MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor het eerlijke antwoord. Dan maar geen naturel bestellen :)

Deze zijn weer onderweg. Ik verwacht ze eigenlijk nog wel morgen of begin volgende week.

aww dam, had men bestelling gisteren al geplaatst omdat ik dacht dat deze (de Hardcore Protein bars dus) uit jullie aanbod waren. Best in't vervolg de foto laten staan en 'tijdelijk niet beschikbaar' zetten ofso ;)

Grtz.

Die FortiFX bars zien er ook wel goed uit...hoe zijn die in vergelijking met de BSN repen (ben op zoek naar een andere reep...maar die van BSN waren zo lekker :p)

Wat betreft de Micellar Casein Perfection.

Op de site staat dit:

Hoeveelheden per dosering:
Dosering: 25 gram
Doseringen per verpakking: 60
kcal 93
Eiwit 20,5 gram
Vet 0,5 gram
Koolhydraten 1,6 gram

Hoeveelheden per 100 gram:
kcal 372
Eiwit 82,0 gram
Vet 2,0 gram
Koolhydraten 6,5 gram

Op wat slaan de eerste waarden? En zijn er suikers toegevoegd?

Die FortiFX bars zien er ook wel goed uit...hoe zijn die in vergelijking met de BSN repen (ben op zoek naar een andere reep...maar die van BSN waren zo lekker :p)

Fortifx zijn superlekker, ze zijn zelfs nog beter als Oh Yeah bars. Maar smaken zijn natuurlijk iets persoonlijk... Ik verkies zelf de chocolate deluxe!

Heb ook geen mail binnen gehad dat mijn bestelling verzonden was . Ik wacht het nog een dag af vind wel jammer want vorig jaar met een dik pak sneeuw was me bestelling wel op tijd.

Op de site staat dit:

Dosering: 25 gram
kcal 93
Eiwit 20,5 gram
Vet 0,5 gram
Koolhydraten 1,6 gram

Hoeveelheden per 100 gram:
kcal 372
Eiwit 82,0 gram
Vet 2,0 gram
Koolhydraten 6,5 gram

Je zegt het zelf:
- Dosering 25 gram
- Hoeveelheden per 100 gram.
Doe die eerste waarden eens x4 :o

Op de site staat dit:

Dosering: 25 gram <----
kcal 93
Eiwit 20,5 gram
Vet 0,5 gram
Koolhydraten 1,6 gram

Hoeveelheden per 100 gram: <--- (dat krijg je dus als het bovenstaande x4 doet)
kcal 372
Eiwit 82,0 gram
Vet 2,0 gram
Koolhydraten 6,5 gram

lees en gij zult begrijpen... zie het dikgedrukte..
per dosering 25 gram zit er MAAR 1.6 gram kh in. Zelfs als dat pure suiker is dan neem je dat toch voor lief neem ik aan?

Als je het koopt moet je 1 ding even in de gaten houden. En dat is de grootte van het maatschepje. Die van mij was 50 gram, dus je wilt per shake een half maatschepje.

Zo weer een mooie grote bestelling geplaatst, ken ik weer even voort :)
hopelijk zijn die fortiFX repen lekker!

Laatst bewerkt:
Kan crack en agmatine bij elkaar?

IK heb ook een vraagje. Ik heb de indruk dat no shotgun, dexaprine, jack3d; geen enkel effect hebben op mij. Ik voel er geen pomp door, ik voel me niet opgefokt of psyched out.

Ik heb eens no shotgun genomen op nuchtere maag, 3 scheppen want 1 bleek niks te doen, en dit gecombineerd met 1 volle tablet dexaprine, en er was geen enkel gevoel die er bij kwam. Ligt dit aan mij? Wellicht wel; maar wat kan ik er aan doen? Zijn er alternatieven. Wat ik eigenlijk zoek is die drang om uit je luie zetel te springen en te gaan trainen.

Misschien eens een goede motivatie verzinnen waarom je wilt trainen? Daar heb je,echt geen sup voor,nodig.

Misschien eens een goede motivatie verzinnen waarom je wilt trainen? Daar heb je,echt geen sup voor,nodig.
Dude, als je wat van mijn posts gelezen hebt en mijn verleden wat kent dan zal je zien dat ik meer dan genoeg motivatie en discipline heb. IK vertrek van thuis rond 7u00 en ben pas terug thuis rond 19u00.Ik kan pas trainen rond 22u00 Maar soms maar rond 23u00/

Een beetje pepmiddel is dus wel welkom zo af en toe.

Gaan jullie geen kleding verkopen? Zoja, deze moet er zeker bij..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hey b&f, wat is eigenlijk het grote verschil tussen deze twee producten. Ik geraak er niet echt uit op basis van de tekst die er bij staat. Ik zie wel dat de grill spray veel meer doseringen bevat, maar voor de rest... ?

Volgens mij is de ene anti-kleef en die andere niet, enige verschil wat ik er zo 1,2,3 in zie naast de doseringen uiterraard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven