Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat denk je zelf? Je hebt toch wel enig research gedaan voordat je een product koopt neem ik aan.
Agmatine->Arginine->NO-booster->bloedvaten wijder->meer pomp
Wou even bevestiging, ty
Worden je aders dan ook dikker op het moment dat je niet traint? nice voor uitgaan dan

Het zorgt voor een betere pomp wat vaak wel als resultaat dikke aders geeft. Echter heeft het verder geen invloed op de vorming van je aderen.
-Leon
mag ik 1 advies geven?
Zouden jullie die shaker Pro voortaan niet meer tegen de bestelling aan proppen.
Wou hem vandaag even afwassen en daarna gaan gebruiken maar hij is aan beide kanten gescheurd
Jammer want het leek me de eerste shaker die ik wel vaker wou gaan gebruiken

mag ik 1 advies geven?
Zouden jullie die shaker Pro voortaan niet meer tegen de bestelling aan proppen.
Wou hem vandaag even afwassen en daarna gaan gebruiken maar hij is aan beide kanten gescheurd
Jammer want het leek me de eerste shaker die ik wel vaker wou gaan gebruiken

Denk dat het is gebeurd bij het vervoeren van het pakketje, heb al 4/5 bestellingen zonder problemen ontvangen.

Al een zicht wanneer de cranberry zou binnenkomen? Mijn oma begint te zagen...En mij tante zou glucosamine nodig hebben, dan kan ik in 1 keer bestellen!
Helaas pas niet aankomende week maar de week erop.
Ik snap hetHelaas pas niet aankomende week maar de week erop.
![]()

Vervelend van die bekers elke keer zeg.
Nu moet je extra kosten maken op je verpakking omdat PostNL niet voorzichting genoeg is.
En een klein stickertje met: Breekbaar!..? wie weet helpt het![]()

Gaat niet veel helpen hoor, ik werk zelf op een sorteercentrum van postnl (heb overigens nog nooit een B&F pakketje daar gezien) , maar er wordt behoorlijk gegooid met pakketten.
Eigenlijk zou B&F shop een keer af moeten spreken met Postnl om op een willekeurig moment langs te komen op een sorteercentrum om te kijken hoe er omgegaan wordt met de pakketten (moet je wel overal langs lopen en goed opletten, want als er eenmaal een klant in het pand is dan zijn ze snel weer van de werkvloer af om de een of andere reden).
Edit: ik zie het overigens vaker met kleinere pakketten gebeuren, die van B&F zijn natuurlijk meestal iets groter en zwaarder).
Edit2: B&F, ik vroeg mij af of je de gevoeligheid voor PWO's kan beinvloeden? Ik merk er namelijk nooit bijzonder veel van (ik heb maximize V2 geprobeerd, NO370 the record breaker en vandaag bodybuilding shots). Het enige wat ik er eigenlijk van merk is dat ik iets "wakkerder" ben![]()

B & F en leden,
Het Aminozuurprofiel van de whey perfection ziet er beter uit dan die van isolate perfection.
Wat maakt de isolate dan beter dan de whey perfection op de hogere eiwitgehalte, lagere kcal, lagere vetpercentage en lagere kh gehalte na?
Imho is een beter aminozuurprofiel vs bovenstaande plusplunten van de isolate belangrijker.
Als je kijkt naar de essentiële aminozuren dan scoort de whey perfection op bijna alle vlakken beter dan de isolate.
@ Leden en B & F, wat vinden jullie van bovenstaande?
@ B & F, hoeveel mg fenylalanine zit er in de isolate? Dit staat namelijk niet op de site.
(ik begin nu eerder naar whey perfection te neigen ipv isolate. De minimale E/KH/V verschillen zijn voor mij verwaarloosbaar, daar ik geen wedstrijden doe.)
Voor de luilakken:
Whey perfection:
Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit:
Alanine 4788 mg
Arginine 2260 mg
Asparginezuur 10625 mg
Cysteine 2094 mg
Glutamine 16831 mg
Glycine 3025 mg
Histidine 1799 mg
Isoleucine* 5985 mg
Leucine* 10667 mg
Lysine* 8468 mg
Methionine* 2631
Fenylalanine* 2782 mg
Proline 6732 mg
Serine 5194 mg
Threonine* 6958 mg
Tryptophane* 1068 mg
Tyrosine 3092 mg
Valine* 5003 mg
Isolate perfection:
Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit:
Alanine 5293,49
Arginine 1903,98
Ac. Aspart. 11444,20
Cysteine 412,40
Ac. Glutam. 16657,88
Glycine 1694,75
Histidine 1475,38
Isoleucine* 4984,41
Leucine* 9639,82
Lysine* 9031,80
Methionine* 2213,07
Phénylal.* 3030,56
Proline 5831,72
Sérine 5223,71
Thréonine* 7197,48
Tryptophane* 1953,85
Tyrosine 2811,19
Valine* 4894,7
Edit: B & F, ik zie dat jullie bij de isolate de meer scheikundige benaming hebben gebruikt ''Phénylal''.
Edit 2: Volgens mij is voor amateurs en de E/KH/V verhouding als de aminozuurprofiel verwaarloosbaar.
Wedstrijd bb'ers kunnen beter voor de isolate gaan.
Lactose intoleranten kunnen beter voor de isolate gaan.
Prijsbewusten kunnen beter voor de whey perfection gaan.
Interessant. Benieuwd naar andere meningen hierover.
Is zeker een interessante vraag.