AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
21:43 besteld, 21:44 verzonden, volgende dag thuis. Top! :D

Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 08:02 ----------

Heeft iemand ervaring met Ursobolic Acid http://bodyenfitshop.nl/diverse/e-pharm/ursobolic-acid of met Tested Burner http://bodyenfitshop.nl/afslankproducten/tested-nutrition/tested-burner vind t een mooi prijsje om eens uit te proberen

Tested Burner is een goed thermogeen product voor een nette prijs. De Ursobolic is momenteel echt HOT!:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 08:03 ----------

Wanneer komt horny goat weed weer binnen?

IK ga uit van begin aankomende week. :)

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 08:03 ----------

??? Ik kon alleen maar uit een vetmeter en orbimeetlint kiezen bij me bestelling boven de 100,- jammer had graag een shirtje gewild.
Maar ben ook erg blij met de extra samples die ik gekregen had :) dus mag niet klagen haha!
Edit: Zie dat ik nu wel een shirtje kan kiezen, dan maar volgende keer.

De shirts zijn net binnen inderdaad:)

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 08:08 ----------

chondroitine is een suikerbinding dus misschien dat het een klein beetje beter opneemt oid maar ik zou gewoon voor hun huismerk gaan.

Hoelang blijft de 20 euro prijs bij muscle protect? aangezien ik binnekort wil bestellen.

Glucosamine is inderdaad het ingredient met een zeer sterke onderbouwing met Chodroitine is dit veel minder. Vandaar:) De Muscle Protect is nu zo enorm populair dan we de prijs eigenlijk niet meer omhoog durven doen. (Serieus:)
We houden de prijs dus voorlopig nog zo scherp!!:)

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 08:09 ----------

Dag B&F,

Ik wilde graag glucosamine bestellen en had daarbij de volgende vraag: Wat is het verschil tussen de gluco van jullie eigen merk http://www.bodyenfitshop.nl/glucosa...utrition/glucosamine-sulfaat_gebruik-dosering en de andere gluco's?

Zie alleen dat de gluco's van andere merken, naast gluco, chondroitine bevatten. Is dat het enige verschil? Want dan haal ik gewoon die van jullie eigen merk (die vele malen goedkoper is).

Zie boven inderdaad. Glucosamine Sulfaat is de beste vorm:)

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 08:10 ----------

Al begonnen aan de nieuwe site trouwens?

Ja, al heel lang mee bezig. Nog een maandje (altijd vertraging:D

Laatst bewerkt:
Komen er nog foto's van de polo en de sweater?

Ik had er vrijdag één bij mijn bestelling, dus ik denk dat ze toen ook een foto hebben laten maken. Denk dat er mandag of dinsdga wel een foto bij staat :) Supervet en warm ding trouwens, voor deze prijs is de kwaliteit nog goed ook!

Ik zat net te kijken bij de accesoires en het viel me op dat er geen plaatjes staan bij de B&F hooded sweater en de B&F polo. Komt dit nog of?

http://www.bodyenfitshop.nl/cranberry/now-foods/cranberry-concentrate

Komt dit nog binnen? Zo ja, wanneer? (moet het voor een familielid bestellen...)

Ik hoop begin aankomende week nog:)

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 16:50 ----------

Ja, maandag staat alles erop:)

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 16:50 ----------

Ik had er vrijdag één bij mijn bestelling, dus ik denk dat ze toen ook een foto hebben laten maken. Denk dat er mandag of dinsdga wel een foto bij staat :) Supervet en warm ding trouwens, voor deze prijs is de kwaliteit nog goed ook!

Dank je. Een leuke aanvulling:)

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 16:51 ----------

Ik zat net te kijken bij de accesoires en het viel me op dat er geen plaatjes staan bij de B&F hooded sweater en de B&F polo. Komt dit nog of?

Ja, maandag:)

kga die sweater ook bestellen denk ik. Lekker goedkoop.

Wat hebben jullie al van die Stevia/wanneer komt het dan wel binnen etc?

Komt Whey Perfection ooit nog keer in de aanbieding?

Heb nog klein beetje staan, maar kan wel weer 10kg gebruiken.

Nee kunnen ze niet doen ivm winstmarge geloof ik

D7ijK.jpg

na betaling met paypal, echter wel bevestiging in de mailbox dus de melding klopt niet denk ik? :)

Voor de zekerheid, mijn refnr is 344676. Klopt die bestelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven