AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuw mailplatform. Voorheen stuurde je klanten gewoon een email. Tegenwoordig moeten we daar 2 dagen voor op cursus:D

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 07:41 ----------

Ja, ik denk dat dit begin aankomende week zal zijn. Bang Bars dan ook:)

Cursus? ben je gek?! Expantioneel leren denken!

Hoe neem ik XXL nutrition over, in 3 stappen...

Neee:D

Nieuw mailplatform. Voorheen stuurde je klanten gewoon een email. Tegenwoordig moeten we daar 2 dagen voor op cursus:D

Ja, ik denk dat dit begin aankomende week zal zijn. Bang Bars dan ook:)

Neee:D

Og og og, om nog klantvriendelijker te worden... agja, het is maar wat goed staat op je CV :) Cursus Mailen

Was just joking :p. Probs iets commercieel wel.

Het is wel een beetje commercieel inderdaad:D De prijzen houden we voorlopig scherp:D

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 07:44 ----------

Og og og, om nog klantvriendelijker te worden... agja, het is maar wat goed staat op je CV :) Cursus Mailen

Zoiets ja. Nee, het is een nieuw iets waarmee we moeten leren werken. We zien het allemaal straks wel. Niet voor de CV. Wij gaan nooit meer weg bij B&F:)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 07:45 ----------

Alsof dat ons iets aan gaat...

Eigenlijk...:D

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 07:46 ----------

Hou hier vandaag dus even rekening mee;:)

Een kleine huishoudelijke mededeling:

Morgen en vrijdag zijn Leon en ik samen op cursus (echt waar:cool:)
Waarschijnlijk kunnen we dan overdag niet reageren. (we kijken of we tussendoor even kunnen reageren maar weten niet of we hier tijd of gelegenheid voor krijgen). 's Avonds beantwoorden we natuurlijk weer alle vragen.

Urgente dingen dus donderdag en vrijdag even via info@ of even bellen met 0513-683068. Vanaf zaterdag alles weer normaal.:)

Hey,

Op de site vind ik een combi 'Whey Perfection + Micellar Casein' terug, maar ik zou de Casein graag combineren met Isolaat Perfection. Bestaat er zo'n combi?

Thanks!

Toevallig al nieuwe weekaanbiedingen?

Contact gehad met Laurensz, problem solved. ;-)

Hoi, wanneer is de Ultra Omega 3 van Now Foods leverbaar? Ik ben daar namelijk wel benieuwt naar, sinds ik nieuwe omega 3 nodig heb.

Welk huismerk creatine raden jullie aan ?

Ik woon in Heerenveen en zag laatst op de snelweg naar Groningen een B&F bord staan. Krijgen jullie daar een nieuw pand? :)

B&F heeft nieuwe samples een dag nadat ik mn bestelling binnen heb :(

Wat is beste pwo zonder crea?

Of welke zijn de beste zonder crea

Hey,

Op de site vind ik een combi 'Whey Perfection + Micellar Casein' terug, maar ik zou de Casein graag combineren met Isolaat Perfection. Bestaat er zo'n combi?

Thanks!

Helaas nog niet. :) Zal er eens naar kijken. :)

Toevallig al nieuwe weekaanbiedingen?

Komt Ilco vanavond op terug! :)

Contact gehad met Laurensz, problem solved. ;-)

Zo hoort het! :thumbs:

Hoi, wanneer is de Ultra Omega 3 van Now Foods leverbaar? Ik ben daar namelijk wel benieuwt naar, sinds ik nieuwe omega 3 nodig heb.

Maandag of dinsdag volgende week. :)

Welk huismerk creatine raden jullie aan ?

CreaPure of Super Creatine. :)

Ik woon in Heerenveen en zag laatst op de snelweg naar Groningen een B&F bord staan. Krijgen jullie daar een nieuw pand? :)

Yes, ongeveer 7x zo groot als dat we nu hebben met meerdere verdiepingen. Ik heb gevraagd voor een aquarium in mijn kantoor, maar of Ilco dat geeft... :D

Wat is beste pwo zonder crea?

Of welke zijn de beste zonder crea

Agmatine is een toppertje! :thumbs:

-Leon

Agmatine heb ik idd veel over gelezen maar dat is toch alleen spierpomp?

Of ik kan ook agmatine kopen, capsules openbreken en mn powerpills ook allemaal openbreken en wat amino's erbij en dan dosering opschrijven?

Hallo body en fit. Ik heb ongeveer 2 weken geleden een pot whey delicious bij jullie besteld. Ik zit nu op de helft van de pot en ik ben er vanmorgen achter gekomen dat er 2 kleine stukjes glas in de pot zat : ( Ik wou een shakie maken toen ik het zag.

Hallo body en fit. Ik heb ongeveer 2 weken geleden een pot whey delicious bij jullie besteld. Ik zit nu op de helft van de pot en ik ben er vanmorgen achter gekomen dat er 2 kleine stukjes glas in de pot zat : ( Ik wou een shakie maken toen ik het zag.

De kans dat dat door jou zelf komt is 99,9999%.. Die potten zijn allemaal bulk-productie en gezeefd en geseald... Kan niet. Is echt hoge kwaliteit..

Het is voor 99,99999 % zeker dat het niet door mij komt. Ik zou bij god niet weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen.

lijkt me sterk dat je whey delicious bij B&F hebt gekocht

Geweldig hoor jongens! Gister jullie prijsvraag van Facebook geshared op mijn eigen prikbord, vandaag een Shaker Pro + ook nog eens een dikke stapel samples binnen gekregen. Echt top!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven