AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je er geen ervaring mee hebt of gevoelig voor bent wel.

Blijkbaar ben ik er niet gevoelig voor. Had een half zakje genomen en voelde na 15 minuten wel dat mijn focus een beetje aan het trippen was. Alles was wat wazig en ik was nog maar op 1 ding gericht. Maar een half uurtje na het nemen lag ik op de incline bench te gapen. Niet echt wat ik me erbij had voorgesteld. Volgende keer dus maar het hele zakje proberen. Zal ook wel liggen aan het feit dat ik veel van de ingrediënten die in Crack zitten al regelmatig gebruik. AAKG, Creatine, Caffeine, Beta alanine etc.
Grappig ik ben 1.82 mtr en weeg 102kg en een L is nog te klein :D

Ik draag normaal ook wel redelijke strak passende shirts, dus dat zal het verschil zijn. ;) Deze shirts zijn juist vrij wijd.

Laatst bewerkt:
De fout ligt bij ons dus voor deze keer heb je heeeeel veel geluk;)

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Stuur mij even een PM met naam en adres, dan stuur ik je morgen samples:cool:

Wow, bedankt!:D
Ik zal wat uitdelen aan vrienden met de complimenten van Bodyenfitshop!:p

Echt super dat B&F dit doet. Ik bestel altijd mijn producten bij B&F en samples versturen vind ik echt een goede service.

Ben ook benieuwd naar de smaken en samples , ben namelijk opzoek naar nieuwe whey .

Is het ook mogelijk om samples te krijgen ?

Stuur maar even een PM naar mij met naam en adres, dan regel ik de rest..

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Wow, bedankt!:D
Ik zal wat uitdelen aan vrienden met de complimenten van Bodyenfitshop!:p

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Blijkbaar ben ik er niet gevoelig voor. Had een half zakje genomen en voelde na 15 minuten wel dat mijn focus een beetje aan het trippen was. Alles was wat wazig en ik was nog maar op 1 ding gericht. Maar een half uurtje na het nemen lag ik op de incline bench te gapen. Niet echt wat ik me erbij had voorgesteld. Volgende keer dus maar het hele zakje proberen. Zal ook wel liggen aan het feit dat ik veel van de ingrediënten die in Crack zitten al regelmatig gebruik. AAKG, Creatine, Caffeine, Beta alanine etc.

Ik draag normaal ook wel redelijke strak passende shirts, dus dat zal het verschil zijn. ;) Deze shirts zijn juist vrij wijd.

Ja, kan. Morgen het hele zakje!;) Dat ga je wel merken:D

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Echt super dat B&F dit doet. Ik bestel altijd mijn producten bij B&F en samples versturen vind ik echt een goede service.

Net weer getraint en nu dus 2 flinke scoops Anadraulic pump gebruikt, maar voelde er weer totaal helemaal niks van.:mad: Geen Extra Energie, geen pump geen focus niks. :splat:

Echt klote dit.. heb nog die hele pot staan en doet dus geen fl**ker met me maarja. :treuren::janken::treuren:

Ook de Magic EAA geprobeert. Heb 20 gram door me water gepleurt en onder het trainen gedronken en t*ring wat is dat spul goor zeg! :kots:

Zal next time wel klein beetje slimpie (Siroop) erdoorheen doen;)

Laatst bewerkt:
Net weer getraint en nu dus 2 flinke scoops Anadraulic pump gebruikt, maar voelde er weer totaal helemaal niks van.:mad: Geen Extra Energie, geen pump geen focus niks. :splat:

Echt klote dit.. heb nog die hele pot staan en doet dus geen fl**ker met me maarja. :treuren::janken::treuren:

Ook de Magic EAA geprobeert. Heb 20 gram door me water gepleurt en onder het trainen gedronken en t*ring wat is dat spul goor zeg! :kots:

Zal next time wel klein beetje slimpie (Siroop) erdoorheen doen;)
Hmm, ik vind magic eaa wel redelijk smaken.
Vooral voor aminos, neem ze eens puur zonder smaak ^^

Zal ik de dosering Anadraulic pump nog meer ophogen of is dat gewoon niet gezond?

Zat nu aan de 2,5 scoop en doet gewoon niks.

Ik vind het super service daar! Vandaag was jammer genoeg een bestelling niet compleet. Ik had in plaatst van 4,4kg whey - 2,2 kg gekregen.

Na een telefoontje werd mij door een medewerker verteld dat zei de overige 2,2kg direct zouden opsturen. En bood hij vriendelijk zijn excuses aan.

Dus kijken wanneer ik mijn overige 2,2kg krijg. Maar ik blijf er bestellen :)

Ik vind het super service daar! Vandaag was jammer genoeg een bestelling niet compleet. Ik had in plaatst van 4,4kg whey - 2,2 kg gekregen.

Na een telefoontje werd mij door een medewerker verteld dat zei de overige 2,2kg direct zouden opsturen. En bood hij vriendelijk zijn excuses aan.

Dus kijken wanneer ik mijn overige 2,2kg krijg. Maar ik blijf er bestellen :)

Dank je! Al is het beter als je direct het juiste krijgt:D
Mocht er ooit iets zijn inderdaad even bellen en ik/we lossen het direct op.

De Whey is natuurlijk direct nagezonden vandaag dus ik ga er vanuit dat je die morgen in huis hebt.

Nogmaals, bedankt voor het compliment ondanks onze fout:cool:

Dank je! Al is het beter als je direct het juiste krijgt:D
Mocht er ooit iets zijn inderdaad even bellen en ik/we lossen het direct op.

De Whey is natuurlijk direct nagezonden vandaag dus ik ga er vanuit dat je die morgen in huis hebt.

Nogmaals, bedankt voor het compliment ondanks onze fout:cool:

Graag gedaan! Het is de eerste keer dat dit bij mij gebeurt, van de zoveel keer dat ik iets bij jullie heb besteld. Dus mij zul je niet snel horen klagen :p

Ik heb ook altijd pech!

Vandaag whey besteld bij B&F, heeft de concurrent het een paar uur later in de aanbieding:(

heey ik heb een vraagje over een 5 a 6 tal weken ga ik cutten ik wil nu nog graag eventjes crea gebruiken maar ik sta op al op14%bf dus ik zoek eentje die me goed helpt nog een laatste kilootje te pakken zonder al te veel vocht welke raad jullie mij aan??
mvg steven

Had Perfect Protein Matrix besteld een paar dagen geleden, en ik merk dat het in zowel water of melk veel schuimt na shaken, maar niet in een blender, wat zou de reden hiervoor zijn, is wel vervelend dat ik 10 minuten moet wachten na het shaken in een shakebeker om mn shake te drinken.

Denk dat het door de Egg Proteine in de matrix komt. Ik deed die eiwitten altijd met een vork roeren ^^, dan schuimt het niet zo.

Ik heb een tijdje de dipeptides van new lab science gebruikt. Deze waren toen in de aanbieding bij xxl. Ik pakte ze in de morgen voor mn havermout en protein matrix shake. Nu wil ik weer een vergelijkbaar product kopen, want vind de dipeptides gewoonweg te duur. Welk product van jullie eigen merk komt het meest in de buurt? Zijn de HydroPeptide Amino misschien een goede optie?

Ik heb een tijdje de dipeptides van new lab science gebruikt. Deze waren toen in de aanbieding bij xxl. Ik pakte ze in de morgen voor mn havermout en protein matrix shake. Nu wil ik weer een vergelijkbaar product kopen, want vind de dipeptides gewoonweg te duur. Welk product van jullie eigen merk komt het meest in de buurt? Zijn de HydroPeptide Amino misschien een goede optie?

Ik zou zeker gaan voor vrije essentiele aminozuren, deze worden zeer snel en perfect opgenomen... Magic EAA (Sneller als tabletten) De hoeveelheid is ook een stuk groter als een paar tabletten. Dus zowel opbouwend als in prijs de juiste keuze.

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Ik heb ook altijd pech!

Vandaag whey besteld bij B&F, heeft de concurrent het een paar uur later in de aanbieding:(

Dat komt niet vaak voor:D Welk product bedoel je?

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

heey ik heb een vraagje over een 5 a 6 tal weken ga ik cutten ik wil nu nog graag eventjes crea gebruiken maar ik sta op al op14%bf dus ik zoek eentje die me goed helpt nog een laatste kilootje te pakken zonder al te veel vocht welke raad jullie mij aan??
mvg steven

Keuze genoeg:cool: Enkele aanraders...

Total Muscle Solution
Result!

Aminocell

Dit zijn gecombineerde producten met een beter effect als enkelvoudige. Je kunt natuurlijk ook voor producten als bv Kre-Alkalyn kiezen maar daar je hiervoor eigenlijk hetzelfde betaald als bv voor Result! (met 4 creatine en Cordyceps) zou voor mij de keuze snel gemaakt zijn!

Die muscle solution is trouwens wel snel op, is het niet mogelijk om iets grotere potten te maken ???
Maar het werkt wel lekker bij mij ^^

Die muscle solution is trouwens wel snel op, is het niet mogelijk om iets grotere potten te maken ???
Maar het werkt wel lekker bij mij ^^

Nee, helaas nog niet. Wij bestellen deze bij een zeer goede maar nogal veeleisende producent. Bij een dergelijk bedrijf is het helaas niet mogelijk om een andere verpakking erbij te nemen zonder meteen giga aantallen te moeten nemen.. Bij een kleinere producent zou dit wel kunnen maar die hebben moeite met de complexiteit in samenstelling..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven