Ik heb vorige week of die week ervoor ofzo isolaat perfection besteld, super service! Gelijk dag erna binnen en weer super smaak! (banaan, alhoewel de berry blast van de whey perfection lekkerder is).
Dat was 1 dag voordat ik een mail kreeg met daarin dat iedereen de gratis shakebeker met veer kreeg, dus ik al balen maargoed dacht, als het dezelfde shakebeker is als normaal dan is er niks aan de hand! die zijn super, sluiten goed mengen goed en geen klontjes... echter kreeg ik weer een nieuwe soort shakebeker, 1 met een wit roostertje van wat dikker plastic gewoon plat wat in de dop gedrukt moet worden.... deze shakebeker vind ik dus echt niks!! Als ik schud met me isolaat perfection+water komt het er aan alle kanten uit, sluit niet goed, je draait zonder moeite de deksel weer los van zijn 'schroefdraad''... ik heb vandaag weer een bestelling geplaatst, ik hoop alleen niet dat ik die shakebeker weer krijg (weet alleen niet meer of ik nu muscle mag of de shakebker heb gekozen

)!
Klinkt misschien als veel gezeur om iets gratis iets, maar vind het alleen maar super dat dat erbij zit!! alleen jammer dat ik eerst wel goede shakers kreeg en nu zon slechte
Voor de rest, super service en zeer goede producten (Y) keep up the good work