Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 minuten na het plaatsen van mijn bestelling al een mailtje dat hij verzonden is.
http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/151/tumblr_lltzgnHi5F1qzib3wo1_400.jpg
Goed werk, heren.

heb ik iets gemist ofzoTot welk uur delen die pakketjes uit? En van welk uur beginnen die? Want ben hier nu mooi van 9 uur al aant wachten![]()

Als je brinta (goede koolhydraten) neemt dan hoef je eigenlijk alleen nog de Whey toe te voegen. Whey Perfection is DE aanrader!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tot welk uur delen die pakketjes uit? En van welk uur beginnen die? Want ben hier nu mooi van 9 uur al aant wachten![]()
Ben tevreden trouwens over muscle protect. Smaak is te doen. Ik neem het nu intra-workout, af en toe een slokje.
Dat is de juiste manier om Muscle Protect te gebruiken. Elke training beter resultaat!
5 minuten na het plaatsen van mijn bestelling al een mailtje dat hij verzonden is.
http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/151/tumblr_lltzgnHi5F1qzib3wo1_400.jpg
Goed werk, heren.
En jij bedankt voor de bestelling natuurlijk
die shakebeker zal waarschijnlijk vertraging hebben door het verkeer ?
met al die sneeuw is snelle levering niet echt evident denk ik ivm ongelukken,
hopelijk kan ik hem morgen al eens uittesten![]()

Heb m'n whey ook al binnen. Ben verbaasd dat dat zo snel gegaan is![]()

Oké bedankt, ik zit er ook een beetje mee dat ik iets te laag zit met m'n koolhydraten in m'n voedingsschema daar misschien ook nog een oplossing voor? (aangezien ik sowieso op de €29,90 wil komen voor zo'n shaker pro) En ik dan voor de whey het variety pack wil bestellen.
Ik heb zelf al zitten kijken maar kan er niet zo goed uitkomen.![]()

Oké bedankt, dan denk ik dat ik voor de Ultra Fine Oats ga.
Is het ook verstandig om die te nemen voordat ik naar bed ga? (rond 10 uur vlak voor m'n kwark)

Tot 22:00 uur is morgen in huis. We versturen altijd alles direct![]()

De Oats zou ik meer toepassen overdag. 's Avonds zou ik het puur bij de kwark houden.![]()
Ik zal eens proberen m'n ouders te overtuigen. 
*kuch* ik had gisteren om 21:58 besteld en vandaag pas verzonden
maar nog altijd geweldige service natuurlijk![]()

Thanks, voor de bestelling!
Oké, bedankt voor de informatie.Ik zal eens proberen m'n ouders te overtuigen.
![]()

Vandaag de variety pack van whey perfection binnen gekregen.
Zal jullie op de hoogte houden wat mijn ervaring er mee zal zijn.
Kwa smaak natuurlijk.
De smaken zullen je verrassen
zat te denken aan een actie ofzo omdat je het over pakketjes hadBestelling niet gekregen. Maar moest ff afwachten tot morgen
& zal wel aan het weer liggen ofzo.