Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had ook meegedaan aan de actie maar heb ook geen shaker gekregen, hopelijk zijn ze voor de actie nog niet op :o :rolleyes:

IK heb aan de Facebook actie meegedaan en een vriend van me ook en die heeft wel een shaker pro gekregen maar ik niet, zou dit opgelost kunnen worden, bij voorbaat dank.
Ik heb wel een shakebeker gekregen, het beste kun je, als je het bericht gedeelt hebt, even leon at bodyenfitshop punt nl mailen met je adresgegevens. Ze verwachten wel dat je zelf intiatief neemt he ;)

Order geplaatst, #343840. Morgen binnen? :D

Ga er maar van uit. :)

Welke eiwitrepen hebben de minste kh?zit namelijk in de cut

Carbrite wordt vaak gebruikt door mensen welke willen afvallen. :)

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 05:48 ----------

IK heb aan de Facebook actie meegedaan en een vriend van me ook en die heeft wel een shaker pro gekregen maar ik niet, zou dit opgelost kunnen worden, bij voorbaat dank.

Even mailen. :)

Gratis shaker ontvangen. Bedankt!

Zojuist de goede smaak ontvangen! Bedankt voor de snelle reactie en levering!

Goede beker ontvangen. Bedankt!

Dat magazine ga ik maar is lezen als ik over 2 weken in het vliegtuig naar Curcao zit :)

Gister avond besteld en net binnen met alles erin. Goede service en die gratis t-shirt bij bestelling boven €100 zit comfortabeler dan verwacht :D

Laatst bewerkt:
Heb je al contact gehad met Animal (ivm White/Red Tank tops) ?

Gratis shaker ontvangen. Bedankt!

Zojuist de goede smaak ontvangen! Bedankt voor de snelle reactie en levering!

Goede beker ontvangen. Bedankt!

Dat magazine ga ik maar is lezen als ik over 2 weken in het vliegtuig naar Curcao zit :)

Gister avond besteld en net binnen met alles erin. Goede service en die gratis t-shirt bij bestelling boven €100 zit comfortabeler dan verwacht :D

Bedankt voor de reacties mannen. We doen inderdaad elke dag van de week ons best om de beste service te leveren. Geniet van jullie weekend! Nog wilde plannen ? :)

Ik zelf ga nog op vakantie maar zal zoveel mogelijk actief zijn op Dbb. ;)

-leon

Bedankt voor de reacties mannen. We doen inderdaad elke dag van de week ons best om de beste service te leveren. Geniet van jullie weekend! Nog wilde plannen ? :)

-leon
Wel geniet van harte van je verlof Leon! :D

Veel plezier Leon!

Denk dat ik dinsdag weer een bestelling plaats, maximize v2, muscle protect en de 2 soorten pam spray, toen ik mn moeder over pamspray vertelde was ze helemaal onder de indruk :p

Beste b&f, ik heb nog steeds men bestelling niet binnen gekregen. Ik wil niet moeiijk doen, maar wel graag de bestelling hebben natuurlijk. :p

Al begonnen aan de nieuwe site trouwens?

Dag B&F,

Ik wilde graag glucosamine bestellen en had daarbij de volgende vraag: Wat is het verschil tussen de gluco van jullie eigen merk http://www.bodyenfitshop.nl/glucosa...utrition/glucosamine-sulfaat_gebruik-dosering en de andere gluco's?

Zie alleen dat de gluco's van andere merken, naast gluco, chondroitine bevatten. Is dat het enige verschil? Want dan haal ik gewoon die van jullie eigen merk (die vele malen goedkoper is).

Dag B&F,

Ik wilde graag glucosamine bestellen en had daarbij de volgende vraag: Wat is het verschil tussen de gluco van jullie eigen merk http://www.bodyenfitshop.nl/glucosa...utrition/glucosamine-sulfaat_gebruik-dosering en de andere gluco's?

Zie alleen dat de gluco's van andere merken, naast gluco, chondroitine bevatten. Is dat het enige verschil? Want dan haal ik gewoon die van jullie eigen merk (die vele malen goedkoper is).

chondroitine is een suikerbinding dus misschien dat het een klein beetje beter opneemt oid maar ik zou gewoon voor hun huismerk gaan.

Hoelang blijft de 20 euro prijs bij muscle protect? aangezien ik binnekort wil bestellen.

Laatst bewerkt:
Beste b&f, ik heb nog steeds men bestelling niet binnen gekregen. Ik wil niet moeiijk doen, maar wel graag de bestelling hebben natuurlijk. :p

Heeft dan waarschijnlijk met het weer te maken.:rolleyes:

-leon

Vanavond feest :cool:

??? Ik kon alleen maar uit een vetmeter en orbimeetlint kiezen bij me bestelling boven de 100,- jammer had graag een shirtje gewild.
Maar ben ook erg blij met de extra samples die ik gekregen had :) dus mag niet klagen haha!
Edit: Zie dat ik nu wel een shirtje kan kiezen, dan maar volgende keer.

Laatst bewerkt:
Wanneer komt horny goat weed weer binnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven