MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies om 22:00 besteld, hoop dat de bestelling nog wordt verstuurd maar ik ben er bang voor

rev: 345460

Ze zijn nog aan het werk. Ligt er altijd een beetje aan hoeveel haast de man van de post heeft:) Dank je, voor de bestelling!!:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 22:18 ----------

Zijn ook de lekkerste bars die er zijn :D

Als ik het morgen binnenkrijg, direct proberen en ik laat iets weten :cool:

Heb nu ook een doosje open staan op kantoor:D

Is het een idee om bij nieuwe website een puntensysteem te doen ipv losse kado's? dat je van die punten kado's kunt kopen en korting op artikelen?

Vind ik een goed ide! In hoeverre we hier iets over kunnen zeggen. Uiteraard zijn de prijzen al scherp die body & fitshop aanbiedt. Met name cadeau 3 is een beetje matig. En ik mis cadeau 4, 5, 6, 7 ... :p

:D

Ik zie dat de wholly oats bars geheel uit assortiment zijn gehaald. Wordt niet meer geproduceerd?

Weet ik eigenlijk niet. Optimum heeft ze inderdaad al een tijd niet voorradig. Wel jammer:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 22:20 ----------

net bestellingske gedaan van jack 3d en agmatine. referentie 345427
Gaat dat der nog zijn tegen morgen want is beetje op de valreep :)

en hebben jullie stalen van noxipro en pre workoutpower?

Dank je, voor de bestelling! Deze is direct verwerkt en wordt morgen al bij je aangeboden:) (geen sample momenteel van deze producten helaas

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 22:22 ----------

referentienummer: 345431

Heb 3 dezelfde mails gehad "uw bestelling is verzonden", elk heeft een verschillend track&trace nummer.

Kan je dit even nakijken? Heb het al eens voorgehad dat er een dubbele bestelling toekwam, scheelt minder problemen achter af :p

Kan ik nu hier vandaan niet controleren (ben niet op kantoor
Zal vragen of ze er morgenochtend even achteraan gaan. Komt goed! Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 22:23 ----------

ok, net framboos besteld dus. thnx guys!

Dat wordt:zuip: Frambozen Milkshake is echt heerlijk.:) Dank je, vooor de bestelling:)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 22:24 ----------

En ik heb geen enkele mail gekregen :) strange

Mails worden automatisch gegenereerd door PostNL. Wat is je referentienummer?:)

Kan ik nu hier vandaan niet controleren (ben niet op kantoor
Zal vragen of ze er morgenochtend even achteraan gaan. Komt goed! Dank je, voor de bestelling!:)

Bedankt! Zou het zelf niet kunnen weigeren omdat ik niet thuis ben, ze plaatsen het steeds achteraan op het terras :)

damn, hopelijk komt WTF van alri nog terug binnen ?
echt goeie pw, knal er altijd sick op.

Weten jullie wat de afmetingen van de powerhit flesjes zijn?
En is er al een datum bekend waar de volgende batch van ursolXT (waar de ursolic acid wel aan cyclodextrine is gebonden) binnenkomt? Want dat schijnt bij de 1e batch niet goed gegaan te zijn.

Alvast bedankt :)

Vorige week heb ik voor het eerst bij jullie een pot whey isolaat besteld, hier zat echter geen maatschepje bij.
Is dit normaal of zou die er wel bij moeten zitten? Heb van vrienden gehoord dat ze die er wel eens bij gekregen hebben.

Waar kan ik zo'n schepje anders bestellen/halen? Ik kan op jullie site niks vinden.

Vorige week heb ik voor het eerst bij jullie een pot whey isolaat besteld, hier zat echter geen maatschepje bij.
Is dit normaal of zou die er wel bij moeten zitten? Heb van vrienden gehoord dat ze die er wel eens bij gekregen hebben.

Waar kan ik zo'n schepje anders bestellen/halen? Ik kan op jullie site niks vinden.

Hij zit er wel degelijk in, maar door het transport geraakt deze meestal in het midden of onderaan de pot..Ik zou zeggen eens goed zoeken met iets door het poeder

Bedankt! Zou het zelf niet kunnen weigeren omdat ik niet thuis ben, ze plaatsen het steeds achteraan op het terras :)

Pakket is 1 maal correct verzonden:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 10:07 ----------

damn, hopelijk komt WTF van alri nog terug binnen ?
echt goeie pw, knal er altijd sick op.

We kunnen het even niet krijgen bij de importeur voor de EU. Zodra het weer beschikbaar komt kopen we het direct in.:)

Hmm jammer bestellingen lopen vertraging op door het weer, bestelling van gister was nog niet gesorteerd :(

Weten jullie wat de afmetingen van de powerhit flesjes zijn?
En is er al een datum bekend waar de volgende batch van ursolXT (waar de ursolic acid wel aan cyclodextrine is gebonden) binnenkomt? Want dat schijnt bij de 1e batch niet goed gegaan te zijn.

Alvast bedankt :)

UrsolXT is net gisteren binnen. Afmetingen Power Hit; 10*3.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 10:10 ----------

Hmm jammer bestellingen lopen vertraging op door het weer, bestelling van gister was nog niet gesorteerd :(

De sortering kan ook nog niet verwerkt zijn in het systeem. Denk dat het wel goed komt:)

Straks die mooie trui van jullie eens betasten. :)

UrsolXT is net gisteren binnen. Afmetingen Power Hit; 10*3.

Dat heb ik inderdaad gezien maar is dit al een nieuwe batch waar ursolic acid aan cyclodextrine is gebonden (wat een veel hogere opneembaarheid geeft).
Of is dit nog de 1e batch waar ursolic acid NIET aan cyclodextrine is gebonden?
Want ik had van een rep van forerunnerlabs gelezen dat bij de 1e batch de opdracht verkeerd begrepen was door de producten.

Pakket is 1 maal correct verzonden:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 10:07 ----------

We kunnen het even niet krijgen bij de importeur voor de EU. Zodra het weer beschikbaar komt kopen we het direct in.:)
hopelijk hanteren jullie dan weer dezelfde prijs zoals bij op = op :rolleyes::D

De Whey Isolaat is weer op, dus ben weer toe aan een nieuwe pot. Iemand nog een suggestie welke smaak ik zou moeten nemen? Heb net chocolade op, was heerlijk.
Is Cookies & Cream bijvoorbeeld een beetje goed of zou ik kiezen voor een frisse smaak (strawberry of fresh berry)?

En ik vroeg me af hoe Bodyenfitshop tegenover het hele verhaal rondom DMAA staat aangezien er nogal wat controverse rondom is.. (http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/dimethylamylamine-dmaa-banned-from-stores-usa-298538/) En klopt het dat DMAA ook in de vorm van geranamine in Hard! zit?

Als laatste is het misschien nog een idee om tanktops van B&F te gaan verkopen of als cadeau beschikbaar te maken bij een bestelling? Zou ideaal zijn tijdens de training ;)

De Whey Isolaat is weer op, dus ben weer toe aan een nieuwe pot. Iemand nog een suggestie welke smaak ik zou moeten nemen? Heb net chocolade op, was heerlijk.
Is Cookies & Cream bijvoorbeeld een beetje goed of zou ik kiezen voor een frisse smaak (strawberry of fresh berry)?

En ik vroeg me af hoe Bodyenfitshop tegenover het hele verhaal rondom DMAA staat aangezien er nogal wat controverse rondom is.. (http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/dimethylamylamine-dmaa-banned-from-stores-usa-298538/) En klopt het dat DMAA ook in de vorm van geranamine in Hard! zit?

Als laatste is het misschien nog een idee om tanktops van B&F te gaan verkopen of als cadeau beschikbaar te maken bij een bestelling? Zou ideaal zijn tijdens de training ;)

Is al jaren zo!http://www.bodyenfitshop.nl/accessoires-kleding/body-fit-sportsnutrition/tank-top-bf

Bij een bestelling vanaf 99,00 euro mag u ook nog een 3e kado kiezen uit deze categorie:
-Vetpercentagemeter t.w.v 6,50 euro - meet je vooruitgang!
-Orbitape meet je vooruitgang t.w.v 4,95
-T-Shirt t.w.v. 4,95
-Tank Top t.w.v. 4,95

Beste B&F shop,

ik zou weer een weightgainer willen aanschaffen omdat ik toch wel wat zwaarder wil worden en redelijk slecht eet op mijn werk.
Welke weightgainer raden jullie mij aan en met welke smaak.

kwaliteit moet goed zijn maar smaak misschien beter, prijs maakt niet uit.
ik heb liever dat ik de pot opmaak dan de helft weggooi :)

Hij zit er wel degelijk in, maar door het transport geraakt deze meestal in het midden of onderaan de pot..Ik zou zeggen eens goed zoeken met iets door het poeder

Ohh okee, heb hem al eens flink geschud, waardoor die toch naar boven zou moeten komen. Maar ik zal vanavond eens flink gaan graaien in die pak poeder :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven