XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie geen Arginine meer van jullie eigen merk? Wilde net gaan bestellen, maar zag deze er niet meer tussen staan.

Klopt, is helaas uitverkocht. Morgen krijgen we even een ander merk voor tussendoor in poeder. Nu even alleen Now Foods voor de poedervorm. In de caps meer keus.

Als je gevoelig bent voor stimulanten of geen weinig/ervaring met PWO's hebt dan wel even voorzichtig beginnen met Maximize. Bv met een 1/2 dosering. Maximize is vrij heftig.

drankjes zoals redbull etc hebben weinig tot geen effect op mij.
is wel eerste keer dat ik PWO gebruik en ben 17 (misschien irrelevant om te vermelden)

zal halve dosis nemen van het sachet dan, zonde van die andere helft :(

drankjes zoals redbull etc hebben weinig tot geen effect op mij.
is wel eerste keer dat ik PWO gebruik en ben 17 (misschien irrelevant om te vermelden)

zal halve dosis nemen van het sachet dan, zonde van die andere helft :(

De andere helft gewoon de volgende dag nemen!:) Je kunt ook een hele dosis nemen maar als je er heftig op reageert... De eerste keer adviseer ik het voor de zekerheid altijd zo. Beter iets te voorzichtig dan..:)

De andere helft gewoon de volgende dag nemen!:) Je kunt ook een hele dosis nemen maar als je er heftig op reageert... De eerste keer adviseer ik het voor de zekerheid altijd zo. Beter iets te voorzichtig dan..:)
Oh ik neem altijd dubbele:D Vandaag na 2 weken geen PWO meer te hebben genomen van 2 verschillende PWO 1 dosis genomen en mn tikker gaat hard atm:roflol:. Ook ooit eens per ongeluk overdose geranamine genomen, was crazy, was alsof hart ging ontploffen :o:D.

Oh ik neem altijd dubbele:D Vandaag na 2 weken geen PWO meer te hebben genomen van 2 verschillende PWO 1 dosis genomen en mn tikker gaat hard atm:roflol:. Ook ooit eens per ongeluk overdose geranamine genomen, was crazy, was alsof hart ging ontploffen :o:D.
u mad bra :eek::D doe ik ook weleens of wat mixen :rolleyes:

ohja, ik zal het zakje gewoon toerollen en opbinden met rekker en dan in zo een tuperware box steken. zal wel niets aan miskomen dan. :)

bedankt!

-de FX Bars zijn houdbaar tot minimaal 08-2012 (of 11-2012
-de PAM's zijn volgens mij in de basis gelijk. We hebben ze net binnen en ik ben zelf al 2 dagen niet op kantoor vanwege een cursus samen met Leon. Als ik maandag weer op de zaak ben dan duik ik er direct helemaal in:)

Jammer dat de mijne maar meegaan tot 9 maart...

hey b&f shop, bedankt voor jullie vorige reactie. nu wil ik nog iets vragen, ik heb gezien dat Ultra Fine Oats van jullie huismerk erg goedkoop is en erg lang meegaat, nu is mijn vraag of jullie het mij aanraden om te nemen, ik wil graag het liefst meer droge spiermassa aanzetten en ik weet niet echt helemaal 100% of dit erbij bijdraagt (ik doe het samen met mijn whey perfection 2x per dag)

ps. ik fitness al een jaar, binnekort wil ik met voedingssupplimenten gebruiken maar idd weet ik er nog niet heel veel over, vandaar

Heb gisteren Sport & Vitaliteit besteld (perfect aangekomen btw) en ik zie nu pas dat je dit 3x per dag moet pakken en de hoeveelheid per dosering véél hoger ligt als andere multi-vitamines.

Is dit niet schadelijk? Beter 1 tablet/dag of gewoon aan de aanbevolen hoeveelheid houden?

Heb gisteren Sport & Vitaliteit besteld (perfect aangekomen btw) en ik zie nu pas dat je dit 3x per dag moet pakken en de hoeveelheid per dosering véél hoger ligt als andere multi-vitamines.

Is dit niet schadelijk? Beter 1 tablet/dag of gewoon aan de aanbevolen hoeveelheid houden?

ADH betekent de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid die je binnen moet krijgen om niet ziek te worden..:) Je mag als sporter zeker meer nemen.:)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 20:47 ----------

ervaringen van maximize zal ik hier plaatsen. ben ook van plan smaak per smaak te 'reviewen' in het topic over whey perfection bij productreviews.

De smaak review waarderen we zeker in het Whey Perfection topic!!:) Top!:)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 20:53 ----------

Jammer dat de mijne maar meegaan tot 9 maart...

In de VS geven ze de THT anders weer als in NL) (maand en dag staan andersom)

Bijvoorbeeld:
9/3/2012 Chocolate Deluxe - 3 September 2012
11/29/2012 Peanut Butter - 29 November 2012

Dit zijn de correcte data zoals ze op de dozen staan:)

De houdbaarheid is dus niet Maart maar zelfs September.

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 20:54 ----------

Kwaliteit is en blijft altijd belangrijk. De Lean Gain is echt een aanrader. De juiste complexe koolhydraten icm 40% eiwitten. Een topper op elk moment!:)

Oke, dan zal ik die binnenkort kopen. :)
Hoop dat ie toevallig deze week in de aanbiedingen komt... :D

Dank je:)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 20:54 ----------

same here...had 2 dozen gekocht omdat ze nog lekker lang goed zouden blijven :(

Dat blijven ze dus ook.:)

Laatst bewerkt:
Inderdaad, en ik had ze gekocht als maaltijdvervanger om te gebruiken als ik eens wegga ofzo... Dusja, zal ze deze maand nog moeten opeten allemaal...

De datum is dus September 2012!!:) Beter dus nog als ik aangaf.

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 20:57 ----------

Dus gewoon 3/dag?
Waaraan kan je merken dat je teveel vitaminen binnenkrijgt? Weet je dat?:o

Dat gaat niet gebeuren met deze doseringen. Een enventueel teveel plas je ook gewoon weer uit.:) Geen zorgen:)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 20:59 ----------

Nog even voor de duidelijkheid;

De FortiFX Bars zijn minimaal houdbaar tot September dus
.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven