XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pppfff driedubbele pech. Bestelling dag te laat. En het lijkt alsof men pakketje onder ander zwaar pakket had gezeten... Karton was in elkaar gedeukt en precies terug recht getrokken. Mijn Jack 3D pot daar zit een scheur in. Is niet veel uitgelopen dus vlug in andere pot gedaan. En mijn shakebeker is letterlijk in 2 stukken.
Nu de Jack 3D dat is nog het minste. Maar zou toch graag een nieuwe shakebeker krijgen. Want zien er veel betere uit dan de andere bekers. Andere lopen uit :(
Referentie 345427
Alvast bedankt

Pppfff driedubbele pech. Bestelling dag te laat. En het lijkt alsof men pakketje onder ander zwaar pakket had gezeten... Karton was in elkaar gedeukt en precies terug recht getrokken. Mijn Jack 3D pot daar zit een scheur in. Is niet veel uitgelopen dus vlug in andere pot gedaan. En mijn shakebeker is letterlijk in 2 stukken.
Nu de Jack 3D dat is nog het minste. Maar zou toch graag een nieuwe shakebeker krijgen. Want zien er veel betere uit dan de andere bekers. Andere lopen uit :(
Referentie 345427
Alvast bedankt
Je hebt pm!! :rolleyes:

- Ralf

B&f thx voor de pm. Heb er eentje terug gestuurd

B&f thx voor de pm. Heb er eentje terug gestuurd

als het goed is heeft mij collega geantwoord:)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 16:09 ----------

hartelijk bedankt ralf ! verheug me er al op :D zeker nieuw in het topic ?
leon zal wel blij zijn dat ie er eens tussen uit kan :rolleyes::p

Hij zal ons af en toe een beetje helpen in de drukte:D Zo af en toe een paar daagjes vrij is voor iedereen belangrijk:)

Hoi body en fitshop,
Zijn er toevallig ook samples van soorten creatine verkrijgbaar?
Ik wil met creatine beginnen, maar ik kom er niet echt uit welke.
Na wat onderzoek ga ik denk ik voor de 1e keer toch maar monohydraat kopen,
maar ik heb er weinig zin in om zo'n pot bij het vuil te gooien als ik er n bolle kop van krijg.:D

heey, nieuwe kleur shaker. ook eens leuk voor de verandering

Hoi body en fitshop,
Zijn er toevallig ook samples van soorten creatine verkrijgbaar?
Ik wil met creatine beginnen, maar ik kom er niet echt uit welke.
Na wat onderzoek ga ik denk ik voor de 1e keer toch maar monohydraat kopen,
maar ik heb er weinig zin in om zo'n pot bij het vuil te gooien als ik er n bolle kop van krijg.:D

Nee, van de creatine hebben we geen samples. Heeft ook weinig zin normaliter omdat je creatine voor een iets langere periode en constant moet gebruiken om optimaal te profiteren van de werking.:) Je merkt het effect niet binnen 30min als met een pre-workout bijvoorbeeld.

Een aanrader is de Creapure:)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 16:33 ----------

heey, nieuwe kleur shaker. ook eens leuk voor de verandering

Jaja, we hebben nog wel eens wat nieuws:D:)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 16:33 ----------

Bedankt! Zolang de training ermee maar lekker is. ;)

Ok, morgen in huis.:)

Welke weightgainer raden jullie aan voor iemand die moeilijk (spier)massa aanzet? Ik word dus ook helemaal niet snel dik, dus vet vind ik niet echt een probleem.

Krijgen de trouwe klanten al geen voorproefje van de weekaanbiedingen :) ?

Welke weightgainer raden jullie aan voor iemand die moeilijk (spier)massa aanzet? Ik word dus ook helemaal niet snel dik, dus vet vind ik niet echt een probleem.

Je eet gewoon te weinig, anders kwam je bij.
Ikzelf gebruik Lean Gain van hun eigen merk, smaakt goed en werkt naar mijn gevoel.
Je kan ook Mammoth 5000 gebruiken maar die zit vol suikers.

Pff, gister maximize v2 ontvangen. Werkt prima en doet wat het moet doen, maar ik kan dus niet tegen die creatine die erin zit... Damn. Zonde, zit nu met een pot maximize lol :)

Nu opzoek naar een pwo zonder creatine -.- iemand?

Pff, gister maximize v2 ontvangen. Werkt prima en doet wat het moet doen, maar ik kan dus niet tegen die creatine die erin zit... Damn. Zonde, zit nu met een pot maximize lol :)

Nu opzoek naar een pwo zonder creatine -.- iemand?

De Pre workout pill al geprobeerd?

Mag altijd iets mooi van gemaakt worden :D
ref:346647

Ben benieuwd naar die polo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven