AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke heb zelf wat troep voor pwo bij elkaar geprobeerd maar ik ragequitte toen ik bezig was.

Wat is een goeie pwo zonder creatine, niet agmatine want agmatine is alleen pomp..

Oke heb zelf wat troep voor pwo bij elkaar geprobeerd maar ik ragequitte toen ik bezig was.

Wat is een goeie pwo zonder creatine, niet agmatine want agmatine is alleen pomp..

-4g citrulline
-4g taurine
-4g beta-alanine
-3g arginine
-200 mg caffeine
-50 mg 1,3 dimethyl.....

eventueel nog 5g glutamine erbij. ;)

-4g citrulline
-4g taurine
-4g beta-alanine
-3g arginine
-200 mg caffeine
-50 mg 1,3 dimethyl.....

eventueel nog 5g glutamine erbij. ;)

Dat ziet er inderdaad goed uit:)

Als je voor gemak/kant en klaar gaat dan zijn de Bodybuilding Shots ook een hele goede keuze:) Kwaliteit voor een hele nette prijs.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 07:33 ----------

De weekaanbiedingen staan ook weer online:)

Weekaanbiedingen!

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 07:34 ----------

damn, ik zou de hgh up toch wel eens graag goedkoper zien
misschien eens in de aanbieding zetten ? :D

PM maar een keer als je wilt bestellen dat zet ik deze wel iets lager voor je:)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 07:36 ----------

Noxipro.

Afgelopen tijd jack3d gebruikt en was inmiddels 3 scoops nodig.
Gister weer 1 keer 1 scoop noxipro en kwas aan het trillen en doen, echt veruit de extreemste die k geprobeerd heb.

Qua powerrr/energie/focus kan er weinig tegen Noxipro op:cool:

Het zijn weer mooie weekaanbiedingen!:)

bedankt, zou wel tof zijn om de hgh up eens
wat goedkoper in huis te kunnen halen, top ! :D

hey, heb een bestelling geplaatst een tijdje geleden, en nog altijd niet gekregen.

zou het mogelijk zijn om de bestelling met referentie 340004 na te kijken ?

alvast bedankt

Heb juist weer een bestelling geplaatst! :D Zouden jullie indien mogelijk misschien wat pre-workoutsamples kunnen meegeven want ik twijfel nog te hard over welke smaak en welke juist het beste bij me werkt enzovoort om te bestellen. Het referentienummer is 343408! alvast bedankt!

hey, heb een bestelling geplaatst een tijdje geleden, en nog altijd niet gekregen.

zou het mogelijk zijn om de bestelling met referentie 340004 na te kijken ?

alvast bedankt

We zijn niet op de zaak nu, maar bel ons anders even op de zaak. Dan fixed mijn collega het direct voor je. :)

Heb juist weer een bestelling geplaatst! :D Zouden jullie indien mogelijk misschien wat pre-workoutsamples kunnen meegeven want ik twijfel nog te hard over welke smaak en welke juist het beste bij me werkt enzovoort om te bestellen. Het referentienummer is 343408! alvast bedankt!

Bedankt voor je bestelling!

-Leon

Hey Leon,

Heb vandaag voor het eerst mn nieuwe smaak whey geprobeerd (cookies and cream) en hij smaakt echt fantastisch. Veel beter dan de vanille die ik tot nu toe altijd had (van een niet nader te noemen concurrent --> BL :)).

Ik mix het meestal met 50-100 gram brinta en 5 gram creatine, maar viel me wel op dat ik nu behoorlijk meer water toe moest voegen om het goed vloeibaar (lees drinkbaar) te houden. Heb je enig idee of je bij jullie whey meer water moet gebruiken dan bij die van de concurrent?

Ik zou de creatine wel apart nemen. Bij ons kan je 200 ml doen met 1 scoop eiwitten en het is nog perfect. :)

-Leon

Ik zou de creatine wel apart nemen. Bij ons kan je 200 ml doen met 1 scoop eiwitten en het is nog perfect. :)

-Leon

Voor me gevoel moest ik zelfs 200 ml EXTRA water toevoegen tov wat ik normaal deed... Maar goed, misschien komt het doordat het stervens koud is op dit moment en daarmee mijn kraanwater ook...

Waarom die crea appart?

Als het bij opmerkingen staat dan moet het goed komen.:)Laat het mij maar even weten. De smaples gaan enorm hard, we hadden best veel. Dank je, voor de bestelling!

Heb m'n bestelling net gekregen, maar helaas geen shaker pro. Hoop dat die nog nagezonden kan worden? Refnr: 343089.

Verder alles wel compleet en weer binnen een dag binnen :D

Wederom perfecte service. Gisterenavond rond 21.00 uur besteld, vandaag om 10.30 al in huis. Had de Whey Perfection en Total Muscle Solution combi besteld dit keer.
Het enige minpuntje is dat ik de shaker pro als kado had gekozen omdat mijn eigen shakebeker zo goed als kapot is en ipv daarvan kreeg ik Muscle Mag. Op zich vindt ik het niet zo'n groot probleem maar een shakebeker zou toch fijn zijn. Misschien dat er nog iets geregeld kan worden? Ref nr: 343087

Hallo guys ik heb twee vragen

- wat is de houdbaarheid van die fx repen in de weekaanbieding?
- wat is het verschil tussen de twee pam sprays?

TOP aanbiedingen trouwens ga sowieso voor de bcaa en wellicht nog wat repen en PAM erbij ;)

Wat is eigenlijk het supplement: Afslank Perfection ;)
(Het staat in de lijst van cadeau 1 )
Maar in de webshop is alleen te vinden: Afslank Eiwit

De rest in die lijst van cadeau 1 is wel te vinden :)

Vandaag me bestelling weer netjes gekregen, gisteren helaas net niet thuis...

Heb helaas wel van de Fortifx repen de peanut butter cup gekregen ipv de chocolate deluxe.
Maakt verder niet uit probeer deze wel een keer...

Had ook gehoopt dat er een nieuwe musclemag was maar is nog steeds dezelfde dus...:D

Wou het toch ff melden, vindt het toch een beetje slordig ;)

referentienr: 343017

Zojuist mijn bestelling gekregen, Whey Perfection Banana en Muscle Protect Lemon Fresh Watermelon. Ik had echter Lemon Bubblegum besteld, dat is wel jammer. Verder een gewone shakebeker via Facebook gekregen i.p.v. de pro. Pluspunt is dat ik wel 2 extra sachets heb gekeken! Ik stuur een PM.

Mag ik vragen hoe het komt dat er zo ongelooflijk veel fouten gemaakt worden? Gewoon slordigheid fouten in mijn ogen?

Tijd voor reorganisatie?

Serieuze vraag overigens. Als ik zie wat er hier dagelijks aan verkeerde bestellingen/niet geleverde bestellingen/ verkeerd geleverde bestellingen/dubbel geleverde bestellingen voorbij komt, zou je haast denken dat er drastisch iets moet gaan veranderen?

Mag ik vragen hoe het komt dat er zo ongelooflijk veel fouten gemaakt worden? Gewoon slordigheid fouten in mijn ogen?

Tijd voor reorganisatie?

Serieuze vraag overigens. Als ik zie wat er hier dagelijks aan verkeerde bestellingen/niet geleverde bestellingen/ verkeerd geleverde bestellingen/dubbel geleverde bestellingen voorbij komt, zou je haast denken dat er drastisch iets moet gaan veranderen?

Groot gelijk geef ik je hier. Ik denk dat het toch aan het tempo is dat bestellingen worden verwerkt. Je ziet vaak dat een bestelling na 2 minuten al is verwerkt en verzonden, met zo'n snelheid verwacht je gewoon fouten.

De bestte oplossing hiervoor is denk ik hetzelfde als dat ik laatst bij een apotheek zag. Iemand verwerkt de bestelling, vervolgens controleert een ander het pakket. Het kost misschien een minuutje meer per bestelling, maar je beperkt wel een groot deel van de fouten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven