AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begin maart wil ik nog eens creatine gebruiken. Is ondertussen drie jaar geleden dat ik dit nog eens gebruikt heb.

Maar vind het wel een moeilijke keuze om een creatine te kiezen van jullie huismerk. Het ziet er allemaal wel goed uit.

Welke is een echte aanrader? (Liefst zonder oplaadfase).

Zouden er in de toekomst geen eiwitrepen van B&Fshop komen?

Ik vind de Super Creatine dan wel een goede keuze. Net even luxer en niet eens veel duurder:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eiwitrepen;
Klopt! Punt is dat als we iets doen dat we dan ook meteen het allerbeste willen. We zijn kritisch:cool: We willen de beste samenstelling, de beste kwaliteit, de beste smaken en de beste prijs. Kortom de beste koop op elk front. We willen goede eiwitbronnen..... het liefst de 5-6 beste eiwitten in een reep. 25+ gram eiwit in totaal enz.... Daarbij komt ook nog de voorwaarde dat we alleen zaken willen doen met een gerenommeerde EU producent. Het goede nieuws is dat het er op lijkt dan we een opening hebben. Laten we niet te vroeg juichen maar we zitten nu met de grootste producent in Europa aardig op een lijn qua samenstelling en samples. Het kan nog wel een maandje of 4-6 duren maar het lijkt erop dat de repen dat toch eindelijk...:D

Bedankt voor de info!

Dat is al wel heel goed nieuws ivm de eiwitrepen! Super!!

Bedankt voor de info!

Dat is al wel heel goed nieuws ivm de eiwitrepen! Super!!

Ja, we zijn er echt al tijden mee bezig. Nu maar hopen dat het precies zo wordt als dat we willen. Ik hou je op de hoogte!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 14:38 ----------

Vanwege de populariteit van de FortiFX Bars hebben we besloten de vaste prijs te verlagen van 29,90 naar 24,90.:)

Die FortiFX repen zijn idd lekker heb er 6 dozen van staan, erg handig voor onderweg of op het werk!

Die FortiFX repen zijn idd lekker heb er 6 dozen van staan, erg handig voor onderweg of op het werk!

Ja, we merkten de aandacht en populariteit. Ik dacht... daar moeten we wat mee doen:D Dat vinden jullie ook wel mooi. (kijken of de prijs scherper kan:)

Whey perfection sweet apple gekocht :D
Jammer dat de power straps op waren!
Ik heb het 3e kado niet ingevuld, ik hoop op wat samples :p

Ref:
347956

Ja, we merkten de aandacht en populariteit. Ik dacht... daar moeten we wat mee doen:D Dat vinden jullie ook wel mooi. (kijken of de prijs scherper kan:)

Zou super zijn! Ik ben na 1 dag al verzot op de repen.
Ik merk tevens dat het ook echt je honger stilt!

Btw had de repen hier helemaal bovenaan de pagina ook al aangeprezen. Zeg het maar even omdat jullie gelijktijdig een post hebben geplaatst waardoor jullie mijn reactie kunnen misgelopen hebben:p.

Ik ben echt heeeeel blij met de weekaanbiedingen, ik ga er sowieso twee mee pakken. Misschien een idee om iets minder scherpe prijzen te doen, ik bestel zo elke week :D Thanks again

Jammer dat ik gisteren te laat was niet meer gekeken op het forum anders had ik de fortifx aanbieding ff meegepakt. Maar moet ze sobiezo bestellen dus die prijsverlaging is ook zeker niet mis. Iemand al die Power pak pudding geprobeerd?

Even mijn ervaring met de variety pack van whey perfection tot nu toe:
(Beoordeeld op smaak).

Lemon ice:
Eerste shake die ik nam.
Citroen is niet echt mijn ding dus daar was ik niet ondersteboven van.
Wat mij wel opviel is dat de smaak wel dichtbij kwam, en als je er van houdt kan ie best lekker zijn.

Cool cassis:
Was lekker, nam deze met havermout er in en dan trekt de smaak daar ook goed in. Helemaal geen probleem om de hele beker op te drinken.

Ice Coffee:
De lekkerste tot nu toe, echt een prima ice coffee smaak!
Alleen net zoals met echte ice coffee is een keertje lekker, maar voor mij hoeft het niet elke keer.
Toch erg lekker!

Strawberry:
Beetje in de richting van de cassis, maar deze vond ik persoonlijk iets minder. Kan ook komen omdat ik fristi en yoki-yoki niet zo geweldig vind en daar komt het zeker bij in de buurt.

Cooky & Cream:
Net als met de cassis deed ik hierbij Havermout en dat beviel me weer prima! Erg lekker en ook erg creamy waardoor je bijna het idee krijgt dat je iets fout aan het drinken bent.

Al met al ben ik tot nu toe zeer tevreden over de smaken, en gooi ik met plezier mijn shakebaker vol om naast mijn ontbijt gewoon een beker met lekker drinken te hebben plus alle voordelen.

Ohja, en ik heb geen cent betaald gekregen om dit te posten ;)

Hey B&F,

Ik heb net mijn bestelling geplaatst onder referentie nummer 346162.
Ik heb hierin 2 dozen FortiFx proteinerepen besteld.
Is mogelijk om, zoals bij opmerkingen staat, 1 doos peanut butter en 1 doos caramel peanut te leveren. Ik kon via de site slechts 1 smaak aanduiden.

Bedankt!

Groetjes!
Je had wel meer smaken kunnen aangeven. Heb je denk ik overheen gekeken. Als het bij opmerkingen staat dan komt het goed. (de bestelling is al verwerkt) Laat het mji anders maar even weten:)

Groeten Ilco

Hey B&F,

Ik heb de bestelling gisteren ontvangen, dagje later dan normaal maar het was blijkbaar nog wat koud voor de koeriers :p.

Even zeggen dat er rekening is gehouden met mijn opmerking. Desondanks het feit dat ik blijkbaar over de optie heb gekeken om 2 smaken aan te duiden :rolleyes:.

De FortiFx proteinerepen zijn echt wel lekker van smaak dus ik ben blij dat ik onmiddellijk 2 dozen heb besteld tijdens de promotie:D.
De PAM spray werk ook super. Zojuist omeletje gebakken en gleed lekker makkelijk uit de pan.

Top service met top producten :1e:.

Btw dacht kopieer de PM effe mee dan kunnen andere eveneens meegenieten van de klantvriendelijkheid!

Grtz

Dank je, voor de complimenten!!! Waarderen we enorm:)

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 15:53 ----------

Whey perfection sweet apple gekocht :D
Jammer dat de power straps op waren!
Ik heb het 3e kado niet ingevuld, ik hoop op wat samples :p

Ref:
347956

Dank je, voor de bestelling!!:) morgen in huis:)

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 15:54 ----------

Zou super zijn! Ik ben na 1 dag al verzot op de repen.
Ik merk tevens dat het ook echt je honger stilt!

Btw had de repen hier helemaal bovenaan de pagina ook al aangeprezen. Zeg het maar even omdat jullie gelijktijdig een post hebben geplaatst waardoor jullie mijn reactie kunnen misgelopen hebben:p.

Ik zag de post inderdaad nu net pas..:D Thanks!!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 15:56 ----------

Ik ben echt heeeeel blij met de weekaanbiedingen, ik ga er sowieso twee mee pakken. Misschien een idee om iets minder scherpe prijzen te doen, ik bestel zo elke week :D Thanks again

Dank je. De weekaanbiedingen knallen er inderdaad weer behoorlijk in. We hebben vanmorgen zelfs een extra personeelslid moeten bellen omdat het wel erg druk is weer.:):D

Vooral de Whey Perfection & Creapure Actie is werkelijk niet aan te slepen op het moment!!

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 15:57 ----------

Jammer dat ik gisteren te laat was niet meer gekeken op het forum anders had ik de fortifx aanbieding ff meegepakt. Maar moet ze sobiezo bestellen dus die prijsverlaging is ook zeker niet mis. Iemand al die Power pak pudding geprobeerd?

De FortiFX houden we mooi vast op deze lage prijs!:meal:
De pudding heb ik zelf nog niet gehad als ik eerlijk ben.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 15:59 ----------

Even mijn ervaring met de variety pack van whey perfection tot nu toe:
(Beoordeeld op smaak).

Lemon ice:
Eerste shake die ik nam.
Citroen is niet echt mijn ding dus daar was ik niet ondersteboven van.
Wat mij wel opviel is dat de smaak wel dichtbij kwam, en als je er van houdt kan ie best lekker zijn.

Cool cassis:
Was lekker, nam deze met havermout er in en dan trekt de smaak daar ook goed in. Helemaal geen probleem om de hele beker op te drinken.

Ice Coffee:
De lekkerste tot nu toe, echt een prima ice coffee smaak!
Alleen net zoals met echte ice coffee is een keertje lekker, maar voor mij hoeft het niet elke keer.
Toch erg lekker!

Strawberry:
Beetje in de richting van de cassis, maar deze vond ik persoonlijk iets minder. Kan ook komen omdat ik fristi en yoki-yoki niet zo geweldig vind en daar komt het zeker bij in de buurt.

Cooky & Cream:
Net als met de cassis deed ik hierbij Havermout en dat beviel me weer prima! Erg lekker en ook erg creamy waardoor je bijna het idee krijgt dat je iets fout aan het drinken bent.

Al met al ben ik tot nu toe zeer tevreden over de smaken, en gooi ik met plezier mijn shakebaker vol om naast mijn ontbijt gewoon een beker met lekker drinken te hebben plus alle voordelen.

Ohja, en ik heb geen cent betaald gekregen om dit te posten ;)

Dank je, voor de complimenten en het delen van je mening met ons!:)

Hoeveel krijgt whami eigenlijk per maand van jullie?

:D niemand krijgt iets van ons. Veel mensen zijn inderdaad enorm enthousiast over onze service naar onze klanten en natuurlijk onze producten. Daar doen we elke dag weer ons best voor en daar zijn we ook heel blij mee:)

En ook vandaag weer de bestelling van gister mogen ontvangen!! gaat lekker snel zo.
Die veer in de shaker pro is voor de klonten neem ik aan?:D
Morgen maar meteen even kijken wat hard of Bodybuilding shots voor mij gaan doen :cool:
Bedankt maar weer

Omdat ik tegenstelling tot anderen mn mening gewoon zeg?
Doet iemand iets goed laat ik het gewoon weten, omgekeerd ook. Heb ook wel eens iets negatiefs tegen B&F gezegd. Gelukkig is er zelden iets waarover ik negatief kan zijn.
Btw, geen goeie grap mate :p heb zo al berichten (weinig) gehad van haters die denken dat ik het enkel doe om te slijmen of reclame te maken :p.
Aan de andere kant ook al mensen gehad die dankbaar waren. toen ik pas op forum zat kwam al mn karma uit B&F topic :rolleyes: :p

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: B&F
Vind die eiwitrepen wel duur hoor, eenmalig zou ik het misschien wel kopen, maar 12 reepies voor 25 euro vind ik wel een beetje te gek. Moet je eens inbeelden hoeveel normale chocoladerepen je daarvoor kunt halen :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven