook ook sturen.

Dat is eigenlijk Leon's afdeling maar stuur je adres maar even via PM. Dan regelen we het voor je:)

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 23:18 ----------

Pics:eek:;)

Wat van cursus :S?

Alsof dat ons iets aan gaat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven