XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind die eiwitrepen wel duur hoor, eenmalig zou ik het misschien wel kopen, maar 12 reepies voor 25 euro vind ik wel een beetje te gek. Moet je eens inbeelden hoeveel normale chocoladerepen je daarvoor kunt halen :eek:

Ja inderdaad. Heb nu die repen van 6 voor 9€..dat zijn denk ik de goedkoopste :)..

P.s ik moet voor de eerste keer in mijn b&f historie, 2 dagen wachten voor bestelling :)

Zo ook ff een bestelling gedaan Rf.nr.: 348028

Vind die eiwitrepen wel duur hoor, eenmalig zou ik het misschien wel kopen, maar 12 reepies voor 25 euro vind ik wel een beetje te gek. Moet je eens inbeelden hoeveel normale chocoladerepen je daarvoor kunt halen :eek:

Dat is waar en die zijn nog lekkerder ook:D

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 17:02 ----------

Ja inderdaad. Heb nu die repen van 6 voor 9€..dat zijn denk ik de goedkoopste :)..

P.s ik moet voor de eerste keer in mijn b&f historie, 2 dagen wachten voor bestelling :)

Die nieuwe repen van Dymatize doen het inderdaad ook goed. 6 repen voor 9,50.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 17:02 ----------

Zo ook ff een bestelling gedaan Rf.nr.: 348028

Dank je, voor de bestelling!:) Gaan we weer direct regelen!:)

Omdat ik tegenstelling tot anderen mn mening gewoon zeg?
Doet iemand iets goed laat ik het gewoon weten, omgekeerd ook. Heb ook wel eens iets negatiefs tegen B&F gezegd. Gelukkig is er zelden iets waarover ik negatief kan zijn.
Btw, geen goeie grap mate :p heb zo al berichten (weinig) gehad van haters die denken dat ik het enkel doe om te slijmen of reclame te maken :p.
Aan de andere kant ook al mensen gehad die dankbaar waren. toen ik pas op forum zat kwam al mn karma uit B&F topic :rolleyes: :p
idd, iemand die recht voor de raap is hebben we ook nodig hier dus **** die haters en blijf gewoon je mening zeggen ;) hebben we veel aan !

• Like
Waarderingen: B&F
En ook vandaag weer de bestelling van gister mogen ontvangen!! gaat lekker snel zo.
Die veer in de shaker pro is voor de klonten neem ik aan?:D
Morgen maar meteen even kijken wat hard of Bodybuilding shots voor mij gaan doen :cool:
Bedankt maar weer

Ja, de veer is voor de klonten:) Bedankt, voor het compliment!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 18:27 ----------

Omdat ik tegenstelling tot anderen mn mening gewoon zeg?
Doet iemand iets goed laat ik het gewoon weten, omgekeerd ook. Heb ook wel eens iets negatiefs tegen B&F gezegd. Gelukkig is er zelden iets waarover ik negatief kan zijn.
Btw, geen goeie grap mate :p heb zo al berichten (weinig) gehad van haters die denken dat ik het enkel doe om te slijmen of reclame te maken :p.
Aan de andere kant ook al mensen gehad die dankbaar waren. toen ik pas op forum zat kwam al mn karma uit B&F topic :rolleyes: :p

Positieve bijdrage waarderen wij in ieder geval enorm:)

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 18:28 ----------

idd, iemand die recht voor de raap is hebben we ook nodig hier dus **** die haters en blijf gewoon je mening zeggen ;) hebben we veel aan !

:thumb:

Heb vandaag Hard! binnen gekregen, was helaas op dat moment al in de gym dus niet kunnen gebruiken. Was wel zo benieuwd dat ik 10 minuten geleden gewoon 1 scoop heb gebruikt.
Begin nu al direct te merken dat ik me op één of andere manier veel meer focus op de teksten als ik aan het lezen ben... En dat al na 10 minuten! :)
Belooft zeker veel goeds dus.

Ga trouwens zo naar voetbal (Twente) miss komt het daar ook nog wel van pas. :D

Ik heb ook Hard! net even gebruikt, maar dat je met zo'n klein schattig maatlepeltje met inhoud toch zo'n effect kan behalen. Training ging super

Dacht hier ineens aan:

Agmatine brengt dus sneller zuurstof naar je spieren etc, betekend dit ook dat je met agmatine een toets beter zou maken en beter kunt leren door zuurstof in je hersenen?

Hoppa, was weer toe aan een nieuwe pot Whey Perfection, en zat al te denken aan een nieuwe ronde creatine! Prima duoaanbieding op het juiste moment dus!

Heb net besteld, refnummer 348167!

Dat wordt weer wachten op de postbode :)

Zondag vitamine d3 bestelt, en dinsdag binnen! Top transactie.

Ik heb vorige week of die week ervoor ofzo isolaat perfection besteld, super service! Gelijk dag erna binnen en weer super smaak! (banaan, alhoewel de berry blast van de whey perfection lekkerder is).
Dat was 1 dag voordat ik een mail kreeg met daarin dat iedereen de gratis shakebeker met veer kreeg, dus ik al balen maargoed dacht, als het dezelfde shakebeker is als normaal dan is er niks aan de hand! die zijn super, sluiten goed mengen goed en geen klontjes... echter kreeg ik weer een nieuwe soort shakebeker, 1 met een wit roostertje van wat dikker plastic gewoon plat wat in de dop gedrukt moet worden.... deze shakebeker vind ik dus echt niks!! Als ik schud met me isolaat perfection+water komt het er aan alle kanten uit, sluit niet goed, je draait zonder moeite de deksel weer los van zijn 'schroefdraad''... ik heb vandaag weer een bestelling geplaatst, ik hoop alleen niet dat ik die shakebeker weer krijg (weet alleen niet meer of ik nu muscle mag of de shakebker heb gekozen:P )!

Klinkt misschien als veel gezeur om iets gratis iets, maar vind het alleen maar super dat dat erbij zit!! alleen jammer dat ik eerst wel goede shakers kreeg en nu zon slechte :(

Voor de rest, super service en zeer goede producten (Y) keep up the good work

Hoppa, was weer toe aan een nieuwe pot Whey Perfection, en zat al te denken aan een nieuwe ronde creatine! Prima duoaanbieding op het juiste moment dus!

Heb net besteld, refnummer 348167!

Dat wordt weer wachten op de postbode :)

Morgen in huis! Dank je.:)

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 23:39 ----------

Zondag vitamine d3 bestelt, en dinsdag binnen! Top transactie.

Dank je. We werken tegenwoordig zeven dagen per week:D

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 23:42 ----------

Ha mensen van B&F week een bestelling gedaan met de optie vooruitbetaling omdat er een storing was bij internetbankieren. Vervolgens de volgende dag het geld overgemaakt. De 6e is het overgeschreven maar heb nog geen bevestiging gehad van jullie.
Zouden jullie er eens naar kunnen kijken? :)

Referentie nummer: 343200
Faktuur datum: 02-02-2012
Betaalmethode: Vooruitbetaling

Deze is bij ons nog niet verwerkt zie ik. Dat zou inhouden dat de betaling nog niet binnen is. Ik ben het weekend niet op kantoor (maandag weer) Ik kan het maandag direct voor je uitzoeken. Je kunt ook morgen even naar kantoor bellen. Komt natuurlijk altijd helemaal goed, geen zorgen:)

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 23:44 ----------

Ik heb vorige week of die week ervoor ofzo isolaat perfection besteld, super service! Gelijk dag erna binnen en weer super smaak! (banaan, alhoewel de berry blast van de whey perfection lekkerder is).
Dat was 1 dag voordat ik een mail kreeg met daarin dat iedereen de gratis shakebeker met veer kreeg, dus ik al balen maargoed dacht, als het dezelfde shakebeker is als normaal dan is er niks aan de hand! die zijn super, sluiten goed mengen goed en geen klontjes... echter kreeg ik weer een nieuwe soort shakebeker, 1 met een wit roostertje van wat dikker plastic gewoon plat wat in de dop gedrukt moet worden.... deze shakebeker vind ik dus echt niks!! Als ik schud met me isolaat perfection+water komt het er aan alle kanten uit, sluit niet goed, je draait zonder moeite de deksel weer los van zijn 'schroefdraad''... ik heb vandaag weer een bestelling geplaatst, ik hoop alleen niet dat ik die shakebeker weer krijg (weet alleen niet meer of ik nu muscle mag of de shakebker heb gekozen:P )!

Klinkt misschien als veel gezeur om iets gratis iets, maar vind het alleen maar super dat dat erbij zit!! alleen jammer dat ik eerst wel goede shakers kreeg en nu zon slechte :(

Voor de rest, super service en zeer goede producten (Y) keep up the good work

Er zit bij de " normale" shakers inderdaad een behoorlijk aantal van slechte kwaliteit helaas. Laat maar even weten of je nu een shaker pro hebt gehad. Zo niet dan regel ik het alsnog wel even voor je.:) Dank je voor de bestelling!

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 23:44 ----------

Ik heb ook Hard! net even gebruikt, maar dat je met zo'n klein schattig maatlepeltje met inhoud toch zo'n effect kan behalen. Training ging super

Dank je, voor het compliment!!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 23:46 ----------

Heb vandaag Hard! binnen gekregen, was helaas op dat moment al in de gym dus niet kunnen gebruiken. Was wel zo benieuwd dat ik 10 minuten geleden gewoon 1 scoop heb gebruikt.
Begin nu al direct te merken dat ik me op één of andere manier veel meer focus op de teksten als ik aan het lezen ben... En dat al na 10 minuten! :)
Belooft zeker veel goeds dus.

Ga trouwens zo naar voetbal (Twente) miss komt het daar ook nog wel van pas. :D

Hard! is momenteel inderdaad een beetje de sensatie onder de pre-workouts. Zelfs meer populair als Noxipro tegenwoordig!:):cool:

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 23:46 ----------

Dacht hier ineens aan:

Agmatine brengt dus sneller zuurstof naar je spieren etc, betekend dit ook dat je met agmatine een toets beter zou maken en beter kunt leren door zuurstof in je hersenen?

Daar zou inderdaad zomaar een kern van waarheid in kunnen zitten:)

Goedemorgen,
Gister weer een bescheiden voorraad afgehaald, weer top service!
Maar een opmerking... de shakebeker... ik heb nu 3 van die apparaten liggen...
Nog niet een zonder scheuren, de laatste die ik gister heb meegenomen.. was echt helemaal dwarsdoor :O dus waarschijnlijk is er met transport naar jullie toe wat mis gegaan. (ik heb 2 met zwarte dop / die van gister met blauwe)

Laatst bewerkt:
Oke dankje! naja volgens mij is dat sowieso niet nodig, want heb dit keer geloof ik voor het magazine gekozen! Dus als ik volgende keer weer bestel neem ik wel weer de shakebeker! In ieder geval bedankt voor de reactie!

Hoelang blijft die Shaker Pro nog bij de kado's staan?

Hoelang blijft die Shaker Pro nog bij de kado's staan?

De Shaker Pro is enorm populair dus we hebben HEEEEEEEL groot ingekocht. Hoe lang weet ik niet exact maar ik denk nog wel een week of 4.:)

---------- Post toegevoegd Sat 11 Feb 2012 om 15:04 ----------

info@bodyenfitshop.nl Uw bestelling is verzonden 09:42
info@bodyenfitshop.nl Uw bestelling is verzonden 09:33
info@bodyenfitshop.nl Uw bestelling is verzonden 09:32

Sjiiiiet hoeveel pakjes ga ik wel niet krijgen? :P

Is vast een hapering van de printer. komt wel vaker voor:D Geen zorgen:)

---------- Post toegevoegd Sat 11 Feb 2012 om 15:05 ----------

Ik wacht het af, van alle bestellingen die ik heb gedaan kwam het altijd goed! enjoy the weekend!!! :)

OK:) contact me maandag anders nog even dan check ik nog eventjes voor je:)

---------- Post toegevoegd Sat 11 Feb 2012 om 15:07 ----------

Goedemorgen,
Gister weer een bescheiden voorraad afgehaald, weer top service!
Maar een opmerking... de shakebeker... ik heb nu 3 van die apparaten liggen...
Nog niet een zonder scheuren, de laatste die ik gister heb meegenomen.. was echt helemaal dwarsdoor :O dus waarschijnlijk is er met transport naar jullie toe wat mis gegaan. (ik heb 2 met zwarte dop / die van gister met blauwe)

Heeft misschien ook te maken met transport. Kou en dan de doos in de Post wagen gooien bijvoorbeeld... = krrraak:rolleyes: We zijn ermee bezig om de vepakkingen nog meer Postnl bestendig te maken. (lees alles nog beter te beschermen:)) Zal ik je een shaker nasturen?

---------- Post toegevoegd Sat 11 Feb 2012 om 15:08 ----------

Oke dankje! naja volgens mij is dat sowieso niet nodig, want heb dit keer geloof ik voor het magazine gekozen! Dus als ik volgende keer weer bestel neem ik wel weer de shakebeker! In ieder geval bedankt voor de reactie!

Graag gedaan:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven