kevinve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 178
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Een schep is 50gram, dus ligt eraan hoeveel jij in een shake wil doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke heb zelf wat troep voor pwo bij elkaar geprobeerd maar ik ragequitte toen ik bezig was.
Wat is een goeie pwo zonder creatine, niet agmatine want agmatine is alleen pomp..

-4g citrulline
-4g taurine
-4g beta-alanine
-3g arginine
-200 mg caffeine
-50 mg 1,3 dimethyl.....
eventueel nog 5g glutamine erbij.![]()

Kwaliteit voor een hele nette prijs.
damn, ik zou de hgh up toch wel eens graag goedkoper zien
misschien eens in de aanbieding zetten ?![]()

Noxipro.
Afgelopen tijd jack3d gebruikt en was inmiddels 3 scoops nodig.
Gister weer 1 keer 1 scoop noxipro en kwas aan het trillen en doen, echt veruit de extreemste die k geprobeerd heb.

hey, heb een bestelling geplaatst een tijdje geleden, en nog altijd niet gekregen.
zou het mogelijk zijn om de bestelling met referentie 340004 na te kijken ?
alvast bedankt
Heb juist weer een bestelling geplaatst!Zouden jullie indien mogelijk misschien wat pre-workoutsamples kunnen meegeven want ik twijfel nog te hard over welke smaak en welke juist het beste bij me werkt enzovoort om te bestellen. Het referentienummer is 343408! alvast bedankt!
).Ik zou de creatine wel apart nemen. Bij ons kan je 200 ml doen met 1 scoop eiwitten en het is nog perfect.
-Leon
Als het bij opmerkingen staat dan moet het goed komen.Laat het mij maar even weten. De smaples gaan enorm hard, we hadden best veel. Dank je, voor de bestelling!

Mag ik vragen hoe het komt dat er zo ongelooflijk veel fouten gemaakt worden? Gewoon slordigheid fouten in mijn ogen?
Tijd voor reorganisatie?
Serieuze vraag overigens. Als ik zie wat er hier dagelijks aan verkeerde bestellingen/niet geleverde bestellingen/ verkeerd geleverde bestellingen/dubbel geleverde bestellingen voorbij komt, zou je haast denken dat er drastisch iets moet gaan veranderen?