MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Groot gelijk geef ik je hier. Ik denk dat het toch aan het tempo is dat bestellingen worden verwerkt. Je ziet vaak dat een bestelling na 2 minuten al is verwerkt en verzonden, met zo'n snelheid verwacht je gewoon fouten.

De bestte oplossing hiervoor is denk ik hetzelfde als dat ik laatst bij een apotheek zag. Iemand verwerkt de bestelling, vervolgens controleert een ander het pakket. Het kost misschien een minuutje meer per bestelling, maar je beperkt wel een groot deel van de fouten.

Ach zolang de fouten worden rechtgezet, wat meestal (altijd) in je voordeel gebeurt, hoor je mij niet klagen :p.

Ach zolang de fouten worden rechtgezet, wat meestal (altijd) in je voordeel gebeurt, hoor je mij niet klagen :p.

niet altijd hoor ik kreeg ook laatst gwoon shaker ipv shaker pro. mja ik was al lang blij met een shaker. vorige keer deden ze er geen.

Gister weer geen bevestiging gehad dat mijn pakket verzonden is. Dus ook geen Track&trace nummer. Ik had gekozen voor pakjes gemak, maar de Bruna heeft hem niet ontvangen. Kunnen jullie even checken wanneer die er wel is?

Referentie nummer: 342934

Gister weer geen bevestiging gehad dat mijn pakket verzonden is. Dus ook geen Track&trace nummer. Ik had gekozen voor pakjes gemak, maar de Bruna heeft hem niet ontvangen. Kunnen jullie even checken wanneer die er wel is?

Referentie nummer: 342934

Ik heb het doorgegeven en ze nemen contact met je op om je de status door te geven via mail of telefoon. Deze is bij ons in ieder geval direct verwerkt:)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 17:48 ----------

Voor me gevoel moest ik zelfs 200 ml EXTRA water toevoegen tov wat ik normaal deed... Maar goed, misschien komt het doordat het stervens koud is op dit moment en daarmee mijn kraanwater ook...

Waarom die crea appart?

In de eiwitten neemt het ook gewoon goed op. Er blijft als je het met brinta neemt of gewoon in de shake nog wel eens wat achter in fe beker. Neem je het apart dan weet je zeker dat je alles binnen hebt.:)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 17:49 ----------

Heb m'n bestelling net gekregen, maar helaas geen shaker pro. Hoop dat die nog nagezonden kan worden? Refnr: 343089.

Verder alles wel compleet en weer binnen een dag binnen :D

Regel ik direct!:) Dank je

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 17:50 ----------

Wederom perfecte service. Gisterenavond rond 21.00 uur besteld, vandaag om 10.30 al in huis. Had de Whey Perfection en Total Muscle Solution combi besteld dit keer.
Het enige minpuntje is dat ik de shaker pro als kado had gekozen omdat mijn eigen shakebeker zo goed als kapot is en ipv daarvan kreeg ik Muscle Mag. Op zich vindt ik het niet zo'n groot probleem maar een shakebeker zou toch fijn zijn. Misschien dat er nog iets geregeld kan worden? Ref nr: 343087

Regel ik direct:)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 17:52 ----------

Hallo guys ik heb twee vragen

- wat is de houdbaarheid van die fx repen in de weekaanbieding?
- wat is het verschil tussen de twee pam sprays?

TOP aanbiedingen trouwens ga sowieso voor de bcaa en wellicht nog wat repen en PAM erbij ;)

-de FX Bars zijn houdbaar tot minimaal 08-2012 (of 11-2012
-de PAM's zijn volgens mij in de basis gelijk. We hebben ze net binnen en ik ben zelf al 2 dagen niet op kantoor vanwege een cursus samen met Leon. Als ik maandag weer op de zaak ben dan duik ik er direct helemaal in:)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 17:53 ----------

Wat is eigenlijk het supplement: Afslank Perfection ;)
(Het staat in de lijst van cadeau 1 )
Maar in de webshop is alleen te vinden: Afslank Eiwit

De rest in die lijst van cadeau 1 is wel te vinden :)

Moet zijn Afslank Ewit inderdaad.:) Passen we aan:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 17:54 ----------

Vandaag me bestelling weer netjes gekregen, gisteren helaas net niet thuis...

Heb helaas wel van de Fortifx repen de peanut butter cup gekregen ipv de chocolate deluxe.
Maakt verder niet uit probeer deze wel een keer...

Had ook gehoopt dat er een nieuwe musclemag was maar is nog steeds dezelfde dus...:D

Wou het toch ff melden, vindt het toch een beetje slordig ;)

referentienr: 343017

Ik regel wel even iets;)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 17:54 ----------

Zojuist mijn bestelling gekregen, Whey Perfection Banana en Muscle Protect Lemon Fresh Watermelon. Ik had echter Lemon Bubblegum besteld, dat is wel jammer. Verder een gewone shakebeker via Facebook gekregen i.p.v. de pro. Pluspunt is dat ik wel 2 extra sachets heb gekeken! Ik stuur een PM.

Ontvangen en opgelost voor je!:) Dank je, voor je begrip.

Mag ik vragen hoe het komt dat er zo ongelooflijk veel fouten gemaakt worden? Gewoon slordigheid fouten in mijn ogen?

Tijd voor reorganisatie?

Serieuze vraag overigens. Als ik zie wat er hier dagelijks aan verkeerde bestellingen/niet geleverde bestellingen/ verkeerd geleverde bestellingen/dubbel geleverde bestellingen voorbij komt, zou je haast denken dat er drastisch iets moet gaan veranderen?

We hebben heel erg veel bestellingen. Ook al is het aantal fouten in % erg klein dan nog kan het in absolute aantallen zo hier in het topic best veel lijken. Toch is het zeker een punt dat onze volle aandacht heeft. We doen er alles om onze service in de meest ruime zin des woords zo optimaal mogelijk te krijgen en te houden. Daar zijn we echt constant mee bezig. De klant is bij ons echt koning en dat meen ik serieus.:cool: Mocht er ooit iets zijn dan kun je mij hier altijd direct bereiken en ik los het dan ook altijd direct voor je op. :) Maar je hebt gelijk het moet wel beter.:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 18:00 ----------

Groot gelijk geef ik je hier. Ik denk dat het toch aan het tempo is dat bestellingen worden verwerkt. Je ziet vaak dat een bestelling na 2 minuten al is verwerkt en verzonden, met zo'n snelheid verwacht je gewoon fouten.

De bestte oplossing hiervoor is denk ik hetzelfde als dat ik laatst bij een apotheek zag. Iemand verwerkt de bestelling, vervolgens controleert een ander het pakket. Het kost misschien een minuutje meer per bestelling, maar je beperkt wel een groot deel van de fouten.

We hebben contant iemand aan de printer. Daarnaast volgen we inderdaad een gelijk systeem met deze controle. Door de drukte gaan er teveel dingen fout. We werken er keihard aan om alles zo goed mogelijk te doen. Maar het moet nog beter inderdaad:)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 18:02 ----------

niet altijd hoor ik kreeg ook laatst gwoon shaker ipv shaker pro. mja ik was al lang blij met een shaker. vorige keer deden ze er geen.

Geef mij het referentienummer van de bestelling maar even door dan stuur ik je de Shaker Pro direct na!:)

Hey beste b&f, nog steeds men bestelling niet binnengehad. Die was normaal woesndag als ik me niet vergis. Enig idee hoe dat komt?
Referentie: 340289

Hey beste b&f, nog steeds men bestelling niet binnengehad. Die was normaal woesndag als ik me niet vergis. Enig idee hoe dat komt?
Referentie: 340289

Komt vandaag binnen volgens de track n trace. Het weer zorgt alleen wel voor wat problemen, maar weet niet hoe erg het is in België.

-Leon

Komt vandaag binnen volgens de track n trace. Het weer zorgt alleen wel voor wat problemen, maar weet niet hoe erg het is in België.

-Leon

Haha, het is hier verschikkelijk. Van de morgen nog niets, nu tot je enkels in de sneeuw! Maar volgens track en trace kwam die gisteren ook al aan. :p
Nuja we zien wel

Zoals hiervoor al gezegd is het ook wel nodig om een beetje positief te denken naar trainen toe. Ik ben zelf ook de hele dag van huis weg, dat mag geen excuus zijn om niet te gaan trainen. Als je jezelf moet dwingen om te gaan trainen en denkt dat je het alleen met supplementen gaat lukken om uit je luie zetel te komen moet je toch eens gaan nadenken of dit wel de juiste sport voor jou is.

Als antwoord op je vraag: ik zou Noxipro eens proberen, dat is volgens mij qua samenstelling de heftigste PWO. Als je daar na 2-3 schepjes niets van voelt heb je een abnormaal hoge tolerantie.

Bedankt voor je antwoord. Ik denk echter dat mijn post niet echt goed werd begrepen. Als ik de tijd vind, dan train ik, al ben ik half aan het slapen en doodmoe. Ik heb een keiharde discipline. Wat ik echter nog eens wil voelen is wat ik jaren geleden voelde als ik een pwo zoals no shotgun nam. Toen wou ik een muur uitbreken na 10 min. Nu is er geen enkel pwo die me nog iets doet terwijl ik deze prodcuten hoogstens 1 keer per jaar inneem.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 18:47 ----------

Ik denk dat je redelijk ongevoelig bent voor stimulanten. Daar doe je in principe niet veel aan. Je zou onze Hard! nog eens kunnen proberen.:)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 21:21 ----------

We doen altijd ons best voor jullie:D

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 21:22 ----------

Opgelost:D
Bedankt Body en fitshop.
Ik zal de raad van u en een andere dbb"er opvolgen. Eerst eens HARD proberen en daana eventueel noxipro. Mss moet ik het anders gewoon bij creatine, en shakes houden als supplement en om effe opgefokt aan de training beginnen door eerst naar rocky te kijken.

Mag ik vragen hoe het komt dat er zo ongelooflijk veel fouten gemaakt worden? Gewoon slordigheid fouten in mijn ogen?

Tijd voor reorganisatie?

Serieuze vraag overigens. Als ik zie wat er hier dagelijks aan verkeerde bestellingen/niet geleverde bestellingen/ verkeerd geleverde bestellingen/dubbel geleverde bestellingen voorbij komt, zou je haast denken dat er drastisch iets moet gaan veranderen?

Denk eerder dat er heel wat kopers hopen op een gratis extra'tje. ;)

• Like
Waarderingen: B&F
Haha, het is hier verschikkelijk. Van de morgen nog niets, nu tot je enkels in de sneeuw! Maar volgens track en trace kwam die gisteren ook al aan. :p
Nuja we zien wel

Bel anders morgenochtend even. Misschien wat vertraging inderdaad:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 18:57 ----------

Bedankt voor je antwoord. Ik denk echter dat mijn post niet echt goed werd begrepen. Als ik de tijd vind, dan train ik, al ben ik half aan het slapen en doodmoe. Ik heb een keiharde discipline. Wat ik echter nog eens wil voelen is wat ik jaren geleden voelde als ik een pwo zoals no shotgun nam. Toen wou ik een muur uitbreken na 10 min. Nu is er geen enkel pwo die me nog iets doet terwijl ik deze prodcuten hoogstens 1 keer per jaar inneem.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 18:47 ----------

Bedankt Body en fitshop.
Ik zal de raad van u en een andere dbb"er opvolgen. Eerst eens HARD proberen en daana eventueel noxipro. Mss moet ik het anders gewoon bij creatine, en shakes houden als supplement en om effe opgefokt aan de training beginnen door eerst naar rocky te kijken.

Rocky:D

Wat is een standaard goede crea?

Bestelling met wat vertraging binnen, helaas geen Hyper FX sample erbij, wat ik had aangegeven, was waarschijnlijk niet meer op voorraad. Ook niets gedaan met mijn opmerkingen. Jammer een andere sample had ik ook niet erg gevonden :)

Bestelling met wat vertraging binnen, helaas geen Hyper FX sample erbij, wat ik had aangegeven, was waarschijnlijk niet meer op voorraad. Ook niets gedaan met mijn opmerkingen. Jammer een andere sample had ik ook niet erg gevonden :)

De Hyper FX samples gingen er inderdaad heel snel doorheen.:cool: Excuses!:)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 19:26 ----------

Creapure is dan inderdaad de juiste keuze:)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 19:27 ----------

Wat is een standaard goede crea?

Directe link :) Kwaliteit voor een nette prijs!:)

Net weer leuke bestelling gedaan, referentie: 343743
Ben benieuwd hoe combo van wms+peptopro+cop bevalt ipv magnificent.

Order geplaatst, #343840. Morgen binnen? :D

Welke eiwitrepen hebben de minste kh?zit namelijk in de cut

IK heb aan de Facebook actie meegedaan en een vriend van me ook en die heeft wel een shaker pro gekregen maar ik niet, zou dit opgelost kunnen worden, bij voorbaat dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven