Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben tevreden trouwens over muscle protect. Smaak is te doen. Ik neem het nu intra-workout, af en toe een slokje.

5 minuten na het plaatsen van mijn bestelling al een mailtje dat hij verzonden is.

tumblr_lltzgnHi5F1qzib3wo1_400.jpg

Goed werk, heren.

die shakebeker zal waarschijnlijk vertraging hebben door het verkeer ? :D
met al die sneeuw is snelle levering niet echt evident denk ik ivm ongelukken,
hopelijk kan ik hem morgen al eens uittesten :rolleyes:

Als je brinta (goede koolhydraten) neemt dan hoef je eigenlijk alleen nog de Whey toe te voegen. Whey Perfection is DE aanrader!
:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oké bedankt, ik zit er ook een beetje mee dat ik iets te laag zit met m'n koolhydraten in m'n voedingsschema daar misschien ook nog een oplossing voor? (aangezien ik sowieso op de €29,90 wil komen voor zo'n shaker pro) En ik dan voor de whey het variety pack wil bestellen.
Ik heb zelf al zitten kijken maar kan er niet zo goed uitkomen. :)

ok.:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 19:44 ----------

Tot welk uur delen die pakketjes uit? En van welk uur beginnen die? Want ben hier nu mooi van 9 uur al aant wachten :p

Daar zit verschil in per plaats volgens mij maar ik dacht tot 20:00 uur normaliter. Kan dan misschien ook een dag later worden als je het pakje nu nog niet hebt.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 19:46 ----------

Ben tevreden trouwens over muscle protect. Smaak is te doen. Ik neem het nu intra-workout, af en toe een slokje.

Dank je!:) Dat is de juiste manier om Muscle Protect te gebruiken. Elke training beter resultaat!:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 19:46 ----------

5 minuten na het plaatsen van mijn bestelling al een mailtje dat hij verzonden is.

http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/151/tumblr_lltzgnHi5F1qzib3wo1_400.jpg

Goed werk, heren.

Dank je.:) En jij bedankt voor de bestelling natuurlijk:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 19:47 ----------

die shakebeker zal waarschijnlijk vertraging hebben door het verkeer ? :D
met al die sneeuw is snelle levering niet echt evident denk ik ivm ongelukken,
hopelijk kan ik hem morgen al eens uittesten :rolleyes:

Ja, laat het mij maar even weten:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 19:48 ----------

Heb m'n whey ook al binnen. Ben verbaasd dat dat zo snel gegaan is :eek:

Tot 22:00 uur is morgen in huis. We versturen altijd alles direct:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 19:50 ----------

Oké bedankt, ik zit er ook een beetje mee dat ik iets te laag zit met m'n koolhydraten in m'n voedingsschema daar misschien ook nog een oplossing voor? (aangezien ik sowieso op de €29,90 wil komen voor zo'n shaker pro) En ik dan voor de whey het variety pack wil bestellen.
Ik heb zelf al zitten kijken maar kan er niet zo goed uitkomen. :)

Koolhydraten:
Voor- en na de training kun je heel goed gaan voor de Anabolic WMS of Dextrose Professional (snel)

Voor overdag kun je dan het beste gaan voor de Ultra Fine Oats. (100% puur complex en 0 suiker)

Je kunt je keuze bepalen aan de hand van het moment waar je wilt/moet aanvullen:)

Oké bedankt, dan denk ik dat ik voor de Ultra Fine Oats ga. :)
Is het ook verstandig om die te nemen voordat ik naar bed ga? (rond 10 uur vlak voor m'n kwark)

Oké bedankt, dan denk ik dat ik voor de Ultra Fine Oats ga. :)
Is het ook verstandig om die te nemen voordat ik naar bed ga? (rond 10 uur vlak voor m'n kwark)

De Oats zou ik meer toepassen overdag. 's Avonds zou ik het puur bij de kwark houden.:)

Vandaag de variety pack van whey perfection binnen gekregen.
Zal jullie op de hoogte houden wat mijn ervaring er mee zal zijn.
Kwa smaak natuurlijk.

*kuch* ik had gisteren om 21:58 besteld en vandaag pas verzonden :rolleyes:

maar nog altijd geweldige service natuurlijk :D

Die had er eigenlijk uit gemoeten inderdaad.:D:cool: Thanks, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 21:05 ----------

Oké, bedankt voor de informatie. :) Ik zal eens proberen m'n ouders te overtuigen. :rolleyes:

Ok:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 21:05 ----------

Vandaag de variety pack van whey perfection binnen gekregen.
Zal jullie op de hoogte houden wat mijn ervaring er mee zal zijn.
Kwa smaak natuurlijk.

Super!!:) De smaken zullen je verrassen:)

Zie dat Mammoth eind februari verwacht wordt, wat zal de prijs hiervan zijn? Moet namelijk nog een goede weightgainer hebben voor iemand die niet snel (spier)massa aanzet en het geld groeit me helaas ook nog steeds niet op de rug... ???

Waarom niet gewoon lean gain?

ik heb een vraag over Result! waarschijnlijk best wel domme vraag maar ik krijg van vele kanten verschillende dingen te horen over gebruik van creatine, zou ik dit 3 maanden lang aan een stuk door kunnen gebruiken of moet ik om de 6-8 weken een pauze nemen van 2-4 weken ? ik heb namelijk gehoord dat je sommige creatines gewoon aan een stuk door kan blijven gebruiken. corrigeer me als ik verkeerd ben hoor ik fitness al een jaar en ik ben binnekort pas van plan voedingssupplimenten te gaan gebruiken heb er veel over staan uitzoeken maar ik weet nog niet alles, zat aan iets lichts te denken als dit voor de komende 3 maanden:

whey perfection 2x per dag
result! 1-2x per dag
muscle protect als intra workout
en misschien nog rhodiola power 1 pill dagelijks maar die doet denk ik niet zo veel

Die shakebeker cadeau werk echt goed, I like!

Beste Body & FitShop,

mijn bestelling werd net geleverd, waaronder een pot creatine malate. Nu viel me op dat er geen 'protection seal' zat onder het deksel. Ik heb nog nooit creatine malaat bij jullie besteld, dus ik wet niet of er normaal wel eentje op zit, maar ik vond het wel vreemd. Vooral omdat er zich bovenaan ook een zwarte spikkel ter grote van een paar millimeter in lag. Is er iets misgelopen of maak ik me zorgen om niets?

Het pakketje zelf was trouwens helemaal nog netjes verpakt, ongeopend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven