M19
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 12%
ja heb ik.. merk bij inname van 2 stuks nagenoeg niks.
Als ik het mij herinner, zit in 'white flood' geen crea, en heeft veel goede reviews
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja heb ik.. merk bij inname van 2 stuks nagenoeg niks.

Die zijn qua prijs niet bepaald aantrekkelijk
Bereik ik er iets mee als ik agmatine en beta alanine koop?

Welke weightgainer raden jullie aan voor iemand die moeilijk (spier)massa aanzet? Ik word dus ook helemaal niet snel dik, dus vet vind ik niet echt een probleem.

Krijgen de trouwe klanten al geen voorproefje van de weekaanbiedingen?

Mag altijd iets mooi van gemaakt worden![]()
ref:346647
Ben benieuwd naar die polo!
Deze is reeds verwerkt. De Polo is echt waar voor je geld. Mooie kwaliteit en een klein beetje rekbare stof.
Kost in de winkel zo het 3 dubbele

Wat is een de meest lichte whey qua smaak? Heb momenteel de C&C (zit nog 1 scoop in die straks na de training op is), maar wil een smaak die sochtends vroeg lekkerder wegdrinkt dan C&C.
Is vanille niet erg smaakloos?

Die zijn qua prijs niet bepaald aantrekkelijk
Bereik ik er iets mee als ik agmatine en beta alanine koop?
Agmatine en Beta Alanine zijn beide gewoon goede producten die je zeker prima kunt combineren.Als ik het mij herinner, zit in 'white flood' geen crea, en heeft veel goede reviews

Dan ga ik voor de banaan denk ik! Heb Lean Gain al eens in banana milks gehad en die was zeer lekker
(jullie zitten wel op de F5-toets te rammen of niet)
Top, die snelle reacties![]()
Banaan wordt
Dank je, voor de bestelling en het compliment!!Heb al heus wat ervaring met webwinkels, ga geen namen geven helaas
Maar Body en fitshop is toch echt wel op de top!
Topservice! Enorm klantvriendelijk, goeie prijzen en nog heel snel ook..
Jullie zijn echt enorm gegroeidt de laatste jaren ! Als jullie vinden we er geen 2de![]()
Bedankt mannen!
Dank je, voor de complimenten. Waarderen we enorm!
whey perfection samples komen eraan
wel leuk dat ik maximize kon kiezen als cadeau, wou altijd al eens een PWO proberen.
zijn er dingen waarop ik moet letten voor/tijdens/na de inname van maximize?
Gaan we weer direct regelen voor je.
Morgen in huis.