Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je, voor de complimenten!!!:) De handtekening.. daar ontkomen we inderdaad niet aan. Postbodes hebben anders de neiging om erg gemakkelijk te worden met de pakketten (lees; geven het overal maar af, ook waar je het absoluut niet wilt hebben) en het komt dan zoals je al aangeeft in verhouding erg vaak voor dat pakketten " niet aankomen" .

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 19:36 ----------

We hebben sinds deze week de Sweaters erbij voor 9,90 en ook de Polo's zijn binnen voor 7,95. Mooie kwaliteit!:)

klik hier

Wies die gast op de foto's ?

Wies die gast op de foto's ?

1 van onze personeelsleden.:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 21:12 ----------

Als je daar zoveel supplementen krijgt/mag proberen, is er dan toevallig geen functie vrij ivm financiën :D

Het personeel/B&F Team heeft het bij ons niet slecht.:D

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 21:14 ----------

Wordt er in het weekend geleverd?

Ja, je kunt tot morgenavond 22.00 uur bestellen en het dan nog zaterdag in huis hebben:) Tijd genoeg!:D

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 21:15 ----------

Als het goed is, mag het ook eens gezegd worden. Ik heb jullie een klein jaar geleden ontdekt en me al blauw besteld ondertussen (m'n vriendin werd gek van al die dozen :D)
Jullie producten zijn elke keer van super kwaliteit. Alsook Hard! smaak/prijs/werking = super! Doe zo voort!

Dank je!!! We gaan zeker ons best doen!:) We gaan er elke dag 110% tegenaan.:)

Hard! zal voor de meeste mensen echt beter moeten werken. Aan de andere kant is de Game Day weer heel goedkoop.:cool: Als je puur voor de werking gaan dan zou ik voor de Hard! gaan:)

Oke bedankt. Heb een bestelling gedaan voor Hard! :)

En nu maar wachten tot er een goede weight gainer in de aanbieding komt :), dan kan ik die ook weer kopen.

Zijn de volgende weekaanbiedingen al bekend?

Hard! zal voor de meeste mensen echt beter moeten werken. Aan de andere kant is de Game Day weer heel goedkoop.:cool: Als je puur voor de werking gaan dan zou ik voor de Hard! gaan:)

Oke bedankt. Heb een bestelling gedaan voor Hard! :)

En nu maar wachten tot er een goede weight gainer in de aanbieding komt :), dan kan ik die ook weer kopen.

Dank je, voor de bestelling! Hard! zal je goed gaan bevallen:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 22:34 ----------

Zijn de volgende weekaanbiedingen al bekend?

Whey Perfection + Creapure Duo 39,90!
Orange triad 29,90!
A-HD BPI 32,90!
Jack3D 23,90!

Morgenochtend staat alles online. Sommige prijzen heb ik er vanavond al bij gezet:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 22:35 ----------

Ik denk dit:

Whey Perfection + Creapure Duo
Orange Triad
A-HD + Free Solid 10 days
Jack3D (ik denk ook al in de nieuwe smaken)

Dank je:) Had het volgens mij inderdaad vanmiddag al gepost:D

B&F, wat is het verschil tussen "PAM spray - Saute & Grill" en "PAM Cooking Spray"?

B&F, wat is de wezenlijke verschil tussen whey isolaat en whey perfection?
en is er een mogelijkheid om samples te krijgen, ben van plan om dan een 5kg whey te kopen.. maar wil weten of de smaken wel zo lekker zijn voordat ik dat ga doen

PS: in zit nu in de cut, wanneer zou ik dan het beste de shakes kunnen gebruiken? ik wil eigenlijk alleen in de ochtend het gaan gebruiken

en is er een mogelijkheid om samples te krijgen, ben van plan om dan een 5kg whey te kopen.. maar wil weten of de smaken wel zo lekker zijn voordat ik dat ga doen

PS: in zit nu in de cut, wanneer zou ik dan het beste de shakes kunnen gebruiken? ik wil eigenlijk alleen in de ochtend het gaan gebruiken

isolate perfection

Ik had er helemaal overheen gekeken, bedankt!

B&F, wat is het verschil tussen "PAM spray - Saute & Grill" en "PAM Cooking Spray"?

Het is mij ook niet helemaal duidelijk als ik eerlijk ben:D Er zit wel iets verschil in samenstelling maar ze dienen redelijk hetzelfde doel lijkt mij inderdaad:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 09:27 ----------

Het wezenlijke verschil is dat Isolaat iets verder gefilterd is. Normaliter heb je met Whey Perfection de beste koop. In verhouding het meeste eiwit voor de beste prijs. De smaken zijn ook veruit het lekkerst. Eenmaal aan de whey Perfection wil je nooit ander meer:D

Bij lactose gevoeligheid of in de cut zou je voor Isolaat Perfection kunnen kiezen omdat deze eigenlijk helemaal vrij is van vet en carbs, al bevat whey Perfection ook echt niet veel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 09:28 ----------

ik had er helemaal overheen gekeken, bedankt!

ok:)

Hey jongens, had gisteren avond 22:59 Opti vit men bestelt, kan ik deze vandaag nog verwachten, of was dat wanneer je voor 22:00 bestelt?

Gr John

Jullie hebben geen belgisch telefoon nummer zeker om jullie op te bereiken?

Je antwoordt zelf op je vraag

Nee, ik heb nl geen inzage op wat er wanneer uitgaat en verzonden wordt, dus het zou zomaar kunnen zijn dat het vandaag WEL arriveert :)

Maar 22:00 stond mij ook bij idd, wist het alleen niet zeker meer..

Iemand die A-HD wel eens geprobeerd, staat volgens mij niet bij de reviews

Hey jongens, had gisteren avond 22:59 Opti vit men bestelt, kan ik deze vandaag nog verwachten, of was dat wanneer je voor 22:00 bestelt?

Gr John

Tot 22.00 uur inderdaad. de bestelling gaat vandaag direct weg. Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 12:55 ----------

Jullie hebben geen belgisch telefoon nummer zeker om jullie op te bereiken?

Nee, alleen een NL nummer. Vanuit Belgie: 0031 513683068:)

Begin maart wil ik nog eens creatine gebruiken. Is ondertussen drie jaar geleden dat ik dit nog eens gebruikt heb.

Maar vind het wel een moeilijke keuze om een creatine te kiezen van jullie huismerk. Het ziet er allemaal wel goed uit.

Welke is een echte aanrader? (Liefst zonder oplaadfase).

Zouden er in de toekomst geen eiwitrepen van B&Fshop komen?

Laatst bewerkt:
Hey B&F,

Ik heb net mijn bestelling geplaatst onder referentie nummer 346162.
Ik heb hierin 2 dozen FortiFx proteinerepen besteld.
Is mogelijk om, zoals bij opmerkingen staat, 1 doos peanut butter en 1 doos caramel peanut te leveren. Ik kon via de site slechts 1 smaak aanduiden.

Bedankt!

Groetjes!

Je had wel meer smaken kunnen aangeven. Heb je denk ik overheen gekeken. Als het bij opmerkingen staat dan komt het goed. (de bestelling is al verwerkt) Laat het mji anders maar even weten:)

Groeten Ilco

Hey B&F,

Ik heb de bestelling gisteren ontvangen, dagje later dan normaal maar het was blijkbaar nog wat koud voor de koeriers :p.

Even zeggen dat er rekening is gehouden met mijn opmerking. Desondanks het feit dat ik blijkbaar over de optie heb gekeken om 2 smaken aan te duiden :rolleyes:.

De FortiFx proteinerepen zijn echt wel lekker van smaak dus ik ben blij dat ik onmiddellijk 2 dozen heb besteld tijdens de promotie:D.
De PAM spray werk ook super. Zojuist omeletje gebakken en gleed lekker makkelijk uit de pan.

Top service met top producten :1e:.

Btw dacht kopieer de PM effe mee dan kunnen andere eveneens meegenieten van de klantvriendelijkheid!

Grtz

• Like
Waarderingen: B&F
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven