Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je vroeg het ook niet duidelijk aan hun hoor ;)
De t*ring :roflol:

Mag hopen dat je iq wel hoog genoeg is om mijn post goed genoeg
te onderscheiden zodat je weet voor wie die bedoelt was.

Als ik iets vraag omtrent een eventuele aanbieding in de toekomst
in een topic van Bodyenfitshop.nl is dat gericht aan Bodyenfitshop.nl niet aan jou.

De t*ring :roflol:

Mag hopen dat je iq wel hoog genoeg is om mijn post goed genoeg
te onderscheiden zodat je weet voor wie die bedoelt was.

Als ik iets vraag omtrent een eventuele aanbieding in de toekomst
in een topic van Bodyenfitshop.nl is dat gericht aan Bodyenfitshop.nl niet aan jou.

Dan raad ik je aan om de zoekfunctie te gebruiken want die vraag over whey perfection is al héél vaak gesteld.

b&f ik had jullie een berichtje gestuurd na aanleiding van een van jullie eerdere berichten, kan ik zsm antwoord ontvangen :D crisis haha

Laatst bewerkt:
top service, had verkeerde vitamine d3 pot gekregen, toen een nieuwe gekregen en mocht de oude houden :D

b&f ik had jullie een berigje gestuurd na aanleiding van een van jullie eerdere berichten, kan ik zsm antwoord ontvangen :D crisis haha

berigje? :roflol:

Mannen,

ontopic graag. Anders moet ik reporten.

Komen de multi's Now Foods Adams nog binnen of is deze uit het assortiment ?

Komen de multi's Now Foods Adams nog binnen of is deze uit het assortiment ?

Ja, deze verwacht in nog deze week weer uit voorraad te kunnen leveren:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 08:39 ----------

http://i.imgur.com/D7ijK.jpg

na betaling met paypal, echter wel bevestiging in de mailbox dus de melding klopt niet denk ik? :)

Voor de zekerheid, mijn refnr is 344676. Klopt die bestelling?

De bestelling is bij ons gewoon correct binnen. Vreemd inderdaad. ik geef dit direct even door aan de technische mannen.:cool: Dank je, voor de bestelling! Morgen in huis:)

Komt Whey Perfection ooit nog keer in de aanbieding?

Heb nog klein beetje staan, maar kan wel weer 10kg gebruiken.

Whey Perfection nog scherper aanbieden is in verband met de hoge inkoop en strakke verkoopprijs echt onmogelijk. Hebben we serieus bijna geen marge meer op.:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 08:43 ----------

Wat hebben jullie al van die Stevia/wanneer komt het dan wel binnen etc?

We krijgen het volgende binnen deze week:

Better Stevia
Stevia Liquid

(op het moment hebben we nog niets staan

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 08:45 ----------

foto van de sweater staat gewoon op de site?

http://bodyenfitshop.nl/accessoires/body-fit-sportsnutrition/hooded-sweater-bf

@ B&F,

wanneer komt de tanktop in andere maten beschikbaar?

JA:) Een zeer mooie B&F Sweater voor 9,90!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Tank Tops proberen we even zo. Als ze hard lopen dan krijgen we meer maten.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 08:47 ----------

Als je er dan uitscheurd in de gym maakt het niet uit:p

De Hooded Sweaters zijn echt waar voor je geld. Lekkere kwaliteit, 9,90 is dan echt een koopje!!!:)

Goed bezig B&F in de winkel betaal je minstens 20 euro voor zo'n trui. Ga deze toch zeker bestellen.
Komen de maten goed overeen met de maten die je in de winkel koopt?

De maat van de Polo valt in iedergeval normaal uit. Misschien het vermelden waard op de website?

Hey B&F,

Is vast keer eerder gevraagd. Maar gaan jullie met ingang van jullie nieuwe website ook t-shirts van bijv. animal (universal) en tanktops (gorilla wear, gasp, gold's gym) verkopen?

Ik denk dat hier wel veel vraag naar is, dat zou ook een aanleiding kunnen zijn voor mensen buitenaf dbb, om dingen extra te bestellen op de site.

Goed bezig B&F in de winkel betaal je minstens 20 euro voor zo'n trui. Ga deze toch zeker bestellen.
Komen de maten goed overeen met de maten die je in de winkel koopt?

Ja, de maten zijn ook netjes:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 10:15 ----------

Zeker weten. Daarom heb ik nu gelijk de polo & sweater besteld. :)
Ben benieuwd morgen!

De Hooded Sweater & Polo gaan er bijna letterlijk uit vliegen denk ik. Van het weekend ook al direct veel van verkocht. Kan ook bijna niet anders voor die prijs:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 10:16 ----------

De maat van de Polo valt in iedergeval normaal uit. Misschien het vermelden waard op de website?

Ja, zal er even naar kijken:)

Morgen dus mooi bestellen :)

Hey B&F,

Is vast keer eerder gevraagd. Maar gaan jullie met ingang van jullie nieuwe website ook t-shirts van bijv. animal (universal) en tanktops (gorilla wear, gasp, gold's gym) verkopen?

Ik denk dat hier wel veel vraag naar is, dat zou ook een aanleiding kunnen zijn voor mensen buitenaf dbb, om dingen extra te bestellen op de site.

De Animal kleding zal er wel bij gaan komen. Misschien nog een merkje, ik denk niet direct aan GW of Gold's maar we moeten hier even goed over nadenken.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 10:17 ----------

Dank je:)

Leon/Ilco, zelf al eens de kans gehad om de liquid stevia te proberen?

Ilco/Leon zijn die polo's er in alle maten? Vrijdag denk ik dikke bestelling weer plaatsen hebben jullie dan die stevia al binnen? Ennuh Animal Kleding bij B&F binnenkort? :eek: ben benieuwd :D

Leon/Ilco, zelf al eens de kans gehad om de liquid stevia te proberen?

Nee, sterker nog het wordt nu pas gelost. Net binnen:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 11:08 ----------

Ilco/Leon zijn die polo's er in alle maten? Vrijdag denk ik dikke bestelling weer plaatsen hebben jullie dan die stevia al binnen? Ennuh Animal Kleding bij B&F binnenkort? :eek: ben benieuwd :D

De polo's zijn er in alle maten.:) De Stevia komt NU binnen:) Animal kleding ga ik deze week nog mee bezig. (weet niet wat ze op voorraad hebben)

Luxe B&F Polo voor 7,95!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven