Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren bestelling geplaatst, zonet alweer thuis ontvangen van een vriendelijke dame.
Supersnelle service dus! Alles in prima staat, goed dat jullie nu ook dat verpakkingsplastic gebruiken om de spullen te beschermen.

Eén verbeterpuntje, had gevraagd om een sample van Cookies & Cream maar kreeg Banana Sensation, niet erg maar ik lees dat het hier vaker voorkomt,
misschien iets om mee te nemen ;) Verder niks dan complimenten!

Gisteren bestelling geplaatst, zonet alweer thuis ontvangen van een vriendelijke dame.
Supersnelle service dus! Alles in prima staat, goed dat jullie nu ook dat verpakkingsplastic gebruiken om de spullen te beschermen.

Eén verbeterpuntje, had gevraagd om een sample van Cookies & Cream maar kreeg Banana Sensation, niet erg maar ik lees dat het hier vaker voorkomt,

Reden daarvoor was omdat ze al die smaken niet aanwezig kunnen hebben op de inpaktafel. Zouden er 30+ zijn denk ik met de verschillende soorten eiwitten :p

Ik heb gister voor mezelf en mijn zusje een bestelling gedaan, alleen ik heb voor haar de verkeerde smaak uitgekozen. Is het nog mogelijk om te ruilen? Pot is ongeopend gebleven.

Ik heb juist een nieuwe pot Whey Perfection besteld en heb bij mijn eerste cadeau die sample van maximize gevraagd. Kan dit alsnog verandert worden door iets anders ? Maakt me niet uit wat verras me maar :)

Referentie nummer : 347111

Alvast bedankt

Thanks voor de gratis shake beker pro! Hij is net binnen!

Top, bedankt voor de snelle reactie.
Heb zojuist me geregistreerd en meteen besteld met de referentie 347136;):D

Dank je, voor de complimenten!:) (we hebben niet altijd alle smaken sampling direct bij de inpaktafels staan) In het nieuwe pand zullen we dit meer en meer opgelost hebben:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 13:17 ----------

Reden daarvoor was omdat ze al die smaken niet aanwezig kunnen hebben op de inpaktafel. Zouden er 30+ zijn denk ik met de verschillende soorten eiwitten :p

Dank je, klopt helemaal:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 13:17 ----------

Ik heb gister voor mezelf en mijn zusje een bestelling gedaan, alleen ik heb voor haar de verkeerde smaak uitgekozen. Is het nog mogelijk om te ruilen? Pot is ongeopend gebleven.

Ja, even terug sturen met een briefje erin welke smaak je retour wilt hebben. Dan komt het helemaal goed:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 13:18 ----------

Ik heb juist een nieuwe pot Whey Perfection besteld en heb bij mijn eerste cadeau die sample van maximize gevraagd. Kan dit alsnog verandert worden door iets anders ? Maakt me niet uit wat verras me maar :)

Referentie nummer : 347111

Alvast bedankt

Dank je, voor de bestelling!:) (deze is al verwerkt zie ik) Het inpakken gaat tegenwoordig zo snel dat ik bijna altijd te laat ben.

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 13:19 ----------

Thanks voor de gratis shake beker pro! Hij is net binnen!

Graag gedaan!:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 13:19 ----------

Top, bedankt voor de snelle reactie.
Heb zojuist me geregistreerd en meteen besteld met de referentie 347136;):D

Super!:) Dank je. Morgen in huis!

Ref: 347172

Toch nog ff last minute profiteren van Opti-men en de repen! 2e bestelling al deze week. M'n postbode weet ondertussen al uit zijn hoofd waar hij pakketten met B&F tape moet afleveren :D

Krijgen jullie trouwens nog een nieuwe versie van MuscleMag? Want heb nu al twee november 2011 edities :P

B&F krijgt toch aardig wat bestellingen binnen per dag .. Nu vraag ik mij af welke persoon het record heeft kwa bedrag :p

B&F krijgt toch aardig wat bestellingen binnen per dag .. Nu vraag ik mij af welke persoon het record heeft kwa bedrag :p

Over 2011 heb ik aardig wat eurootjes gespendeerd.:D
Ik vraag mij het zelfde ook weleens af en ook of al die supps nou daadwerkelijk zoveel verschil heeft uitgemaakt.

Ref: 347172

Toch nog ff last minute profiteren van Opti-men en de repen! 2e bestelling al deze week. M'n postbode weet ondertussen al uit zijn hoofd waar hij pakketten met B&F tape moet afleveren :D

Krijgen jullie trouwens nog een nieuwe versie van MuscleMag? Want heb nu al twee november 2011 edities :P

Morgen weer nieuwe weekaanbiedingen:D Dank je, voor de order!!:) Ik weet eigenlijk niet of en wanneer de nieuwe Musclemags komen. Zodra ik hier meer over weet meld ik mij hier direct.:)

Vind jullie shop erg mooi en goed verzorgd; snelle antwoorden op mails en bevestiging dat je pakket onderweg is.

Ik heb alleen 1 kleine kanttekening waar jullie misschien niks aan kunnen doen; omdat er voor jullie pakketje in dit geval getekend moet worden en de postroute langs mijn huis loopt wanneer ik vaak niet thuis ben / slaap moet ik wel in dit geval het pakketje ophalen bij het servicepunt van postNL.

Kunnen jullie je pakketjes niet versturen zonder dat er getekend moet worden? Ik weet dat dit nogal bezwaarlijk kan zijn omdat men altijd kan beweren dat de goederen nooit zijn afgeleverd, maar just checking :).

Verder, nogmaals, top-site en top-service!

Hoe staat het met de bf kledinglijn? :D

Vind jullie shop erg mooi en goed verzorgd; snelle antwoorden op mails en bevestiging dat je pakket onderweg is.

Ik heb alleen 1 kleine kanttekening waar jullie misschien niks aan kunnen doen; omdat er voor jullie pakketje in dit geval getekend moet worden en de postroute langs mijn huis loopt wanneer ik vaak niet thuis ben / slaap moet ik wel in dit geval het pakketje ophalen bij het servicepunt van postNL.

Kunnen jullie je pakketjes niet versturen zonder dat er getekend moet worden? Ik weet dat dit nogal bezwaarlijk kan zijn omdat men altijd kan beweren dat de goederen nooit zijn afgeleverd, maar just checking :).

Verder, nogmaals, top-site en top-service!

Ik laat het daarom altijd afleveren bij zo'n pakje-gemak-locatie. Het word altijd de volgende dag daar afgeleverd, en kan dus 's avonds mijn pakketje ophalen bij de C1000 :)

Ik wil even melden dat die FortiFX bars echt GRUWELIJK lekker zijn.
Ik had drie dozen maar die gaan het niet overleven tot september ben ik bang...

Yep de bars zijn echt heerlijk, vind dat jullie ze om de 3maanden in de aanbieding moeten zetten :P

Shakebekers lekken als de t*ring :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven