MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand de muscle brownies van lenny & larry's geprobeerd ? ben namelijk
benieuwd hoe die zouden smaken :D hopelijk niet taai zoals vaak het geval
is bij de repen. zien mij er best wel lekker uit

Check die forti bars zijn ziek lekker...top!

Nu jullie polo ook besteld, mooi ding maar hij valt nogal groot uit :p

Ik zit tussen 2 pwo's te twijfelen...

Namelijk Body Octane Game Day en Hard!. Body Octane Game Day, staat in de uitverkoop voor een tientje wegens dat het poeder hard zou zijn geworden. Erg goedkoop dus, maar ik heb er nog bijna niks over gehoord.
Over Hard heb ik daar in tegen wel veel over gehoord, maar is toch ook wel weer 100% duurder. (Niet dat het nu nog duur is)

Wat zouden jullie aanraden om te doen?
Alvast bedankt!

t*ring, jullie zijn echt snel. 3 voor 6 besteld, 3 over 6 verzonden.
Ben benieuwd naar de shakebeker.

Namelijk Body Octane Game Day en Hard!. Body Octane Game Day, staat in de uitverkoop voor een tientje wegens dat het poeder hard zou zijn geworden. Erg goedkoop dus, maar ik heb er nog bijna niks over gehoord.
Over Hard heb ik daar in tegen wel veel over gehoord, maar is toch ook wel weer 100% duurder. (Niet dat het nu nog duur is)

Alvast bedankt!
Als je iets hebt aan mijn mening...Hard! is gruwelijk lekker en doet wat het moet, geen naar gevoel achteraf en het lost perfect op..als ik van jou was zou ik het zeker een kans geven!

Vind jullie shop erg mooi en goed verzorgd; snelle antwoorden op mails en bevestiging dat je pakket onderweg is.

Ik heb alleen 1 kleine kanttekening waar jullie misschien niks aan kunnen doen; omdat er voor jullie pakketje in dit geval getekend moet worden en de postroute langs mijn huis loopt wanneer ik vaak niet thuis ben / slaap moet ik wel in dit geval het pakketje ophalen bij het servicepunt van postNL.

Kunnen jullie je pakketjes niet versturen zonder dat er getekend moet worden? Ik weet dat dit nogal bezwaarlijk kan zijn omdat men altijd kan beweren dat de goederen nooit zijn afgeleverd, maar just checking :).

Verder, nogmaals, top-site en top-service!

Dank je, voor de complimenten!!!:) De handtekening.. daar ontkomen we inderdaad niet aan. Postbodes hebben anders de neiging om erg gemakkelijk te worden met de pakketten (lees; geven het overal maar af, ook waar je het absoluut niet wilt hebben) en het komt dan zoals je al aangeeft in verhouding erg vaak voor dat pakketten " niet aankomen" .

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 19:36 ----------

Hoe staat het met de bf kledinglijn? :D

We hebben sinds deze week de Sweaters erbij voor 9,90 en ook de Polo's zijn binnen voor 7,95. Mooie kwaliteit!:)

klik hier

Dat is appart, nog nooit moeten tekenen bij jullie, de postbode is wel een die al 10jaar naar mijn weten of nog langer hier komt sinds ik hier woon!

Dat is appart, nog nooit moeten tekenen bij jullie, de postbode is wel een die al 10jaar naar mijn weten of nog langer hier komt sinds ik hier woon!

We hebben echt altijd handtekening voor ontvangst. De postbode kent je dan inderdaad gewoon goed en doet het waarschijnlijk zelf. Mag eigenlijk niet:D

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 19:39 ----------

Ik wil even melden dat die FortiFX bars echt GRUWELIJK lekker zijn.
Ik had drie dozen maar die gaan het niet overleven tot september ben ik bang...

30 gram Eiwit en voortreffelijk van smaak. Bij ons op kantoor staat ook regelmatig een doosje FortFX Bars en die is altijd vrij snel leeg:meal:

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 19:40 ----------

Yep de bars zijn echt heerlijk, vind dat jullie ze om de 3maanden in de aanbieding moeten zetten :P

Afgesproken!!:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 19:41 ----------

Shakebekers lekken als de t*ring :P

Er zit inderdaad een zending mindere kwaliteit tussen had ik al begrepen:rolleyes: Balen!!:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 19:42 ----------

iemand de muscle brownies van lenny & larry's geprobeerd ? ben namelijk
benieuwd hoe die zouden smaken :D hopelijk niet taai zoals vaak het geval
is bij de repen. zien mij er best wel lekker uit

De Muscle Brownies heb ik eigenlijk zelf ook nog niet getest. zien er idd wel goed uit:meal:

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 19:43 ----------

Check die forti bars zijn ziek lekker...top!

Nu jullie polo ook besteld, mooi ding maar hij valt nogal groot uit :p

FortiFX repen zijn vanavond nog in de aanbieding!! Profiteer ervan:)

Betaling goed ontvangen? :p

ref 347219

bestelling binnen gehad daarnet
zag er weer pikko bello uit zoals gewoonlijk !
bedankt voor de extra samples & fortifx bar ! :D
die reep zal snel op zijn, walgelijk lekker gewoon die repen.

Alvast bedankt!

Hard! zal voor de meeste mensen echt beter moeten werken. Aan de andere kant is de Game Day weer heel goedkoop.:cool: Als je puur voor de werking gaan dan zou ik voor de Hard! gaan:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 19:47 ----------

Als je iets hebt aan mijn mening...Hard! is gruwelijk lekker en doet wat het moet, geen naar gevoel achteraf en het lost perfect op..als ik van jou was zou ik het zeker een kans geven!

Hard! is op dit moment samen met Noxipro toch echt wel de knaller onder de pre-workouts!:) Dank je:)

bestelling binnen gehad daarnet
zag er weer pikko bello uit zoals gewoonlijk !
bedankt voor de extra samples & fortifx bar ! :D
die reep zal snel op zijn, walgelijk lekker gewoon die repen.

Dank je, voor de complimenten en graag gedaan:)

Hard! is op dit moment samen met Noxipro toch echt wel de knaller onder de pre-workouts!:) Dank je:)

Als het goed is, mag het ook eens gezegd worden. Ik heb jullie een klein jaar geleden ontdekt en me al blauw besteld ondertussen (m'n vriendin werd gek van al die dozen :D)
Jullie producten zijn elke keer van super kwaliteit. Alsook Hard! smaak/prijs/werking = super! Doe zo voort!

• Like
Waarderingen: B&F
Wordt er in het weekend geleverd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven