XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anders even met de lepel er door heen, dan voel je vanzelf een maatschep ;)

Ohh okee, heb hem al eens flink geschud, waardoor die toch naar boven zou moeten komen. Maar ik zal vanavond eens flink gaan graaien in die pak poeder :)

Zoals hier boven al is gezegd, pak evt een lepel en roer er wat in dan stoot je zowiezo op de schep :)

Zojuist voor de eerste keer een bestelling gedaan.
2 dingen van de week aanbieding.
Maar ik ben benieuwd ;p, als het bevalt hebben jullie zeker een vaste klant erbij

Ja goede zaak!
hele snelle en goede levering , niet duur , en altijd testertje erbij ;)

• Like
Waarderingen: B&F
Beste B&F shop,

ik zou weer een weightgainer willen aanschaffen omdat ik toch wel wat zwaarder wil worden en redelijk slecht eet op mijn werk.
Welke weightgainer raden jullie mij aan en met welke smaak.

kwaliteit moet goed zijn maar smaak misschien beter, prijs maakt niet uit.
ik heb liever dat ik de pot opmaak dan de helft weggooi :)

Ik zou die serious mass nemen..

De Whey Isolaat is weer op, dus ben weer toe aan een nieuwe pot. Iemand nog een suggestie welke smaak ik zou moeten nemen? Heb net chocolade op, was heerlijk.
Is Cookies & Cream bijvoorbeeld een beetje goed of zou ik kiezen voor een frisse smaak (strawberry of fresh berry)?

En ik vroeg me af hoe Bodyenfitshop tegenover het hele verhaal rondom DMAA staat aangezien er nogal wat controverse rondom is.. (http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/dimethylamylamine-dmaa-banned-from-stores-usa-298538/) En klopt het dat DMAA ook in de vorm van geranamine in Hard! zit?

Als laatste is het misschien nog een idee om tanktops van B&F te gaan verkopen of als cadeau beschikbaar te maken bij een bestelling? Zou ideaal zijn tijdens de training ;)

Wij zijn ons aan het beraden op het verhaal. Het zijn vaak excessen die te relateren zijn aan overdosering. Zoals met meer producten dan het geval kan zijn. Neemt niet weg dat er heel serieus naar gekeken moet worden.:cool: Geranamine zit inderdaad ook in Hard!

De Berry is echt lekker fris in de Isolaat. Lekkere smaak:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 13:42 ----------

Beste B&F shop,

ik zou weer een weightgainer willen aanschaffen omdat ik toch wel wat zwaarder wil worden en redelijk slecht eet op mijn werk.
Welke weightgainer raden jullie mij aan en met welke smaak.

kwaliteit moet goed zijn maar smaak misschien beter, prijs maakt niet uit.
ik heb liever dat ik de pot opmaak dan de helft weggooi :)

Lean Gain bevat geen suikers, veel complexe koolhydraten en een hoog eiwitgehalte (van 40%!), dat is voor overdag de beste keuze.:) Zo kun je op een kwalitatief goede manier gemakkelijk je calorie innname omhoog brengen.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zojuist voor de eerste keer een bestelling gedaan.
2 dingen van de week aanbieding.
Maar ik ben benieuwd ;p, als het bevalt hebben jullie zeker een vaste klant erbij

Dank je, voor de bestelling! Daar gaan we voor:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 13:53 ----------

Ja goede zaak!
hele snelle en goede levering , niet duur , en altijd testertje erbij ;)

Dank je!!:)

Vraagje i.v.m. dextrose, bij het huismerk en de andere goedkope variant zijn beide taurine toegevoegd. Nou sport ik altijd savonds, en lijkt het mij niet handig om dan na het trainen nog taurine in te nemen i.v.m. slapen.

Is deze hoeveelheid bij een normaal mens merkbaar of kan ik met een gerust hart dit innemen(Ga het innemen i.c.m. creapure) en zon 2 uur later normaal gaan slapen? :)

Pakketje is weer binnen!

Eventjes proeven of die bars echt zo lekker zijn :D
Voor het gemak maar even van elke smaak een doosje gekocht ;)

bedankt voor het sampletje afslank eiwit!

De bestelling met referentie nr: 343045, is die al verzonden?
Mvg

Bestelling weer netjuhs ontvangen. :) Ook de musclemagazine ontvangen en er zit toch een lekkere foto van een meid met de kont naar achteren in d'r string. :roflol:

Sweater en polo ga ik nu aantrekken. Ben benieuwd of het goed zit! :D

Zojuist mijn bestelling ontvangen, maar er zit een barst in de shake beker die erbij zat, waardoor 'ie lekt. Kan ik een nieuwe krijgen?
Ref. 344124

EDIT: lezen jullie trouwens de opmerkingen bij de bestellingen? Had gevraagd om een extra sample, omdat de vorige keer geen sample bij zat. Had de hoop er nu 2 te krijgen, maar helaasch...

Ik zou graag wat willen bestellen bij jullie, maar ben van plan om van m'n eerste maaltijd 's ochtends om half 6 een weight gainertje te maken omdat ik toch wel wat aan wil komen. Wat raden jullie mij aan? (ik neem nu 250ml melk en 40 gram brinta)
Verder zou ik ook whey willen bestellen, het liefst dus dat ik de whey en die weight gainer met elkaar kan combineren in één shake.

Alvast bedankt voor het advies. :)

voor het eerst supps besteld en heb whey perfection(single serving sachets variety) zodat ik ff kijken welke smaak lekker is. heb ook maar de fortifx repen besteld omdat er zoveel goede reacties over zijn. voor het geld hoef je het niet te laten

Haha echt top weer B&F.

Denk mn 10e bestelling, jubileum eigenlijk dus, vraag ik voor extra samples krijg ik 2 isolaat whey, 2 no xplode proefzakjes en kreeg ook nog voor mn 30+ euro kado dat magazine die ook echt top is..

Hartstikke bedankt weer! Je krijgt waar voor je geld!

Pakketje is weer binnen!

Eventjes proeven of die bars echt zo lekker zijn :D
Voor het gemak maar even van elke smaak een doosje gekocht ;)

bedankt voor het sampletje afslank eiwit!

Jij bedankt voor de bestelling! De FortiFX repen gaan je smaken!:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 16:43 ----------

Vraagje i.v.m. dextrose, bij het huismerk en de andere goedkope variant zijn beide taurine toegevoegd. Nou sport ik altijd savonds, en lijkt het mij niet handig om dan na het trainen nog taurine in te nemen i.v.m. slapen.

Is deze hoeveelheid bij een normaal mens merkbaar of kan ik met een gerust hart dit innemen(Ga het innemen i.c.m. creapure) en zon 2 uur later normaal gaan slapen? :)

Kun je rustig innemen en 2 uur later slapen, no problem:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 16:44 ----------

Bestelling weer netjuhs ontvangen. :) Ook de musclemagazine ontvangen en er zit toch een lekkere foto van een meid met de kont naar achteren in d'r string. :roflol:

Sweater en polo ga ik nu aantrekken. Ben benieuwd of het goed zit! :D

We weten wat we weggeven:D Sweatertje zit lekker:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 16:46 ----------

De bestelling met referentie nr: 343045, is die al verzonden?
Mvg

Ja, wordt vandaag verzonden dus morgen in huis:) Je had het verkeerde referentienummer bij je betaling vermeld (293034 ipv 343045). + 3 shakers gratis erbij voor je:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 16:49 ----------

Zojuist mijn bestelling ontvangen, maar er zit een barst in de shake beker die erbij zat, waardoor 'ie lekt. Kan ik een nieuwe krijgen?
Ref. 344124

EDIT: lezen jullie trouwens de opmerkingen bij de bestellingen? Had gevraagd om een extra sample, omdat de vorige keer geen sample bij zat. Had de hoop er nu 2 te krijgen, maar helaasch...

Ik regel wel even wat voor je:)

Ik zou graag wat willen bestellen bij jullie, maar ben van plan om van m'n eerste maaltijd 's ochtends om half 6 een weight gainertje te maken omdat ik toch wel wat aan wil komen. Wat raden jullie mij aan? (ik neem nu 250ml melk en 40 gram brinta)
Verder zou ik ook whey willen bestellen, het liefst dus dat ik de whey en die weight gainer met elkaar kan combineren in één shake.

Alvast bedankt voor het advies. :)

Als je brinta (goede koolhydraten) neemt dan hoef je eigenlijk alleen nog de Whey toe te voegen. Whey Perfection is DE aanrader!
:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 16:53 ----------

voor het eerst supps besteld en heb whey perfection(single serving sachets variety) zodat ik ff kijken welke smaak lekker is. heb ook maar de fortifx repen besteld omdat er zoveel goede reacties over zijn. voor het geld hoef je het niet te laten

Dank je, voor de bestelling! Je hebt goede keuzes gemaakt!:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 16:54 ----------

Haha echt top weer B&F.

Denk mn 10e bestelling, jubileum eigenlijk dus, vraag ik voor extra samples krijg ik 2 isolaat whey, 2 no xplode proefzakjes en kreeg ook nog voor mn 30+ euro kado dat magazine die ook echt top is..

Hartstikke bedankt weer! Je krijgt waar voor je geld!

Thanks!!! Graag gedaan:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 16:59 ----------

Hoi b&f

Ik heb nog altijd mijn pakketje nog niet gekregen.... Heel raar

Is gisteren direct voor je verzonden. Wacht anders heel even af tot morgen. Hou mij maar op de hoogte:)

oeps, sorrie en bedankt!:D

Tot welk uur delen die pakketjes uit? En van welk uur beginnen die? Want ben hier nu mooi van 9 uur al aant wachten :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven