MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Body & FitShop,

mijn bestelling werd net geleverd, waaronder een pot creatine malate. Nu viel me op dat er geen 'protection seal' zat onder het deksel. Ik heb nog nooit creatine malaat bij jullie besteld, dus ik wet niet of er normaal wel eentje op zit, maar ik vond het wel vreemd. Vooral omdat er zich bovenaan ook een zwarte spikkel ter grote van een paar millimeter in lag. Is er iets misgelopen of maak ik me zorgen om niets?

Het pakketje zelf was trouwens helemaal nog netjes verpakt, ongeopend.

Zit de seal niet vast bovenin de deksel? Dat wil bij mij nog wel eens gebeuren

Zie dat Mammoth eind februari verwacht wordt, wat zal de prijs hiervan zijn? Moet namelijk nog een goede weightgainer hebben voor iemand die niet snel (spier)massa aanzet en het geld groeit me helaas ook nog steeds niet op de rug... ???

De prijs blijft hetzelfde en zal met een introductieaanbieding zelfs iets lager zijn.:)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 08:59 ----------

Waarom niet gewoon lean gain?

Lean Gain is inderdaad nu de topper onder de Gainers:)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 09:00 ----------

ik heb een vraag over Result! waarschijnlijk best wel domme vraag maar ik krijg van vele kanten verschillende dingen te horen over gebruik van creatine, zou ik dit 3 maanden lang aan een stuk door kunnen gebruiken of moet ik om de 6-8 weken een pauze nemen van 2-4 weken ? ik heb namelijk gehoord dat je sommige creatines gewoon aan een stuk door kan blijven gebruiken. corrigeer me als ik verkeerd ben hoor ik fitness al een jaar en ik ben binnekort pas van plan voedingssupplimenten te gaan gebruiken heb er veel over staan uitzoeken maar ik weet nog niet alles, zat aan iets lichts te denken als dit voor de komende 3 maanden:

whey perfection 2x per dag
result! 1-2x per dag
muscle protect als intra workout
en misschien nog rhodiola power 1 pill dagelijks maar die doet denk ik niet zo veel

Op zich kan het geen kwaad voor je gezondheid als je Creatine door zou gebruiken. Zelf vind ik het toch nog wel prettig om na 3 maanden even een week of 3 rust te pakken. Dan merk je daarna de impuls ook weer lekker:)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 09:01 ----------

Die shakebeker cadeau werk echt goed, I like!

Thanks!:)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 09:04 ----------

Beste Body & FitShop,

mijn bestelling werd net geleverd, waaronder een pot creatine malate. Nu viel me op dat er geen 'protection seal' zat onder het deksel. Ik heb nog nooit creatine malaat bij jullie besteld, dus ik wet niet of er normaal wel eentje op zit, maar ik vond het wel vreemd. Vooral omdat er zich bovenaan ook een zwarte spikkel ter grote van een paar millimeter in lag. Is er iets misgelopen of maak ik me zorgen om niets?

Het pakketje zelf was trouwens helemaal nog netjes verpakt, ongeopend.

Vreemd inderdaad. Een pot moet altijd geseald zijn. Ik stuur je liever een pot na voor de zekerheid. De Creatine Malate is nu helaas uitverkocht (was in de aanbieding). Kan ik je anders een pot Creapure aanbieden? (krijg je dan logischerwijs van mij):) Als je dat wilt dan mij graag even het referentienummer van de bestelling doorgeven.

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 09:07 ----------

Zit de seal niet vast bovenin de deksel? Dat wil bij mij nog wel eens gebeuren

Ja, dat is een ander soort verpakking die we ook hebben. De eerste gebruikersverzegeling is dan het "lipje" dat je los trekt.

Heb de stevia lemon twist nu geprobeerd:

In water of spuitwater smaakt het wel ok, maar niet speciaal...

Gisterenavond in kwark geprobeerd, en dat was wel heel lekker :D Je smaakt niets meer van het zure gedeelte, en daarna een lichte lemon-nasmaak!
Dus om je kwark lekker te maken, is het een perfect product. Ik deed het hiervoor altijd met teisseire 0% suiker :p Dus met de vele doseringen komt het verl goedkoper uit (heb ongeveer 10 druppeltjes gebruikt voor de kwark)

Vreemd inderdaad. Een pot moet altijd geseald zijn. Ik stuur je liever een pot na voor de zekerheid. De Creatine Malate is nu helaas uitverkocht (was in de aanbieding). Kan ik je anders een pot Creapure aanbieden? (krijg je dan logischerwijs van mij):) Als je dat wilt dan mij graag even het referentienummer van de bestelling doorgeven.

Dat zou ik heel vriendelijk vinden! :) Helaas kan m'n buik niet goed overweg met monohydraat doordat ik PDS heb. Als je me een andere vorm zou sturen zou ik enorm tevreden zijn! Het hoeft ook niet dezelfde hoeveelheid te zijn.

Het referentienummer van de bestelling is 344727.

Heb er even een reviewtje over geschreven.

Btw, ik had bij mijn bestelling wat extra samples gevraagd ipv het 2de cadeau, maar jammer genoeg niets gekregen.
Zou het daarom niet mogelijk zijn om gewoon de keuzes van het 1ste cadeau, ook nog eens bij het 2de te zetten. Heb al zoveel shakebekers, dat ik liever een sample in de plaats heb :p

Heb de stevia lemon twist nu geprobeerd:

In water of spuitwater smaakt het wel ok, maar niet speciaal...

Gisterenavond in kwark geprobeerd, en dat was wel heel lekker :D Je smaakt niets meer van het zure gedeelte, en daarna een lichte lemon-nasmaak!
Dus om je kwark lekker te maken, is het een perfect product. Ik deed het hiervoor altijd met teisseire 0% suiker :p Dus met de vele doseringen komt het verl goedkoper uit (heb ongeveer 10 druppeltjes gebruikt voor de kwark)

klinkt wel goed.:) Dank je!

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 10:48 ----------

Heb er even een reviewtje over geschreven.

Btw, ik had bij mijn bestelling wat extra samples gevraagd ipv het 2de cadeau, maar jammer genoeg niets gekregen.
Zou het daarom niet mogelijk zijn om gewoon de keuzes van het 1ste cadeau, ook nog eens bij het 2de te zetten. Heb al zoveel shakebekers, dat ik liever een sample in de plaats heb :p

Ik snap het. Die mogelijkheid hebben we nu nog niet:cool: We moeten hard aan de slag!:)

Zijn die candybars nog een beetje te pruimen van de weekaanbieding?

Hey body en fit.

Die trui van jullie is echt masterlijk. Ik verwacht echter wel dat het logo van jullie snel eraf gewassen word, omdat het niet gestickt is. Maar niet zeuren, voor de prijs is het een geweldig product!!

En ik las iets over een nieuwe site van jullie, klopt dat en wanneer?
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Dat zou ik heel vriendelijk vinden! :) Helaas kan m'n buik niet goed overweg met monohydraat doordat ik PDS heb. Als je me een andere vorm zou sturen zou ik enorm tevreden zijn! Het hoeft ook niet dezelfde hoeveelheid te zijn.

Het referentienummer van de bestelling is 344727.

Dan stuur ik je de AKG. Niet lekker, wel goed:)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 12:25 ----------

Zijn die candybars nog een beetje te pruimen van de weekaanbieding?

De samenstelling is zeer goed en qua smaak kan er ook weinig tegenop. Normaal is de prijs het enige minpunt maar dat hebben we helemaal opgelost:D

FortiFX Bars
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu 19,90!!!!!

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 12:27 ----------

Hey body en fit.

Die trui van jullie is echt masterlijk. Ik verwacht echter wel dat het logo van jullie snel eraf gewassen word, omdat het niet gestickt is. Maar niet zeuren, voor de prijs is het een geweldig product!!

En ik las iets over een nieuwe site van jullie, klopt dat en wanneer?
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Dank je, voor de complimenten!! De Sweaters zijn inderdaad mooi en ze zitten ook nog eens heel lekker.

De nieuwe site zijn we mee bezig, ik denk nog een paar weken. (vertraging:cool:

Topkwaliteit Hooded Sweater voor 9,90!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zending vertraagd door omstandigheden, hij zat gister al in de afleverroute. Betekent dat ik hem vandaag ook niet kan krijgen? :( Weten jullie iets meer over de tnt situatie in België, staken ze/slecht weer? Op de site heb ik nix nuttigs kunnen vinden.

thx :)

Zit er in jullie afslank eiwit resten van soja? Vriendin van me is hier dodelijk allergisch aan maar had interesse in jullie product!

Zending vertraagd door omstandigheden, hij zat gister al in de afleverroute. Betekent dat ik hem vandaag ook niet kan krijgen? :( Weten jullie iets meer over de tnt situatie in België, staken ze/slecht weer? Op de site heb ik nix nuttigs kunnen vinden.

heb hetzelfde voor, mn shake beker moet nog aankomen. hopelijk straks
of morgen :p

Mijn pakketje ook nog niet gekregen hoor. Gisteren heel de dag voor thuis gebleven. Nu nog altijd niks gekregen

Bodyenfitshop, bedankt: zojuist nieuwe shake-beker ontvangen met wat samples erbij. Ik had al naar de ForitFX bars zitten kijken, maar niet besteld omdat ik bang was dat het niet lekker is.... nu zit er een bar bij de nageleverde shakebeker.... ik ga 'm snel proberen!

@ body en fit shop : Hoe ver sta je met de nieuwe versie van de lean gain ?

Laat maar :) net aangekomen, alles zit er in. Zelfs zo'n nieuw supplement geurtje erbij :D....

Helaas niet, ik denk dat ze je pakket aan de verkeerde chauffeur meegegeven hebben. Ik ga er vanuit dat je hem dan morgen gewoon hebt, de PostNL soms... :eek:
Zit er in jullie afslank eiwit resten van soja? Vriendin van me is hier dodelijk allergisch aan maar had interesse in jullie product!
Nee hoor, onze Afslank eiwit bevat alleen maar Whey eiwitten. Je kunt hier de ingrediënten vinden!
@ body en fit shop : Hoe ver sta je met de nieuwe versie van de lean gain ?
We zijn nog in overleg met onze producent, daarna moeten we samples aanvragen en de smaak natuurlijk goedkeuren. Ik denk dat het nog wel even gaat duren...

- Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 13:50 ----------

Laat maar :) net aangekomen, alles zit er in. Zelfs zo'n nieuw supplement geurtje erbij :D....
Zo zie je maar weer! :D

Net nog eens een bestelling geplaatst :D
referentienummer: 346472
hopelijk kan er eens zo'n elite gourmet bar bij
of wat extra samples indien mogelijk :rolleyes:

ik heb een vraag over Result! waarschijnlijk best wel domme vraag maar ik krijg van vele kanten verschillende dingen te horen over gebruik van creatine, zou ik dit 3 maanden lang aan een stuk door kunnen gebruiken of moet ik om de 6-8 weken een pauze nemen van 2-4 weken ? ik heb namelijk gehoord dat je sommige creatines gewoon aan een stuk door kan blijven gebruiken. corrigeer me als ik verkeerd ben hoor ik fitness al een jaar en ik ben binnekort pas van plan voedingssupplimenten te gaan gebruiken heb er veel over staan uitzoeken maar ik weet nog niet alles, zat aan iets lichts te denken als dit voor de komende 3 maanden:

whey perfection 2x per dag
result! 1-2x per dag
muscle protect als intra workout
en misschien nog rhodiola power 1 pill dagelijks maar die doet denk ik niet zo veel

Je kan creatine gewoon door blijven gebruiken, pauze is al lang achterhaald :)

Net nog eens een bestelling geplaatst :D
referentienummer: 346472
hopelijk kan er eens zo'n elite gourmet bar bij
of wat extra samples indien mogelijk :rolleyes:
Ik heb je bestelling zojuist even persoonlijk in orde gemaakt!! ;) Volgens mij moet het nu helemaal goed komen!

- Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven