Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja idd, maar met hier zoveel te lezen ga je toch beginnen twijfelen hoor :p

ik zou ze zo nemen:30min voor men training pre workout power, vlak voor training aminozuren, na training TMS, 20min erna whey perfection? goed zo of toch beter anders? :)

Zo zou ik het ook doen :fu:

pot lean gainer binnen en de smaak is echt perfect(banaan), is beter dan een gewone milkshake. good job!

Dank je wel! :thumbs:

Hey,

donderdag avond besteling vanuit België gedaan en zaterdag had ik het al binnen, super die snelle levering!
heb graag nog wat info
heb dus deze besteld:
-Pre-Workout Power
-Total Muscle Solution
-Whey Perfection
en Magic EAA

Wanneer neem ik nu precies het best welke pot? omdat ik hier al gelezen het dat TMS ook als pre workout kan genomen worden...

alvast bedankt

ja idd, maar met hier zoveel te lezen ga je toch beginnen twijfelen hoor :p

ik zou ze zo nemen:30min voor men training pre workout power, vlak voor training aminozuren, na training TMS, 20min erna whey perfection? goed zo of toch beter anders? :)

Prima inderdaad! :) Je kan eventueel ook de Magic EAA tijdens de training nemen.

-Leon

Snel vraagje mbt Hard!, ik eet altijd rond een uur of 18u en ga dan de sportschool in rond half 8. Hoe kan ik dat t beste doen met de pwo? Gewoon een half uurtje van te voren nemen of is t dan niet optimaal door m'n avondeten?

Ik zou dan om 7 uur je PWO nemen. :) Perfect en dan lekker knallen! :)

-Leon

I love you Bodyenfitshop! Zojuist pot IP, satchet IP en een bidon gehad. Top!

Het lijkt er zelfs op dat de bidon niet meer gaat lekken in mijn rugzak 0.o.

(PS: Hopelijk gaat het merkje niet van de bidon af, zoals bij de vorige, lol.)

Laatst bewerkt:
I love you Bodyenfitshop! Zojuist pot IP, satchet IP en een bidon gehad. Top!

Het lijkt er zelfs op dat de bidon niet meer gaat lekken in mijn rugzak 0.o.

(PS: Hopelijk gaat het merkje niet van de bidon af, zoals bij de vorige, lol.)

Love you 2! :heart: ! :D

-Leon

Ik ben opzoek naar een pre-workout voor mijn bootcamp training. Wil iets tegen de verzuring en dat ik langer door kan gaan. Welke raden jullie aan?

Goede tip Bodyenfit shop. Ik doe 3 x in de week bootcamp en 2 x cardio, moet ik op rust dagen ook Beta-alanine nemen?

Ik zie net dat mijn pakketje thuis is afgeleverd, helaas ben ik half 7 pas thuis! grrr..

wanneer komen de liquid stevia, gewone stevia & hgh up terug binnen ? :D

no-xplode, jack 3-D of noxipro... welke is nu nen goeie pre work out :)

Hard! Jack3d Noxi Pro of Maximize.. prijs/kwaliteit zijn dit de betere. No Xplode is overrated en veelste duur... Wat Matijaz zegt, het is persoons gebonden maar de kans dat je op één van deze hard gaat is bijna gegarandeerd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven