XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had eerst wat schrik dat ik me enorm van maat had vergist met de polo (hij viel nogal groot uit) maar hij zat perfect bij het trainen! :D super mannen! en het ziet er nog goed uit ook :D

Die agmatine hé, is een goed product maar hoezo stimuleert het gh en igf-1 afgifte?

waar komt dat vandaan?

Pot eiwit pannekoek besteld eiwit repen whey isolaat caseine shake mazimizeV2

Ik moet ze kunnen bereiken om toch mijn bestelling deze week te krijgen want er mankeerde "iets" in mijn bestelling, maar vrees dat ik hun niet kan bereiken via mail of hier:(, khoop echt dat ze het nog gaan lezen:p want ik ga hun ook niet bellen:rolleyes:

Komen er eigenlijk ook nog nieuwe smaken van Protein Perfection Mix ??
Zoals Cappuccino :p
(Whey Perfection heeft wel 15 en PPM maar 6 :-O)
We hebben afgelopen week nieuwe sampling binnen gehad. Ik weet niet precies wat Ilco goed gekeurd heeft, maar ik ga er vanuit dat er binnenkort een aantal nieuwe smaken bijkomen. Ook voor de Casein, Afslank en de Whey Perfection.
Eergister opnieuw de Whey perfection besteld 4kg en de magnificent :D
Super, bedankt voor je bestelling. Je ontvangt deze morgen :)
Ik heb een sample zakje gekregen van maximizev2

Ga zo bootcampen, kan ik het hele zakje als pre workout nemen?
Rob, jazeker, 1 sachet Maximizev2 is 1 servering. Ben benieuwd hoe je erop reageert! :)
Ik niet dus.

Ik shake gewoon keihard, als het bij de oude geen probleem is dan moet het bij nieuwe totaal geen probleem zijn.
Zoals andere leden zei, probeer eerst eens water erbij te doen en daarna de poeder. Zelf heb ik dit probleem nog nooit ervaren..
Ik had nog even een vraagje, hoeveel gram gaat er in één scoop en of shake bij Lean Gain?
Ik wil namelijk weten hoelang ik ong met één verpakking kan.

Alvast bedankt!
Één scoop is 28 gram. Het is persoonlijk hoeveel gram je per servering neemt, maar als je wilt aankomen en je gebruikt bijv 100 gram per dag. Dan kun je er 50 dagen mee.
Ik heb het even voor je gechecked ButchMcDick, de houdbaarheidsdatum van alle smaken is: eind 2013 en sommige begin 2014.
Had eerst wat schrik dat ik me enorm van maat had vergist met de polo (hij viel nogal groot uit) maar hij zat perfect bij het trainen! :D super mannen! en het ziet er nog goed uit ook :D
Bedankt voor je bestelling! De Polo's zitten niet alleen lekker, maar zien er ook nog eens goed uit. Iedereen draagt ze hier :)

Pot eiwit pannekoek besteld eiwit repen whey isolaat caseine shake mazimizeV2
Bedankt voor je bestelling!! :thumbs:Morgen in huis
Ik moet ze kunnen bereiken om toch mijn bestelling deze week te krijgen want er mankeerde "iets" in mijn bestelling, maar vrees dat ik hun niet kan bereiken via mail of hier:(, khoop echt dat ze het nog gaan lezen:p want ik ga hun ook niet bellen:rolleyes:
Stuur me even een PM met wat er precies gebeurt is, dan zorg ik het opgelost word!

-Ralf

B&F, ik heb een bestelling geplaats voor whey isolaat variety pack 6x2 smaken - op de site kon je niks doorgeven qua smaken - maar nou kregen we vandaag een telefoontje om door te geven welke smaken ik wil nemen?! (en hij vroeg het in de trant van dat ik kon kiezen voor 1 smaak).. ik was niet thuis, dus er was niks doorgegeven..

ik hooop wel dat een variety pack ook echt daadwerkelijk een variety pack is.

gegevens
Referentie nummer: 348967
Faktuur datum: 12-02-2012

ik hoop dat ik morgen het wel binnen krijg!

B&F, ik heb een bestelling geplaats voor whey isolaat variety pack 6x2 smaken - op de site kon je niks doorgeven qua smaken - maar nou kregen we vandaag een telefoontje om door te geven welke smaken ik wil nemen?! (en hij vroeg het in de trant van dat ik kon kiezen voor 1 smaak).. ik was niet thuis, dus er was niks doorgegeven..

ik hooop wel dat een variety pack ook echt daadwerkelijk een variety pack is.

gegevens
Referentie nummer: 348967
Faktuur datum: 12-02-2012

ik hoop dat ik morgen het wel binnen krijg!
F4r0ut, ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd met verdere uitleg.

-Ralf

Pre working out was denk ik wel oke. Vandaag was de zwaarste les van bootcamp en alles ging redelijk makkelijk.

DexaprineiForce Nutrition deze gebruik ik dagelijks, een halve pil en het werkt super. Kan ik hierbij een pre workout combieren? Of is dit gevaarlijk voor mijn (hart) lichaam? zo ja, nog aanraders welke ik moet gebruiken?

Bij bootcamp doe ik krachtraining, uithoudingsvermogen en lekker explosief rennen

Ik ging uit van een verpakking van 5000gram, natuurlijk is dat bij 2500gram 25 dagen:rolleyes:
Pre working out was denk ik wel oke. Vandaag was de zwaarste les van bootcamp en alles ging redelijk makkelijk.

DexaprineiForce Nutrition deze gebruik ik dagelijks, een halve pil en het werkt super. Kan ik hierbij een pre workout combieren? Of is dit gevaarlijk voor mijn (hart) lichaam? zo ja, nog aanraders welke ik moet gebruiken?

Bij bootcamp doe ik krachtraining, uithoudingsvermogen en lekker explosief rennen
Dat is goed om te horen, de ervaringen met Maximize zijn ook erg goed!:cool: Als je 's ochtends de Dexaprine neemt en in het begin van de avond zou je dan gerust een pre-workout kunnen nemen. Mocht je dit als niet prettig ervaren zou ik het afraden. Als je het vandaag ook gecombineerd hebt, het is goed gegaan (?), dan zou je het inderdaad wel kunnen doen. Maar het blijft persoonlijk.

- Ralf

F4r0ut, ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd met verdere uitleg.

-Ralf

Ik heb het bericht gelezen, bedankt! Als het goed is heb je ook een reply erop gehad maar dat weet ik niet zeker omdat ik via mijn ipod heb verstuurd/ik kan nergens mijn verzonden berichten zien.

Groet

Ik zou wat strenger zijn voor jullie inpakkers! Vroeger gingen alle bestellingen perfect en nu al 4 keer iets vergeten erbij te doen, jammer. (het wordt altijd wel netjes nagestuurd als ik het meld, maar het hoort eigenlijk gelijk goed te gaan vind ik)

Dit is trouwens geen negatief gezeik oid. maar opbouwende kritiek want jullie kwaliteit, zeker van het huismerk, is perfect.

Hey ralf, nog een bedankt voor het persoonlijk checken van mijn bestelling :D
hij was tip top in orde !!

Check pm ;)

Laatst bewerkt:
de bodybuilding shots gingen er niet uit toch?
Anders moet ik nog even gaan bestellen ;)
Hadden jullie trouwens nog wel aan mij gedacht b&f?

pot lean gainer binnen en de smaak is echt perfect(banaan), is beter dan een gewone milkshake. good job!

Hey,

donderdag avond besteling vanuit België gedaan en zaterdag had ik het al binnen, super die snelle levering!
heb graag nog wat info
heb dus deze besteld:
-Pre-Workout Power
-Total Muscle Solution
-Whey Perfection
en Magic EAA

Wanneer neem ik nu precies het best welke pot? omdat ik hier al gelezen het dat TMS ook als pre workout kan genomen worden...

alvast bedankt

Hey,

donderdag avond besteling vanuit België gedaan en zaterdag had ik het al binnen, super die snelle levering!
heb graag nog wat info
heb dus deze besteld:
-Pre-Workout Power
-Total Muscle Solution
-Whey Perfection
en Magic EAA

Wanneer neem ik nu precies het best welke pot? omdat ik hier al gelezen het dat TMS ook als pre workout kan genomen worden...

alvast bedankt

staat toch lekker achter elke pot ? je moet toch geen kast van ikea in mekaar steken ?:D

ja idd, maar met hier zoveel te lezen ga je toch beginnen twijfelen hoor :p

ik zou ze zo nemen:30min voor men training pre workout power, vlak voor training aminozuren, na training TMS, 20min erna whey perfection? goed zo of toch beter anders? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven