warres
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lijkt me sterk dat je whey delicious bij B&F hebt gekocht
Het is voor 99,99999 % zeker dat het niet door mij komt. Ik zou bij god niet weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen.
Nou wat is je betstellingsref?Hallo body en fit. Ik heb ongeveer 2 weken geleden een pot whey delicious bij jullie besteld. Ik zit nu op de helft van de pot en ik ben er vanmorgen achter gekomen dat er 2 kleine stukjes glas in de pot zat : ( Ik wou een shakie maken toen ik het zag.
hallo body en fit. Ik heb ongeveer 2 weken geleden een pot whey delicious bij jullie besteld. Ik zit nu op de helft van de pot en ik ben er vanmorgen achter gekomen dat er 2 kleine stukjes glas in de pot zat : ( ik wou een shakie maken toen ik het zag.
Hey ik heb dinsdag rond 21:00 een bestelling gedaan van : tms , 4,5 kg chocolade whey en lean gains maar heb tot nu toe nog niks binnen gekregen ik heb met ideal betaalt is 1 van deze producten niet op voorraad ?

Gister besteld, vandaag ontvangen! Laat nog wel weten wat ik van mijn supps vindt.
Het enige vreemde vond ik de maatschepjes. In de hard verpakking zat er een van 3 gram, en in de verpakking van beta alinene zat er een van 6/7 gram... beetje lastig als je het mij vraagt, heb ze nu omgewisseld...

Leon, klein vraagje, die repen van Best Body Nutrition (Hardcore protein blocks), zijn die al terug verdwenen? Ik vond ze gisteren niet terug op jullie site?
Grtz.
Geweldig hoor jongens! Gister jullie prijsvraag van Facebook geshared op mijn eigen prikbord, vandaag een Shaker Pro + ook nog eens een dikke stapel samples binnen gekregen. Echt top!

Hallo body en fit. Ik heb ongeveer 2 weken geleden een pot whey delicious bij jullie besteld. Ik zit nu op de helft van de pot en ik ben er vanmorgen achter gekomen dat er 2 kleine stukjes glas in de pot zat : ( Ik wou een shakie maken toen ik het zag.

wanneer zal de better stevia van Now Foods binnenkomen,want zit al tijdje te wachten,zie dat er al een andere variant zal binnenkomen ,maar wil deze zonder de extra smaken

Correct. Dit probleem is bij ons bekend. In de Hard! zit een te kleine maatschep. In overleg met de producent wordt nu bij elk product de scoop gecheckt. Er komen speciaal scoops uit de VS om alle scoops op de mg kloppend te maken in de toekomst.![]()
problem solvedDat is fijn, met een weegschaal die op de gram kan meten ongeveer nagecheck. Dus ik kom er verder wel uit. Het viel me op omdat met 1 scoop zeker wel 80 doseringen inplaats 4 uit kon halen, en bij beta alinene van de 120 misschien maar 40problem solved

Kan iemand mij vertellen hoe Isolaat Perfection naturel (smaakloos) smaakt?
Ik had laatst een variaty pack gekocht, maar daar zit die niet in (waarom niet eigenlijk? Ik vind 35 euro voor de kleinste verpakking wel duur om te proberen).
Vind de 'smaakjes' allemaal te zoet in water, dus ben benieuwd naar isolaat zonder smaak.

Euh b&f, ik zit nu bijna aan het einde van mijn whey perfection banana en ik vond al een hele tijd dat er een vreemde smaak aan zat. Nu blijkt dat er op de bodem gebruikte condooms liggen en ik weet voor 99% zeker dat dit niet mijn condooms zijn. Want na het fappen smijt ik de mijne meteen in de vuilbak en het zijn smalls, terwijl ik extra large gebruik.
Ben btw ook wel benieuwd naar de natural smaak. Komen daar geen samples van op de markt? Of kunnen deze toegevoegd worden aan het sample pack?
Die kunnen nooit bij ons vandaan komen