Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx, denk dan dat het 25 gram isbrinta zijn grotere stukken dan whey isolaat he.. dus meer lucht ertussen, druk het maar is aan
karmaEventjes nog eens een compliment.
Ik heb tijdje terug de isolaat gekocht en ben er echt super tevreden mee. Goede smaak en lost in alles (heel) goed op. En met de shakebakercadeau is die shake ook luchtig wat nog eens prettig drinken is, top gewoon.
En dat voor geen geld eigenlijk.

Hi BF, ik heb een maatbeker gekregen 1 volle scoop is 50 gram staat er maar als ik het met brinta vul lijkt het niet echt op 50 gram.. of klopt de grammen niet erop?
Zat in whey isolaat pot wat ik heb gekocht

Kreeg deze melding:
11.02.2012:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
Dit is vreemd, was zaterdag tot 17:15 in huis, ze hebben ook geen notificatie achtergelaten in de bus (dat ze getracht hebben iets te bezorgen bij mij)..
Klopt dit? Laten ze geen notificatie's achter?
De 1e keer laten ze geen notificatie achter. Vandaag wordt het pakket nogmaals aangeboden. als je dan niet thuis bent laten ze een briefje voor je achter waarmee je het pakket kunt ophalen bij het dichtsbijzijnde Postnl afhaalpunt.
Ik weet niet of jullie er iets over bekend kunnen/willen maken, maar weten jullie toevallig of er binnenkort een goede weightgainer in de aanbieding komt? Het liefst Lean Gain, ik weet dat Mammoth binnenkort er weer aan komt, maar die hoef ik niet.
Bestelling geplaatst! Onder andere is mijn Casein Perfection zojuist opgegaan! Ben lekker vertrouwd voor Chocolate gegaan!
ref: 349067, heb gekozen voor het magazine, als die er niet is, verras me!
Morgenochtend netjes in huis.
Maatschep heeft 2 kanten: 1 kant zegt proteins en andere carbs. Carbs kant gaat tot 50g en protein kant gaat tot 28g geloof ik, maar ik weet het ook even niet meer.

Die Power hit flesjes zijn maar houdbaar tot 04-2012. Da's wel kort. Had ik dit moeten verwachten bij op=op aanbiedingen? Ik dacht dat ze gewoon uit het assortiment zouden gaan ofzo. Erbij vermelden is misschien wel handig.

Hallo!
Al een tijdje wil ik creatine proberen, maar er is zoveel keuze op jullie site dat ik door de bomen het bos niet meer zie!
Welke raden jullie aan?

Vrijdag weer een bestelling gedaan en zaterdag keurig bezorgd.
Ik heb jullie nog niet op een foutje kunnen betrappen
Ik heb ook een sample dexaprine ontvangen, maar het is beter om die niet te gebruiken als je 's middags nog HARD gaat gebruiken toch ?
Wellicht beter om die op een rustdag te proberen en met een halve pil beginnen, begrijp ik het dan goed ?
Inderdaad zeker niet gelijktijdig nemen met Hard! of welke pre-workout dan ook. Eerst even op een rustdag en dan de 1/2 pil om even rustig te proberen
Dexaprine is vrij sterk.
De vpx power hits bevallen goed, ideaal voor onderweg en uitgaan.
De smaak van de fruit fusion is niet geweldig en moet ik echt als een shotje drinken.
De mango peach daarintegen smaakt als die haribo perzik snoepjes maar dan vloeibaar.
33 gram amino's per flesje is veel
De vpx power hits bevallen goed, ideaal voor onderweg en uitgaan.
De smaak van de fruit fusion is niet geweldig en moet ik echt als een shotje drinken.
De mango peach daarintegen smaakt als die haribo perzik snoepjes maar dan vloeibaar.

Doe ik ook niet
en er staat op "drink with" en niet "mix with" dus als je puur uitdrinkt daarna nog wat water drinken
. Of zo interpreteer ik het toch.