MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weten jullie de houdbaarheidsdatum van Dextrose Professional? Ik wil groot inkopen.

Laat ik je maandag als ik op kantoor ben direct even weten:) (volgens mij wel lang

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 11:34 ----------

Mijn mening, Boeiend! Het verschil in het aminozuurprofiel gaat het verschil niet maken.

Nee. Het zal je dan puur moeten gaan om ietsje minder vet en carbs en een iets hoger eiwitgehalte. Normaliter adviseer ik altijd Whey Perfection.

Hier komt Ilco even op terug vandaag of anders ik morgen als ik weer op de zaak ben. :) Is zeker een interessante vraag. :)

-Leon

Hey Leon,

hoe was je vakantie?

Hieronder de BCAA's van whey perfection en isolate perfection:

Whey perfection:

Isoleucine* 5985 mg
Leucine* 10667 mg
Valine* 5003 mg

Per serving:
ca 13 gram essentiële aminozuren
ca 6 gram BCAA's

Isolate perfection:

Isoleucine* 4984,41
Leucine* 9639,82
Valine* 4894,7

Per serving:
ca 12 gram essentiële aminozuren
ca 5,5 gram BCAA's

Op basis van 3 shakes per dag:

Whey Perfection:

39 g essentiële aminozuren
18 gram BCAA's

Isolate perfection:

36 gram essentiële aminozuren
16 gram BCAA's

@ B&F,

ik hoor het graag.

Hey Leon,

hoe was je vakantie?

Hieronder de BCAA's van whey perfection en isolate perfection:

Whey perfection:

Isoleucine* 5985 mg
Leucine* 10667 mg
Valine* 5003 mg

Per serving:
ca 13 gram essentiële aminozuren
ca 6 gram BCAA's

Isolate perfection:

Isoleucine* 4984,41
Leucine* 9639,82
Valine* 4894,7

Per serving:
ca 12 gram essentiële aminozuren
ca 5,5 gram BCAA's

Op basis van 3 shakes per dag:

Whey Perfection:

39 g essentiële aminozuren
18 gram BCAA's

Isolate perfection:

36 gram essentiële aminozuren
16 gram BCAA's

@ B&F,

ik hoor het graag.

Je conclusie:
Wedstrijd bb'ers kunnen beter voor de isolate gaan.
Lactose intoleranten kunnen beter voor de isolate gaan.
Prijsbewusten kunnen beter voor de whey perfection gaan.

...is wat mij betreft 100% correct. Ik adviseer ook eigenlijk altijd de Whey Perfection behalve bij lactose problematiek of idd je moet de keuze maken dat je meer wilt betalen voor ietsje minder vet en carbs bv voor wedstrijdatleten of heren/dames op dieet.:)

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 11:58 ----------

...en daarnaast is de smaak van Whey Perfection ook nog eens ietsje beter vind ik persoonlijk.:) (al is de Isolaat ook prima van smaak natuurlijk

Je conclusie:
Wedstrijd bb'ers kunnen beter voor de isolate gaan.
Lactose intoleranten kunnen beter voor de isolate gaan.
Prijsbewusten kunnen beter voor de whey perfection gaan.

...is wat mij betreft 100% correct. Ik adviseer ook eigenlijk altijd de Whey Perfection behalve bij lactose problematiek of idd je moet de keuze maken dat je meer wilt betalen voor ietsje minder vet en carbs bv voor wedstrijdatleten of heren/dames op dieet.:)

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 11:58 ----------

...en daarnaast is de smaak van Whey Perfection ook nog eens ietsje beter vind ik persoonlijk.:) (al is de Isolaat ook prima van smaak natuurlijk

Hey Ilco,

bedankt voor je eerlijke reactie.

Aangezien ik nu dan toch van de isolate perfection naar de whey perfection ga overstappen.. Wanneer komen de nieuwe smaken :p:D

Ps. is er ook een perfect protein stack met de grootverpakkingen?
Pps. krijgen jullie ook grotere verpakkingen dan de 4,5 kg?

Laatst bewerkt:
Helaas hebben wij vaker gehoord dat postNL graag ''ruig''' omgaat met de pakketjes. Erg jammer. :cool:

Een goede tip voor het nemen van een PWO is het nemen op een nuchtere maag. Dat maakt bij veel mensen echt het verschil! :)

-Leon

Hier was ik al bang voor, als ik ergens een hekel aan heb dan is dat wel trainen op een nuchtere maag. Dat gaat hem dus niet worden.
Toch bedankt voor de tip ;).

Kan je trouwens niet eisen om goedkopere vervoersprijzen bij Postnl doordat er vaak transportfouten worden gemaakt? Lijkt mij wel een optie als bedrijfs zijnde toch?

Heb caffeine caps bij jullie besteld en.binnen gekregen waarneer en hoeveel neem je er van in? Gebruik als vetburner

Heb caffeine caps bij jullie besteld en.binnen gekregen waarneer en hoeveel neem je er van in? Gebruik als vetburner

Weet niet welke je heb?

Ik zou er 's ochtends 1 nemen en dan een aantal uur later aan het begin van de middag weer 1, niet te laat nemen want dan kan je niet slapen..

Yo, vndg wat besteld, en krijg net mail dat het verstuurd is. Betekent dat, dat ik mijn bestelling morgen ontvang?

Yo, vndg wat besteld, en krijg net mail dat het verstuurd is. Betekent dat, dat ik mijn bestelling morgen ontvang?
Nope, is bij hun wel verstuurd maar PostNL verwerkt het morgen pas. Pakketjes in het weekend besteld = dinsdag aan huis :)

Bestaan er geen pre workouts langs de anale weg? Dan is trainen op nuchtere maag uit den boze! :eek: (no trolling)

Maar ja waarschijnlijk bestaat het niet nee :p

Hey Ilco,

bedankt voor je eerlijke reactie.

Aangezien ik nu dan toch van de isolate perfection naar de whey perfection ga overstappen.. Wanneer komen de nieuwe smaken :p:D

Ps. is er ook een perfect protein stack met de grootverpakkingen?
Pps. krijgen jullie ook grotere verpakkingen dan de 4,5 kg?

De nieuwe smaken verwacht ik over 4 weken:)

Grootverpakking
Is helaas niet mogelijk vanwege de uiterst minimale marge helaas.

Grotere verpakkingen
Dat ligt momenteel niet in de planning

Graag gedaan:)

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 16:19 ----------

Hier was ik al bang voor, als ik ergens een hekel aan heb dan is dat wel trainen op een nuchtere maag. Dat gaat hem dus niet worden.
Toch bedankt voor de tip ;).

Kan je trouwens niet eisen om goedkopere vervoersprijzen bij Postnl doordat er vaak transportfouten worden gemaakt? Lijkt mij wel een optie als bedrijfs zijnde toch?

Nuchtere maag
Het gaat hier dan puur om vaste eiwitrijke voeding. Koolhydraten is geen enkel probleem. Een vaste eiwitrijke maaltijd neem je in principe toch niet een uur voor de training:)

Postnl
Nee, was het maar zo. Dat is helaas 100% onmogelijk. Er is met Postnl eigenlijk nagenoeg helemaal niet te onderhandelen. :cool:

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 16:20 ----------

Nou ik ga geen pwo poeder in me kontje dauwen...

Misschien een goed idee om een poepsnoepje te ontwikkelen dat een pwo is? B&f gaat toch voor innovatie :cool: :D

:eek: dat ligt nog niet direct in de nabije planning:D

Nuchtere maag
Het gaat hier dan puur om vaste eiwitrijke voeding. Koolhydraten is geen enkel probleem. Een vaste eiwitrijke maaltijd neem je in principe toch niet een uur voor de training:)

Postnl
Nee, was het maar zo. Dat is helaas 100% onmogelijk. Er is met Postnl eigenlijk nagenoeg helemaal niet te onderhandelen. :cool:

Ik neem meestal 1/1,5 uur voor me training 4-6 sneetjes brood of een bak brinta (100gr/300ml melk). En dan dus een halfuur van te voren me PWO. Dit zou jij dus als nuchtere maag beschouwen?

Eventjes nog eens een compliment.
Ik heb tijdje terug de isolaat gekocht en ben er echt super tevreden mee. Goede smaak en lost in alles (heel) goed op. En met de shakebakercadeau is die shake ook luchtig wat nog eens prettig drinken is, top gewoon.
En dat voor geen geld eigenlijk.

Hi BF, ik heb een maatbeker gekregen 1 volle scoop is 50 gram staat er maar als ik het met brinta vul lijkt het niet echt op 50 gram.. of klopt de grammen niet erop?

Zat in whey isolaat pot wat ik heb gekocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven