MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt Pure Muscle BCAA nog terug??

De datum is dus September 2012!!:) Beter dus nog als ik aangaf.

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 20:57 ----------

Dat gaat niet gebeuren met deze doseringen. Een enventueel teveel plas je ook gewoon weer uit.:) Geen zorgen:)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 20:59 ----------

Nog even voor de duidelijkheid;

De FortiFX Bars zijn minimaal houdbaar tot September dus
.:)

Ok bedankt! Was dus gewoon een beetje verwarrend door die omgekeerde datum, ik heb steeds geleerd "dag-maand-jaar". Mijn excuses :)

Net bestelling geplaatst.
Zouden jullie wat pre workout samples erbij kunnen doen,laatste keren telkens op of vergeten.

Ref.346847

Bvd.

Ik heb een klein vraagje,

Ik heb zelf Whey Perfection zoals velen ik neem het zelf in de ochtend en na de training en er wordt aanbevolen dit ook voor de training te gebruiken. Heeft dat voordelen?

bijvoorbeeld omdat er BCAA in zit dat weer tegen spierafbraak gaat en dergelijke.

@b&f: Ik heb een vraag wat betreft jullie pre-workouts. Ik lees goede dingen over noxipro, hard, dexaprine, pre-workout, .... Maar ik zoek één die je vooral enorme energie/zin geeft om te trainen (want ik train 's morgens). Ook zoek ik 1 met zo weinig mogelijk caloriën. Grote pomp en kracht is mooi meegenomen, maar ik wil voor de rush! Wat denken jullie?

Laatst bewerkt:
De datum is dus September 2012!!:) Beter dus nog als ik aangaf.

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 20:57 ----------

Dat gaat niet gebeuren met deze doseringen. Een enventueel teveel plas je ook gewoon weer uit.:) Geen zorgen:)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 20:59 ----------

Nog even voor de duidelijkheid;

De FortiFX Bars zijn minimaal houdbaar tot September dus
.:)
Lol bedankt voor het snelle en duidelijke antw :p!

al iets gehoord van de animal shirts / tanktops ? :)

B&F:

Is het mogelijk micellar sample bij mijn bestelling te doen? Dan weet ik welke smaak ik de volgende keer moet bestellen.

Ref: 346889

Dank bij voorbaat.

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 21:39 ----------

@b&f: Ik heb een vraag wat betreft jullie pre-workouts. Ik lees goede dingen over noxipro, hard, dexaprine, pre-workout, .... Maar ik zoek één die je vooral enorme energie/zin geeft om te trainen (want ik train 's morgens). Ook zoek ik 1 met zo weinig mogelijk caloriëren. Grote pomp en kracht is mooi meegenomen, maar ik wil voor de rush! Wat denken jullie?

Elke pre-workout is voor iedereen anders. Bij mij werken Hard!, No-Explode, Noxipro niet, maar bij andere dan weer wel.

21.44 bestelt.
21.49 het mailtje dat het is verzonden.

ik zeg goede service :D

Wat is op dit moment een goeie proteinbar? Ga binnenkort op wintersport en wil toch iets aan eiwitten meenemen, om 2 maal daags zo'n reepje te pakken.

@b&f: Ik heb een vraag wat betreft jullie pre-workouts. Ik lees goede dingen over noxipro, hard, dexaprine, pre-workout, .... Maar ik zoek één die je vooral enorme energie/zin geeft om te trainen (want ik train 's morgens). Ook zoek ik 1 met zo weinig mogelijk caloriën. Grote pomp en kracht is mooi meegenomen, maar ik wil voor de rush! Wat denken jullie?
Persoonlijk vond ik dat je van dexaprine veel energie krijgt. Het enige nadeel vond ik dat ik minder honger had en hierdoor mijn eten naar binnen moest 'stompen' terwijl ik het normaal makkelijk binnen kreeg.

Noxipro en hard vind ik persoonlijk zeer goed voor focus en pomp(zeker in combinatie met agamatine). Nadeel noxi: harde crash na het trainen. Nadeel hard: je wordt het snel gewoon (kan persoonlijk zijn)

Hmm, ik koop gewoon alleen een potje agmatine als pwo.

Hmm, ik koop gewoon alleen een potje agmatine als pwo.

Agmatine is inderdaad een prima preworkout. Veel mensen gebruiken dit tijdens een creatine pauze :)

Wat is op dit moment een goeie proteinbar? Ga binnenkort op wintersport en wil toch iets aan eiwitten meenemen, om 2 maal daags zo'n reepje te pakken.

Oh yeah bars zijn altijd lekker!! Maar ik zou zelf nu voor de FortiFX Bars gaa nu ze nog in de aanbieding zijn. (alleen vandaag nog) 30 gram eiwit per reep en heerlijk van smaak:meal: Normaal kosten ze 29,90 nu in de Weekaanbieding voor 19,90!

Dan zou ik voor de hard! gaan. Veel energie, geen crash en heerlijk knallen geblazen!! :D

-leon

Laatst bewerkt:
Top service! ik ga zeker vaker bestellen.
eergister besteld en gister al in goede staat ontvangen.

En toch wel een leuk detail, je eigen merknaam op de luchtzakken ;)

B&F:

Is het mogelijk micellar sample bij mijn bestelling te doen? Dan weet ik welke smaak ik de volgende keer moet bestellen.

Ref: 346889

Dank bij voorbaat.

B&F:

Deze post overkeken ? Dan zal voor volgende keer zijn :)

Ja, weer iets nieuws:D Dank je, voor de complimenten!!:)

Een compliment mag altijd gegeven worden als deze het waard is.
Ik ga me bij de volgende bestelling ook meteen even registreren.
Enige waar ik nu nog mee zit, ik ben een groots fan van Universal.
Maar ik ben opzoek naar een lo carb pre-workout supplement.
En wou daarbij extra de bodybuilding shot's bestellen, maar zijn die ook nog een beetje low carb?

B&F:

Deze post overkeken ? Dan zal voor volgende keer zijn :)

Oei:rolleyes: Zet de vraag ook even bij "opmerkingen" bij de bestelling volgende keer. Hier zie ik het vaak te laat omdat ze alle bestellingen tegenwoordig bijna direct verwerken. Excuses!

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 09:34 ----------

Een compliment mag altijd gegeven worden als deze het waard is.
Ik ga me bij de volgende bestelling ook meteen even registreren.
Enige waar ik nu nog mee zit, ik ben een groots fan van Universal.
Maar ik ben opzoek naar een lo carb pre-workout supplement.
En wou daarbij extra de bodybuilding shot's bestellen, maar zijn die ook nog een beetje low carb?

Ja, Bodybuilding Shots bevatten zelfs helemaal geen koolhydraten. Hard!, Noxipro en Jack3D zijn ook bijna helemaal vrij van carbs.:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 09:34 ----------

21.44 bestelt.
21.49 het mailtje dat het is verzonden.

ik zeg goede service :D

Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 09:35 ----------

Komt Pure Muscle BCAA nog terug??

Ja, over 2 weken ongeveer:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 09:35 ----------

Ok bedankt! Was dus gewoon een beetje verwarrend door die omgekeerde datum, ik heb steeds geleerd "dag-maand-jaar". Mijn excuses :)

Geeft niets:) (ik snap dat het verwarrend kan zijn)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 09:37 ----------

Net bestelling geplaatst.
Zouden jullie wat pre workout samples erbij kunnen doen,laatste keren telkens op of vergeten.

Ref.346847

Bvd.

Deze vraag kun je altijd het beste bij opmerkingen zetten. Hier zie ik het vrijwel altijd te laat omdat alle bestelling bijna direct verwerkt worden. Dank je, voor de bestelling. Deze wordt vasndaag al bij je aangeboden.:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 09:39 ----------

Ik heb een klein vraagje,

Ik heb zelf Whey Perfection zoals velen ik neem het zelf in de ochtend en na de training en er wordt aanbevolen dit ook voor de training te gebruiken. Heeft dat voordelen?

bijvoorbeeld omdat er BCAA in zit dat weer tegen spierafbraak gaat en dergelijke.

Ja, de Whey 60-90 minuten voor de training nemen is een mooi tijdstip. Je lcihaam beschikt dan op het juiste moment over de aminozuren om te herstellen en te groeien.:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 09:39 ----------

Lol bedankt voor het snelle en duidelijke antw :p!

Ok, graag gedaan!:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven