Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff een korte vraag: beste inname na de training (product zonder creatine) is? WMS+peptopro?

Zie dat er nu sweaters beschikbaar zijn, die neem ik zeker mee met een volgende bestelling :)

Is het een idee om nog een sporttas toe te voegen met jullie logo erop (zoals bij de concurrent ;) ) met afmetingen die toegestaan zijn om mee te nemen in het vliegtuig. Zo wordt B&F bekend over de hele wereld ;)

Weer dikke bestelling gedaan. Alleen body en fittshop merken. Vertrouwd en goed!

Hey b&f
Net super work out gedaan met Jack 3D en agmatine. Zalig. Maar is de noxipro beter? Want heb de Jack mogen proberen van een maat. Ma na hier wat gelezen te hebben... Is noxipro ook goed...

Heb daarnet ook een post work out gevraagd. Maar heb nog een halve pot tms staan. Zou ik die kunnen opgebruiken als post?

Verdeurie, zaterdag variety pack besteld van whey perfection en hoopte dat deze vandaag binnen zou komen maar helaas!
Dacht: kan ik mooi meteen goed de week in en ook kijken welke ik het lekkerst vind.

Achja, dan morgen wel ;)
Overigens ligt het aan het postbedrijf dat ik vandaag nog niks heb ontvangen, niet aan bf shop.

Op zaterdag en zondag is er geen distributie bij Postnl. We verwerken wel alle bestellingen in het weekend direct, deze gaan echter dan op maandag in distributie bij de post en worden dan dinsdag aangeboden bij de klant.:) Zou mooi zijn als de Post ook in het weekend... dan maken we hier direct gebruik van maar dit is helaas nog niet mogelijk.:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 21:13 ----------

ben ook van plan deze te bestellen, maar ik hoorde dat er nieuwe smaken gingen bijkomen.

@BF: is het het waard om 2 weken te wachten of gaan de nieuwe smaken van whey perfection er over 2 weken nog niet door zijn?

Ik denk dat de nieuwe smaken over ongeveer 4 weken komen. Zodra ik het precies weet laat ik het direct weten:)

ff een korte vraag: beste inname na de training (product zonder creatine) is? WMS+peptopro?

Zie dat er nu sweaters beschikbaar zijn, die neem ik zeker mee met een volgende bestelling :)

Is het een idee om nog een sporttas toe te voegen met jullie logo erop (zoals bij de concurrent ;) ) met afmetingen die toegestaan zijn om mee te nemen in het vliegtuig. Zo wordt B&F bekend over de hele wereld ;)

De Sporttas ga ik achteraan! Dat is wel een leuk idee!!:) WMS en Peptopro is inderdaad perfect voor snel herstel na de training.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 21:18 ----------

Weer dikke bestelling gedaan. Alleen body en fittshop merken. Vertrouwd en goed!

:thumb: Dank je, voor de bestelling en het compliment!!! We merken inderdaad enorm dat steeds meer klanten overstappen van andere merken naar ons merk Body & Fit Sportsnutrition.:)

Is het een idee om bij nieuwe website een puntensysteem te doen ipv losse kado's? dat je van die punten kado's kunt kopen en korting op artikelen?

ik ga zo wat whey bestellen, iemand nog goede smaken heb nou al 3 potten banaan erdoorheen en wordt de smaak wat zat, wel graag reacties voor 10 uur if you what im saying

Hey b&f
Net super work out gedaan met Jack 3D en agmatine. Zalig. Maar is de noxipro beter? Want heb de Jack mogen proberen van een maat. Ma na hier wat gelezen te hebben... Is noxipro ook goed...

Heb daarnet ook een post work out gevraagd. Maar heb nog een halve pot tms staan. Zou ik die kunnen opgebruiken als post?

Het is een beetje persoonlijk. Jack3D is voor veel mensen ook een echte topper. Noxipro zal misschien nog net ietsje " energieker" zijn.:cool: De Agmatine erbij knalt er echt in. Steeds meer mensen gaan los Agmatine combineren. Vandaar dat we de Agmatine in poeder denk ik ook binnenkort onder eigen label gaan brengen naast de capsules, samen met Creatinol... (2 afzonderlijke producten in pure vorm). De TMS zeker doen na de training dat is super!:)

ik ga zo wat whey bestellen, iemand nog goede smaken heb nou al 3 potten banaan erdoorheen en wordt de smaak wat zat, wel graag reacties voor 10 uur if you what im saying

Chocola sowieso.
Aardbei heb ik nu, smaakt naar fristi.

Is het een idee om bij nieuwe website een puntensysteem te doen ipv losse kado's? dat je van die punten kado's kunt kopen en korting op artikelen?

Zou op zich best een idee zijn maar daar moeten we dan echt even voor gaan zitten (over nadenken). Zo kun je misschien wel steeds sparen voor iets anders inderdaad.:) Probleem is dat we momenteel zoveel punten op de agenda hebben staan die we eerst moeten afronden...:cool: (dat is helaas nu even zoals het is.
Maar zeker weer een puntje voor de toekomst waardoor we onze service en klanttevredenheid kunnen verbeteren. Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 21:27 ----------

Framboos. Misschien niet een smaak waar je direct aan denkt maar erug lekkerrrr:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 21:27 ----------

Framboos vindt ik erg lekker :thumbs:

eens:D

Het is een beetje persoonlijk. Jack3D is voor veel mensen ook een echte topper. Noxipro zal misschien nog net ietsje " energieker" zijn.:cool: De Agmatine erbij knalt er echt in. Steeds meer mensen gaan los Agmatine combineren. Vandaar dat we de Agmatine in poeder denk ik ook binnenkort onder eigen label gaan brengen naast de capsules, samen met Creatinol... (2 afzonderlijke producten in pure vorm). De TMS zeker doen na de training dat is super!:)

Leuk! Die wil ik wel eens proberen :D
Toch maar een bestelling gedaan, kan ik toch nog profiteren van de fortifx bars :D:D:D Ben benieuwd naar de Stevia, heb de lemon twist gekozen

Leuk! Die wil ik wel eens proberen :D
Toch maar een bestelling gedaan, kan ik toch nog profiteren van de fortifx bars :D:D:D Ben benieuwd naar de Stevia, heb de lemon twist gekozen

Dank je, voor de order!:) Die FortiFX Bars vliegen er echt weer uit vandaag:) Laat maar even weten wat je van de Stevia vindt als je wilt.:) Ben wel benieuwd:cool:

Ik zie dat de wholly oats bars geheel uit assortiment zijn gehaald. Wordt niet meer geproduceerd?

net bestellingske gedaan van jack 3d en agmatine. referentie 345427
Gaat dat der nog zijn tegen morgen want is beetje op de valreep :)

en hebben jullie stalen van noxipro en pre workoutpower?

referentienummer: 345431

Heb 3 dezelfde mails gehad "uw bestelling is verzonden", elk heeft een verschillend track&trace nummer.

Kan je dit even nakijken? Heb het al eens voorgehad dat er een dubbele bestelling toekwam, scheelt minder problemen achter af :p

ok, net framboos besteld dus. thnx guys!

referentienummer: 345431

Heb 3 dezelfde mails gehad "uw bestelling is verzonden", elk heeft een verschillend track&trace nummer.

Kan je dit even nakijken? Heb het al eens voorgehad dat er een dubbele bestelling toekwam, scheelt minder problemen achter af :p
En ik heb geen enkele mail gekregen :) strange

Precies om 22:00 besteld, hoop dat de bestelling nog wordt verstuurd maar ik ben er bang voor

rev: 345460

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven