MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ma is de smaak van magnificent niet ranzig? Is mij verteld geweest.... De whey perfection gebruik ik al. Vandaag eens Jack 3D gebruiken. Ga eens combineren met agmatine.

Magnificent fruit sensation heeft zen naam niet gestolen, is letterlijk een smaak sensatie.. spijtig genoeg kan ik het niet de hele dag door drinken haha :p

ik vraag me echt af hoe zoet die stevia bv 1 serving of een paar druppeltjes in een bak kwark van 500 gr ? die dark chocolate lijkt me wel lekker om eens te gebruiken :D

besteld! Altijd leuk om pakjes van jullie te ontvangen :)

ref 344947

Dank je! gaan we weer direct netjes voor elkaar maken:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 15:21 ----------

ik vraag me echt af hoe zoet die stevia bv 1 serving of een paar druppeltjes in een bak kwark van 500 gr ? die dark chocolate lijkt me wel lekker om eens te gebruiken :D

Ben ook wel benieuwd hoe het in de praktijk smaakt. De Hazelnoot trekt mij ook wel:D

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 15:22 ----------

Magnificent fruit sensation heeft zen naam niet gestolen, is letterlijk een smaak sensatie.. spijtig genoeg kan ik het niet de hele dag door drinken haha :p

Magnificent Fruit is inderdaad ook mijn favoriet! Heerlijk!:zuip:

Besteld!!

Hooded Sweater B&F en sizeone:)
ref nr. 344966

Ook nieuw:

Bang Bars
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Medivin
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vraagje. Heb bij jullie Whey Perfection Isolaat gekocht. Weten jullie zeker dat deze zo goed als lactose-vrij is? Ik krijg namelijk enorm last van mijn maag/darmen sinds ik deze gebruik (nu een weekje).

Edit: Had hiervoor steeds natural whey's en nu met een smaakje.. Zou misschien daaraan kunnen liggen?

Laatst bewerkt:
Dank je! gaan we weer direct netjes voor elkaar maken:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 15:21 ----------

Ben ook wel benieuwd hoe het in de praktijk smaakt. De Hazelnoot trekt mij ook wel:D
ik ga de dark chocolate bestellen dus ik zal wel eens reviewen :D

Vraagje. Heb bij jullie Whey Perfection Isolaat gekocht. Weten jullie zeker dat deze zo goed als lactose-vrij is? Ik krijg namelijk enorm last van mijn maag/darmen sinds ik deze gebruik (nu een weekje).

Edit: Had hiervoor steeds natural whey's en nu met een smaakje.. Zou misschien daaraan kunnen liggen?

Ja, Isolaat is altijd zoveel als mogelijk lactose vrij, meer gefilterd als WPC. Helemaal vrij van lactose kan echter nooit. Er zal altijd iets lactose aanwezig zijn en als je dan heel gevoelig bent dan kan dit alsnog..:rolleyes:

Naturel Whey's zijn altijd het meest puur. Misschien dat het ook iets in het smaakaroma is waar je gevoelig voor bent.:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 16:08 ----------

haha, maar als je goed werkt mag je jezelf ook wel eens trakteren ;)

Dat is waar. :D

Ja, Isolaat is altijd zoveel als mogelijk lactose vrij, meer gefilterd als WPC. Helemaal vrij van lactose kan echter nooit. Er zal altijd iets lactose aanwezig zijn en als je dan heel gevoelig bent dan kan dit alsnog..:rolleyes:

Naturel Whey's zijn altijd het meest puur. Misschien dat het ook iets in het smaakaroma is waar je gevoelig voor bent.:)

Dat zal het zijn dan. Mooi klote! Ik heb met m'n stomme kop gelijk 4kg besteld.. Heb ik dus niks meer aan :(

Dat zal het zijn dan. Mooi klote! Ik heb met m'n stomme kop gelijk 4kg besteld.. Heb ik dus niks meer aan :(

Dat is inderdaad heel vervelend. PM mij het referentienummer maar even dan stuur ik je morgen een pot van 2kg in Neutraal. Krijg je van mij:)

Same here. Ik dacht dat het misschien aan de combi met yoghurt zou liggen (heb topic erover gemaakt gisteren of eergisteren). Heb eerst zo'n pak met alle smaken gehad, leek er geen last van te hebben. Toen maar een 4kg pot besteld. Tot ik me ineens bedacht dat ik wel erg toevallig buikpijn kreeg steeds nadat ik de whey isolaat had genomen.
Ik kan alleen nergens op de site de ingrediënten van verschillende smaken vinden (bij banaan viel de buikpijn echt op) om te zien of er iets anders aan zoetstoffen inzit dan in casseine (die trek ik wel).

Wauw das aardig :eek: Onwijs bedankt!

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 17:13 ----------

:roflol:

Geen kwestie van niet lusten! Vond die cookie best wel lekker eigenlijk :)

Ik maak maar een grapje man:p
Wel goede service van B&F dat ze die jongen een nieuwe pot toesturen;)

Same here. Ik dacht dat het misschien aan de combi met yoghurt zou liggen (heb topic erover gemaakt gisteren of eergisteren). Heb eerst zo'n pak met alle smaken gehad, leek er geen last van te hebben. Toen maar een 4kg pot besteld. Tot ik me ineens bedacht dat ik wel erg toevallig buikpijn kreeg steeds nadat ik de whey isolaat had genomen.
Ik kan alleen nergens op de site de ingrediënten van verschillende smaken vinden (bij banaan viel de buikpijn echt op) om te zien of er iets anders aan zoetstoffen inzit dan in casseine (die trek ik wel).

Ik heb cookie & cream en de buikpijn was echt te erg. Geen idee of het met andere smaken minder is... Hiervoor steeds naturel gehad en dat ging prima. Voortaan alleen naturel doen du is het beste.

Verdeurie, zaterdag variety pack besteld van whey perfection en hoopte dat deze vandaag binnen zou komen maar helaas!
Dacht: kan ik mooi meteen goed de week in en ook kijken welke ik het lekkerst vind.

Achja, dan morgen wel ;)
Overigens ligt het aan het postbedrijf dat ik vandaag nog niks heb ontvangen, niet aan bf shop.

Verdeurie, zaterdag variety pack besteld van whey perfection en hoopte dat deze vandaag binnen zou komen maar helaas!
Dacht: kan ik mooi meteen goed de week in en ook kijken welke ik het lekkerst vind.

ben ook van plan deze te bestellen, maar ik hoorde dat er nieuwe smaken gingen bijkomen.

@BF: is het het waard om 2 weken te wachten of gaan de nieuwe smaken van whey perfection er over 2 weken nog niet door zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven