Begin maart wil ik nog eens creatine gebruiken. Is ondertussen drie jaar geleden dat ik dit nog eens gebruikt heb.
Maar vind het wel een moeilijke keuze om een creatine te kiezen van jullie huismerk. Het ziet er allemaal wel goed uit.
Welke is een echte aanrader? (Liefst zonder oplaadfase).
Zouden er in de toekomst geen eiwitrepen van B&Fshop komen?
Ik vind de Super Creatine dan wel een goede keuze. Net even luxer en niet eens veel duurder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Eiwitrepen;
Klopt! Punt is dat als we iets doen dat we dan ook meteen het allerbeste willen. We zijn kritisch
We willen de beste samenstelling, de beste kwaliteit, de beste smaken en de beste prijs. Kortom de beste koop op elk front. We willen goede eiwitbronnen..... het liefst de 5-6 beste eiwitten in een reep. 25+ gram eiwit in totaal enz.... Daarbij komt ook nog de voorwaarde dat we alleen zaken willen doen met een gerenommeerde EU producent. Het goede nieuws is dat het er op lijkt dan we een opening hebben. Laten we niet te vroeg juichen maar we zitten nu met de grootste producent in Europa aardig op een lijn qua samenstelling en samples. Het kan nog wel een maandje of 4-6 duren maar het lijkt erop dat de repen dat toch eindelijk...

.
.