Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat is beter in de cut whey perfection of whey isolaat?

IK heb ook een vraagje. Ik heb de indruk dat no shotgun, dexaprine, jack3d; geen enkel effect hebben op mij. Ik voel er geen pomp door, ik voel me niet opgefokt of psyched out.

Ik heb eens no shotgun genomen op nuchtere maag, 3 scheppen want 1 bleek niks te doen, en dit gecombineerd met 1 volle tablet dexaprine, en er was geen enkel gevoel die er bij kwam. Ligt dit aan mij? Wellicht wel; maar wat kan ik er aan doen? Zijn er alternatieven. Wat ik eigenlijk zoek is die drang om uit je luie zetel te springen en te gaan trainen.

Zoals hiervoor al gezegd is het ook wel nodig om een beetje positief te denken naar trainen toe. Ik ben zelf ook de hele dag van huis weg, dat mag geen excuus zijn om niet te gaan trainen. Als je jezelf moet dwingen om te gaan trainen en denkt dat je het alleen met supplementen gaat lukken om uit je luie zetel te komen moet je toch eens gaan nadenken of dit wel de juiste sport voor jou is.

Als antwoord op je vraag: ik zou Noxipro eens proberen, dat is volgens mij qua samenstelling de heftigste PWO. Als je daar na 2-3 schepjes niets van voelt heb je een abnormaal hoge tolerantie.

Die FortiFX bars zien er ook wel goed uit...hoe zijn die in vergelijking met de BSN repen (ben op zoek naar een andere reep...maar die van BSN waren zo lekker :p)
De beste eiwitreep die er is, die smaak is echt goed. Doe mij maar caramel Peanut (oranje doos)!!

Je zegt het zelf:
- Dosering 25 gram
- Hoeveelheden per 100 gram.
Doe die eerste waarden eens x4 :o

lees en gij zult begrijpen... zie het dikgedrukte..
per dosering 25 gram zit er MAAR 1.6 gram kh in. Zelfs als dat pure suiker is dan neem je dat toch voor lief neem ik aan?

Als je het koopt moet je 1 ding even in de gaten houden. En dat is de grootte van het maatschepje. Die van mij was 50 gram, dus je wilt per shake een half maatschepje.
Geloof het of niet, maar ik had het gelezen als 93 gram eiwit ipv van 93 kcal. :).

Heey b&f. Deze maandag een bestelling gedaan die volgens track & trace vandaag moest aankomen. Nog niemand aan men deur geweest, enig idee hoe het komt? Geen probleem hoor maar wel nieuwsgierig.
Refnr 340289

wordt op zaterdag ook bezorgd?

Denk niet dat 't nog gelezen wordt, maar hoop dat ik bij m'n bestelling nog die Shaker Pro kan krijgen van de Facebook prijsvraag die ik had gedeeld. Had 't ook nog bij opmerkingen gezet, maar hier nog voor de zekerheid refnr: 343089.

Jammer dat die HyperFX samples zo snel op waren... :(

Testogen-XR

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 21:10 ----------

Denk niet dat 't nog gelezen wordt, maar hoop dat ik bij m'n bestelling nog die Shaker Pro kan krijgen van de Facebook prijsvraag die ik had gedeeld. Had 't ook nog bij opmerkingen gezet, maar hier nog voor de zekerheid refnr: 343089.

Jammer dat die HyperFX samples zo snel op waren... :(

Als het bij opmerkingen staat dan moet het goed komen.:)Laat het mij maar even weten. De smaples gaan enorm hard, we hadden best veel. Dank je, voor de bestelling!

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 21:10 ----------

wordt op zaterdag ook bezorgd?

Ja, als je vrijdagavond nog voor 22.00 uur kan bestellen dan heb je het zaterdag al in huis:)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 21:12 ----------

Heey b&f. Deze maandag een bestelling gedaan die volgens track & trace vandaag moest aankomen. Nog niemand aan men deur geweest, enig idee hoe het komt? Geen probleem hoor maar wel nieuwsgierig.
Refnr 340289

Dat is in principe wel vreemd als je thuis bent geweest. Mocht je er niet zijn geweest dan komen ze morgen nog een keer.:) Je mag ons altijd even bellen als je morgen nog niets hebt gehad dan kijken we direct voor je:)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 21:13 ----------

De beste eiwitreep die er is, die smaak is echt goed. Doe mij maar caramel Peanut (oranje doos)!!

De FortiFX Bars zijn inderdaad toppers! 30 gram eiwit per reep en fantastisch van smaak! Nu inplaats van 29,90 voor 19,90!!

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 21:14 ----------

Eens.:)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 21:15 ----------

Er is al heel vaak gevraagd om Animal shirts, helaas komen die er telkens niet.
:(

Je hebt gelijk. Ik ga volgende week weer bestellen bij Universal. Ik hoop dat ze dan wat voorradig hebben.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 21:16 ----------

Ja hoor,agmatine bevat geen stims.. wel goed voor je pomp

Veel positieve reacties op agmatine met Crack/Hard!/Noxi inderdaad!:cool:

aww dam, had men bestelling gisteren al geplaatst omdat ik dacht dat deze (de Hardcore Protein bars dus) uit jullie aanbod waren. Best in't vervolg de foto laten staan en 'tijdelijk niet beschikbaar' zetten ofso ;)

Grtz.

Klopt, zijn we mee bezig. :)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 21:17 ----------

Die FortiFX bars zien er ook wel goed uit...hoe zijn die in vergelijking met de BSN repen (ben op zoek naar een andere reep...maar die van BSN waren zo lekker :p)

FortiFX bevat 30 gram eiwit en qua smaak absoluut helemaal top!!:)

Get stringers in the shop !

Zo weer een mooie grote bestelling geplaatst, ken ik weer even voort :)
hopelijk zijn die fortiFX repen lekker!

Dank je, voor de bestelling!:) De FortiFX gaat je 100% bevallen!:)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 21:19 ----------

Hey b&f, wat is eigenlijk het grote verschil tussen deze twee producten. Ik geraak er niet echt uit op basis van de tekst die er bij staat. Ik zie wel dat de grill spray veel meer doseringen bevat, maar voor de rest... ?

Heb de Grill zelf nog niet getest als ik eerlijk ben.

Kan dat alleen maar bevestigen, beste repen sowieso :D Jullie zijn de laatste weken zeer goed op dreef met goede weekaanbiedingen!!

IK heb ook een vraagje. Ik heb de indruk dat no shotgun, dexaprine, jack3d; geen enkel effect hebben op mij. Ik voel er geen pomp door, ik voel me niet opgefokt of psyched out.

Ik heb eens no shotgun genomen op nuchtere maag, 3 scheppen want 1 bleek niks te doen, en dit gecombineerd met 1 volle tablet dexaprine, en er was geen enkel gevoel die er bij kwam. Ligt dit aan mij? Wellicht wel; maar wat kan ik er aan doen? Zijn er alternatieven. Wat ik eigenlijk zoek is die drang om uit je luie zetel te springen en te gaan trainen.

Ik denk dat je redelijk ongevoelig bent voor stimulanten. Daar doe je in principe niet veel aan. Je zou onze Hard! nog eens kunnen proberen.:)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 21:21 ----------

Kan dat alleen maar bevestigen, beste repen sowieso :D Jullie zijn de laatste weken zeer goed op dreef met goede weekaanbiedingen!!

We doen altijd ons best voor jullie:D

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 21:22 ----------

Geloof het of niet, maar ik had het gelezen als 93 gram eiwit ipv van 93 kcal. :).

Opgelost:D

Dat is in principe wel vreemd als je thuis bent geweest. Mocht je er niet zijn geweest dan komen ze morgen nog een keer.:) Je mag ons altijd even bellen als je morgen nog niets hebt gehad dan kijken we direct voor je:)

Ik was wel heel de dag thuis hoor. Maar we zullen morgen dan wel zien he!:)

Bestelling geplaatst, nummer 343139.
Heb gevraagd om de shake via Facebook en een vetpercentagemeter i.p.v. 2de kado. Als er andere samples zijn zie ik ze graag!

Ik was wel heel de dag thuis hoor. Maar we zullen morgen dan wel zien he!:)

Apart. Ga er maar vanuit dat ze morgen komen. Als je morgenmiddag nog niks hebt bel dan even met ons:)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 21:37 ----------

Bestelling geplaatst, nummer 343139.
Heb gevraagd om de shake via Facebook en een vetpercentagemeter i.p.v. 2de kado. Als er andere samples zijn zie ik ze graag!

Dank je, voor de bestelling!:) Morgen in huis.

Dude, als je wat van mijn posts gelezen hebt en mijn verleden wat kent dan zal je zien dat ik meer dan genoeg motivatie en discipline heb. IK vertrek van thuis rond 7u00 en ben pas terug thuis rond 19u00.Ik kan pas trainen rond 22u00 Maar soms maar rond 23u00/

Een beetje pepmiddel is dus wel welkom zo af en toe.

Noxipro.

Afgelopen tijd jack3d gebruikt en was inmiddels 3 scoops nodig.
Gister weer 1 keer 1 scoop noxipro en kwas aan het trillen en doen, echt veruit de extreemste die k geprobeerd heb.

damn, ik zou de hgh up toch wel eens graag goedkoper zien
misschien eens in de aanbieding zetten ? :D

Lean gainer, hoeveel servings bevat die?
Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven