AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F,

Is vast keer eerder gevraagd. Maar gaan jullie met ingang van jullie nieuwe website ook t-shirts van bijv. animal (universal) en tanktops (gorilla wear, gasp, gold's gym) verkopen?
.

cker veel intressen naar tanktops en T-shirts van animal & ironville, zeker is naar kijken b&f! :thumbs:

Jack 3-d is dat een goed product? Is dat te combineren met agmatine?

hebben jullie geen magnesium apart, zonder de calcium dus, in pilvorm?

Probeer gewoon eerst alleen jack3d of met 1 agmatine cap

Goed bezig B&F op de juiste plekken uitbreiden ik houd de site in de gaten keep up the good work

Super, laat maar eens weten hoe het smaakt :p

Als NOW geleverd werd, zit de cranberry concentrate er dan ook bij? Dan kan ik binnenkort bestellen :D

Er is net vanmorgen een enorme hoeveelheid NOW binnen, alleen geen Cranberry helaas:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 13:05 ----------

hebben jullie geen magnesium apart, zonder de calcium dus, in pilvorm?

Wel de Magnesium & Potassium.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 13:06 ----------

Goed bezig B&F op de juiste plekken uitbreiden ik houd de site in de gaten keep up the good work

Dank je:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 13:07 ----------

Nieuw:

Vasotropin Gaspari
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ursol XT
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand de perfecte post work out? Wat is aan te raden?

Gold standard ON die jullie hebben welke chocolate is dat? Ik keek op bodybuilding.com en stonden tig verschillende chocolade smaken :p.

Trouwens, ideetje voor voor nieuwe whey perfection smaak => Wafels :p? Zou ik direct kopen. ON heeft al cake batter, lijkt mij ook lekker :)

Iemand de perfecte post work out? Wat is aan te raden?

Magnificent en dan 15-20 min later Whey Perfection . (Muscle Protect is HET product om te nemen tijdens zware trainingen.:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 13:23 ----------

Gold standard ON die jullie hebben welke chocolate is dat? Ik keek op bodybuilding.com en stonden tig verschillende chocolade smaken :p.

Trouwens, ideetje voor voor nieuwe whey perfection smaak => Wafels :p? Zou ik direct kopen. ON heeft al cake batter, lijkt mij ook lekker :)

De lekkerste - Double rich Chocolate:zuip:

qua nieuwe smaken hebben we al heel wat in petto maar we staan altijd open voor nieuwe suggesties. Cake Batter komt op de lijst:)

hydrobuilder van on of magnificent?

Hydrobuilder is natuurlijk ook goed. De combinatie Magnificent en Whey Perfection is samen net even iets meer volledig. :)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 14:05 ----------

Jammer, waarschijnlijk nog geen datum ook?

Die stevia lijkt me wel lekker voor in de kwark te doen :p

Nee, helaas wachten tot we weer gaan bestellen en dan hopen dat het weer op voorraad is. In ieder geval 3 weken:rolleyes:

Hydrobuilder is natuurlijk ook goed. De combinatie Magnificent en Whey Perfection is samen net even iets meer volledig. :)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 14:05 ----------

Nee, helaas wachten tot we weer gaan bestellen en dan hopen dat het weer op voorraad is. In ieder geval 3 weken:rolleyes:

Ma is de smaak van magnificent niet ranzig? Is mij verteld geweest.... De whey perfection gebruik ik al. Vandaag eens Jack 3D gebruiken. Ga eens combineren met agmatine.

besteld! Altijd leuk om pakjes van jullie te ontvangen :)

ref 344947

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven