MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ref 347219

Betaling nu al ontvangen?
Sorry dat ik het nogmaals vraag maar heb nog geen mail gekregen en het is omdat een maatje van me het geld zou overgemaakt hebben voor me!

Heb er dus zelf geen zicht op...

ref 347219

Betaling nu al ontvangen?
Sorry dat ik het nogmaals vraag maar heb nog geen mail gekregen en het is omdat een maatje van me het geld zou overgemaakt hebben voor me!

Heb er dus zelf geen zicht op...
Ik heb je even een PM gestuurd.

-Ralf

Alles binnen, thanks voor goede service wederom!

Het is de bedoeling dat je ze mengt met water :cool:

Hoeft niet, het is namelijk een RTD (ready to drink) natuurlijk is het wel verstandig om bij een product wat geconcentreerd is (zoals dit product) om extra vocht in te nemen ja ;).

Overigens is de fruit fusion niet bepaald lekker met of zonder extra water.
De mango peach is iig goed te drinken :).

Heb bestelling binnengehad vandaag enkel was mijn zak havermout helemaal opengescheurd zal wel transport zijn. Voor de rest weer toppie zoals altijd.

Hoeft niet, het is namelijk een RTD (ready to drink) natuurlijk is het wel verstandig om bij een product wat geconcentreerd is (zoals dit product) om extra vocht in te nemen ja ;).

Overigens is de fruit fusion niet bepaald lekker met of zonder extra water.
De mango peach is iig goed te drinken :).

Vindt ze beiden zonder water niet te zuipen, veel te stroperig...

B&F, ik moet toch wel een kritiekpunt leveren met betrekking tot jullie micellar casein.

Thuis bij mijn ouders heb ik de oude nog en deze mengt uitstekend, maar als ik weer in mijn studentikoos ben en de nieuwe casein meng dan plakt er een deel altijd op de bodem van beker en is niet weg te shaken voor de rest is het ook heel dik t.o.v. oude versie wel is de smaak beter.

Dit heb ik telkens als ik bij mijn ouders ben en de oude gebruik, shakebekers zijn beide hetzelfde. Ik heb er mee leren leven, maar ik vind het wel uitzonderlijk jammer.

Hoe komt dit eigenlijk? Want de nieuwe versie is toch verzegeld met perfecte oplosbaarheid?

B&F, ik moet toch wel een kritiekpunt leveren met betrekking tot jullie micellar casein.

Thuis bij mijn ouders heb ik de oude nog en deze mengt uitstekend, maar als ik weer in mijn studentikoos ben en de nieuwe casein meng dan plakt er een deel altijd op de bodem van beker en is niet weg te shaken voor de rest is het ook heel dik t.o.v. oude versie wel is de smaak beter.

Dit heb ik telkens als ik bij mijn ouders ben en de oude gebruik, shakebekers zijn beide hetzelfde. Ik heb er mee leren leven, maar ik vind het wel uitzonderlijk jammer.

Hoe komt dit eigenlijk? Want de nieuwe versie is toch verzegeld met perfecte oplosbaarheid?
Huh, ik vind m juist beter mengen en dunner:p (ik roer wel gewoon met lepel)

Eerst water in je shaker doen daarna de caseïne.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Welke smaak heb je?
Als eens geprobeerd met 133ml melk/scoop?

Strawberry al paar keer en 1x berry blast. Drink geen melk. Voeg gewoon voldoende water toe.

Eerst water in je shaker doen daarna de caseïne :)

Zelfde verhaal. Punt is bij oude heb ik dat niet, mengt uitstekend en is geen dikke drap hoeveelheid water is in grote lijnen hetzelfde. Ik dacht dat juist de micellar perfection mede dankzij deze punten (en de betere smaak) op de markt is gebracht?

Komen er eigenlijk ook nog nieuwe smaken van Protein Perfection Mix ??
Zoals Cappuccino :p
(Whey Perfection heeft wel 15 en PPM maar 6 :-O)

Eergister opnieuw de Whey perfection besteld 4kg en de magnificent :D

Ik heb een sample zakje gekregen van maximizev2

Ga zo bootcampen, kan ik het hele zakje als pre workout nemen?

Strawberry al paar keer en 1x berry blast. Drink geen melk. Voeg gewoon voldoende water toe.

Zelfde verhaal. Punt is bij oude heb ik dat niet, mengt uitstekend en is geen dikke drap hoeveelheid water is in grote lijnen hetzelfde. Ik dacht dat juist de micellar perfection mede dankzij deze punten (en de betere smaak) op de markt is gebracht?

Raar. Heb er zelf geen last van. Ik voeg wel zo'n 450ml water toe.

Heb je misschien een slechte batch?

Ik had nog even een vraagje, hoeveel gram gaat er in één scoop en of shake bij Lean Gain?
Ik wil namelijk weten hoelang ik ong met één verpakking kan.

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven